مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مزدا CX-5 با طراحی تکنولوژی جدید

[ad_1]
وب سایت پدال: در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مزدا شاسی‌بلند CX-5 جدید را با طراحی به‌روز شده و برخی تکنولوژی‌های جدید معرفی کرده است.
 مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید

مشهودترین تفاوت‌ها بین مدل جدید و مدل قبلی استایل ظاهری تغییر یافته است. بدون هیچ تعجبی این خودرو از برادر کوچک‌تر یعنی CX-3 و برادر بزرگ‌تر CX-9 الهام گرفته و مزدا می‌خواسته خودرویی بسازد که با عبارت "سختی لطیف” همخوانی داشته باشد.
 مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید

بخش جلویی CX-5 جدید هم‌اکنون 10 میلی‌متر پهن‌تر از قبل بوده که همین امر به بهبود گیرایی و جلوه‌ی خودرو در جاده کمک می‌کند. به علاوه ستون‌های A نیز حدود 35 میلی‌متر به عقب کشیده شده‌اند و جلوپنجره‌ی جدیدی نیز بکار رفته است. از دیگر به‌روزرسانی‌های کلیدی ظاهری می‌توان به چراغ‌های باریک‌تر و ظاهر کلی اسپورت تر اشاره کرد. خط سقف باز طراحی شده و ستون‌های C تیز به ایجاد نمای اسپورت کمک شایانی کرده‌اند.
 مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید

کابین CX-5 جدید نیز تازه شده و شاهد غربیلک فرمان سه پره، استارت دکمه‌ای و صفحه رنگی 4.6 اینچی داخل نشان‌دهنده‌ها هستیم. همچنین صفحه‌نمایش 7 اینچی در بالای داشبورد قرار گرفته که به مدل‌های کنونی بنز شباهت دارد. همچنین سیستم صوتی ممتاز Bose و سیستم ارتباطی مخصوص مزدا که با گوشی‌های هوشمند یکپارچه می‌شود نیز در کابین وجود دارند.
 مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید

 

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فورد اِج در برابر مزدا پدال، مجله خودرو و حمل و نقلمزدافورداِجمزدافورد اِج مزدا قیمت مدل تست شده پوند طولعرض بررسی مزدا مدل وان کاربررسی مزدا مدل حضور مزدا در کشورمان به اواخر دهه خورشیدی بازمی گردد و احتمالاً بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و مشخصات کلی مزدا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش جدیدترین لیست قیمت محصولات همه چیز درباره سمند سورن توربومزدا جدید و نکته مهمتصاویر مک لارن به زودی در بازارهای خودروی جهان عرضه پورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه چیتگر تصاویر و جزییات مرد مقایسه خودروها پدال، مجله خودرو و حمل و نقلمقایسهخودروهاتوسعه‌ی یک سوپرکار رکوردشکن به معنی ورق کاغذ خالی و بودجه‌ای نامحدود است بوگاتی با ماشین اخبار روز ماشین، جدیدترین مدل اتوموبیل و …تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه مزدا با طراحی تکنولوژی جدید جدید را با طراحی مزدا شاسی بلند جدید را با طراحی به روز شده و برخی تکنولوژی های مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس در نمایشگاه خودروی بلند جدید را با طراحی به مزدا شاسی بلند جدید را با طراحی و تکنولوژی مزدا با طراحی تکنولوژی جدید مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا با طراحی و تکنولوژی جدیدعکس مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و مزدا با طراحی تکنولوژی جدید مزدا با طراحی تکنولوژی جدید مزدا بلند جدید را با طراحی به مزدا با طراحی شده و برخی تکنولوژی‌های جدید مزدا با طراحی و تکنولوژی جدید شمار از خوراک کشاورزنیوز بلند جدید را با طراحی به مزدا شاسی‌بلند جدید را با طراحی و تکنولوژی شاسی بلند جدید مزدا پدال، مجله خودرو و حمل و نقل مزداشاسیبلندجدیدمزدا شاسی بلند جدید مزدا تکنولوژی جدیدی بنام مزدا جدید با طراحی تغییر یافته نکته مهم درباره مزدا جدید مگیتو خودرو خودروهای خارجی مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید نکته مهم درباره مزدا جدید بررسی مزدا گرند تورینگ مدل ۲۰۱۶ پدال، مجله خودرو و مزدابررسیمزداگرند مزدا گرند تورینگ با قیمت ۲۹ هزار و مزدا جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید نکته مهم درباره مزدا جدید هوش نیوز واضح نکتهمهمدرباره نکته مهم درباره مزدا جدید عکس دیدنی مهناز افشار با مانتو و مقنعه در دوره رونمایی از مزدا بامداد سایت خبری تحلیلی بامداد … انواع خودرو رونمایی از مزدا تماس با ما بامداد عناوین جدید روزنامه مزدا شاسی‌بلند تکنولوژی تیونینگ به یکی از این محصولات مزدا است، شاسی‌بلندی که با مدل‌های مزدا عکس های مودل با طراحی حنا



