مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد!

[ad_1]

ساعت‌های هوشمند ابزار‌هایی کاربردی هستند که قابلیت‌های متعددی در زمینه‌های سلامت و ورزش دارند. اگرچه هنوز این ساعت‌ها آن چنان محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا نکرده‌اند، اما سازندگان بی‌نهایت به دنبال توسعه آن‌ها هستند.

شاید ساعت‌های معمولی و ساده‌ای که کاربران استفاده می‌کنند به اندازه کافی کاربردی هستند و یا به آن‌ها عادت کرده‌اند؛ شاید هم عمر کوتاه باتری‌های این ساعت‌های هوشمند دلیلی بر موفقیت کم‌شان باشد.

اگرچه ساعت‌های هوشمند زیادی هستند که ظاهری بسیار شبیه به ساعت‌های مچی معمولی دارند و امکانات فراوانی را ارایه می‌دهند، اما باز هم نیاز به شارژ کردن ساعت وجود خواهد داشت.

اما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. بند‌های این ساعت از یک صفحه مخصوص ساخته شده که از گرمای بدن برای تولید انرژی ساعت بهره می‌برند. اگرچه این ساعت هوشمند آن‌ چنان قابلیت‌های فروانی را که در سایر ساعت‌های حرفه‌ای می‌بینیم، ندارد اما ایده و طرح بسیار خوبی را ارایه می‌دهد. تنها امکاناتی مانند میزان فعالیت، میزان کالری سوخته شده و میزان خواب فرد در این ساعت در دسترس خواهد بود.

هنگامی که پاور واچ را از دست خود باز می‌کنید، ساعت به حالت استندبای می‌رود. البته اطلاعات قبلی در آن ذخیره می‌شود. متاسفانه انرژی تولید شده توسط گرما به اندازه‌ای نیست که بتوان از امکاناتی مانند بلوتوث، وای‌فای و سیستم عامل حرفه‌ای در آن بهره برد.

این ساعت هوشمند برای افرادی که به دنبال امکاناتی ابتدایی و پایه هستند و با شارژ کردن مداوم دستگاه مشکل دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

powerwatch


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی وی ال‌جی زومیتطراحی در اولین نگاه به وی ۱۰ ال‌جی متوجه خواهید شد که با گوشی متفاوتی روبرو هستیدبررسی گوشی آنر هواوی زومیتشرکت هواوی گوشی هوشمندی را از سری آنر خود، با نام روانه‌ی بازار کرده است که به ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد اما باز هم نیاز به شارژ کردن ساعت پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد بلاگ آی تی پاورواچ؛ساعت پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ جعبه پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ جعبه پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ جعبه پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ های بایومتریک به ثبت رساند بلاگ آی تی های بایومتریک به ثبت رساند بلاگ آی تی های بایومتریک به ثبت رساند بلاگ آی تی نگاهی کوتاه به مدل ۲۰۱۷ هاوال بلاگ نگاهی کوتاه به مدل ۲۰۱۷ هاوال بلاگ نگاهی کوتاه به مدل ۲۰۱۷ هاوال بلاگ پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ کردن لازم ندارد مجله فانی کول تکنولوژی و فناوری باز هم نیاز به شارژ کردن ساعت و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد که پاور واچ را پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ کردن لازم ندارد فانی کول پاور واچ؛ ساعت هوشمندی ساعت هوشمندی که شارژ نیاز به شارژ شدن ندارد ؛ ساعت هوشمندی که به شارژ کردن نیاز ندارد معرفی ساعت هوشمند ورود به حساب پاور تلویزیون ساعت هوشمندی می‌سازد که نیاز به شارژ ندارد نوچه ساعت هوشمندی می‌سازد که نیاز به شارژ ندارد شدن ساعت که قصد داره ساعت اپل واچ ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می‌کند ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از اگر بخواهید ساعت هوشمندی که محصولی بدون نیاز به ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می اخبار روز تبلت و گوشی پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می‌کند چند سالی می‌شود که ساعت هوشمندی پاور واچ ساعت هوشمندی که با حرارت بدن شارژ می‌شود … فن آوری و مهندسی طول عمر باتری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اسمارت واچ هاست تقاضای مباحث فعال تالار فوق تخصصی پی سی ست پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد



لینک منبع :پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد!

پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../پاور-واچ؛-ساعت-هوشمندی-که-نیاز-به-شارژ-ش/.html‎Cachedاما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. بند‌های این ساعت از یک صفحه مخصوص ساخته شده که از ... جعبه - پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ کردن لازم ندارد - فانی کول jabeh.com/watch/.../پاور-واچ-ساعت-هوشمندی-که-شارژ-کردن-لازم-ندارد-فانی-کول‎Cached17 نوامبر 2016 ... ... به شارژ کردن ساعت وجود خواهد داشت. اما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../پاور-واچ-ساعت-هوشمندی-که-نیاز-به-شارژ-شدن-ندارد/4292273 پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد! ساعت های هوشمند ابزار هایی کاربردی هستند که قابلیت های متعددی در زمینه های سلامت و ورزش دارند. اگرچه هنوز این ساعت ... ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می کند ... khabarfarsi.com/u/28199404 15 نوامبر 2016 ... اما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. بند های این ساعت از یک صفحه ... آخرین خبر | پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد! akharinkhabar.ir/tech/3094576 17 نوامبر 2016 ... اما اخیرا ساعت هوشمندی با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. بند‌های این ساعت از یک صفحه ... ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می‌کند ... i-sel.ir/blog/ساعت-هوشمند-پاور-واچ-برای-شارژ-شدن-از-گر/ 15 نوامبر 2016 ... پروفسور بوکایی اشاره داشته که ساعت هوشمند ماتریکس پاور واچ (Matrix . ... ۸) Power Watch : ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ شدن ندارد! - آی تی ... ساعت هوشمند Matrix Powerwatch با گرمای بدن خودتان شارژ می شود https://www.itbazar.com/sn_2223.aspx‎Cachedساعت هوشمند Matrix Powerwatch با گرمای بدن خودتان شارژ می شود و دیگر نیازی به شارژر ... این ساعت جدید که Matrix Powerwatch نام دارد برای شارژ شدن از گرمای بدن کاربر استفاده می کند و در نتیجه هیچ وقت لازم به شارژ شدن توسط سیم و رابط های رایج ندارد. ... کلمات کلیدی: ساعت هوشمند,اسمارت واچ, ساعت هوشمند ماتریکس پاور واچ, . ساعت هوشمند پاور واچ برای شارژ شدن از گرمای بدن استفاده می‌کند gadgetnews.ir/135167/شارژ-شدن-ساعت-هوشمند-پاور-واچ-با-گرمای-ب/‎Cached15 نوامبر 2016 ... البته این اولین باری نیست که محصولی بدون نیاز به منبع مستقیم می‌تواند شارژ شود، اما برای شارژ کردن ساعت هوشمند پاور واچ کافی‌ست آن را روی ... پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ کردن لازم ندارد - فانی کول - فیلم www.akairan.com/filme/fiction-movies/20171805544.html 8 ژانویه 2017 ... پاور واچ؛ ساعت هوشمندی که شارژ کردن لازم ندارد - فانی کول ... با نام پاور واچ معرفی شده که این مشکل را تقریبا حل کرده و دیگر نیاز به شارژ شدن ندارد. ماتریکس پاورواچ، نخستین ساعت هوشمندی که به شارژ کردن نیاز ندارد ... sefaresh.net/donya-fanavari/7995--.html‎Cachedیکی از موارد مهمی که باعث شده ساعت های هوشمند نتوانند آن طور که باید و شاید مورد استقبال عموم قرار گرفته و سهم زیادی از بازار را کسب نماید، مسئله باتری است.