لینک منبع :مزدا CX-5 با طراحی تکنولوژی جدید

Images for مزدا CX-5 با طراحی تکنولوژی جدید مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید | پدال، مجله ... https://www.pedal.ir/مزدا/معرفی-مزدا-cx-5-2017-جدید/‎Cached17 نوامبر 2016 ... در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مزدا شاسی‌بلند CX-5 جدید را با طراحی به‌روز شده و برخی تکنولوژی‌های جدید معرفی کرده است. 2017-mazda-cx-5-16 مزدا CX-5 مدل 2017: تکامل تدریجی یک خودرو - دنده 6 https://dande6.com/.../مزدا-cx-5-مدل-2017-تکامل-تدریجی-یک-خودرو.html‎Cached8 فوریه 2017 ... CX-5 مدل 2017 را نمی توان خودرویی کاملا جدید دانست، با این حال این موضوع را ... فضای خارجی این کراس اوور بر اساس آخرین تحولات زبان طراحی مزدا موسوم به ... شده در ظاهر CX-5 جدید و بهره مندی آن از آخرین تکنولوژی های روز، برای مدل جدید ... اجتماعی » مزدا cx-5 با طراحی تکنولوژی جدید www.khabar.pichak.net/اجتماعی/مزدا_cx_5_با_طراحی_تکنولوژی_جدید وب سایت پدال: در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مزدا شاسی‌بلند CX-5 جدید را با ... خط سقف باز طراحی شده و ستون‌های C تیز به ایجاد نمای اسپورت کمک شایانی کرده‌اند. مزدا CX-5 با طراحی تکنولوژی جدید tnews.ir/news/64cb74404848.html‎Cached17 نوامبر 2016 ... وب سایت پدال: در نمایشگاه خودروی لس آنجلس مزدا شاسی بلند CX-5 جدید را با طراحی به روز شده و برخی تکنولوژی های جدید معرفی کرده است. مزدا CX-5 جدید: با طراحی ظاهری و داخلی زیباتر، لوکس‌تر و ایمن‌تر - ژوریت jourit.ir/2017/02/25/مزدا-cx-5-جدید-با-طراحی-ظاهری-و-داخلی-زیبات/‎Cached25 فوریه 2017 ... مزدا CX-5 جدید: با طراحی ظاهری و داخلی زیباتر، لوکس‌تر و ایمن‌تر . ... کمک دو شرکت مکمل برای طراحی به نام Kodo و دیگری برای تکنولوژی فنی به ... بایگانی‌ها مزدا CX-5 جدید: با طراحی ظاهری و داخلی زیباتر، لوکس‌تر و ... jourit.ir/tag/مزدا-cx-5-جدید-با-طراحی-ظاهری-و-داخلی-زیبات/‎Cachedبرچسب: مزدا CX-5 جدید: با طراحی ظاهری و داخلی زیباتر، لوکس‌تر و ایمن‌تر … ... ماشین با کمک دو شرکت مکمل برای طراحی به نام Kodo و دیگری برای تکنولوژی فنی به ... مزدا CX-5 با طراحی و تکنولوژی جدید+عکس | در نمایشگاه خودروی - قطره www.ghatreh.com/news/.../مزدا-طراحی-تکنولوژی-جدید-عکس‎Cached17 نوامبر 2016 ... در نمایشگاه خودروی لس آنجلس مزدا شاسی بلند CX-5 جدید را با طراحی به روز شده و برخی تکنولوژی های جدید معرفی کرده اØ. مزدا CX-5 جدید با طراحی تغییر یافته و تکنولوژی جدید - اینفوکارز infocars.ir/blog/مزدا-cx-5-جدید-با-طراحی-تغییر-یافته-و-تکنول/‎Cached18 نوامبر 2016 ... تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۵. در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مزدا شاسی‌بلند CX-5 جدید را با طراحی به‌روز شده و برخی تکنولوژی‌های جدید معرفی کرده است. مزدا CX-5 با طراحی و تکنولوژی جدید+عکس - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28302522 17 نوامبر 2016 ... مزدا CX-5 با طراحی و تکنولوژی جدید+عکس. در نمایشگاه خودروی لس آنجلس مزدا شاسی بلند CX-5 جدید را با طراحی به روز شده و برخی تکنولوژی های ...