مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی

[ad_1]

بامداد – کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران

رسانه های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند.

«توکیو» در صدد است معادل ۱۰ میلیون دلار به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی از شرکت های ژاپنی تخصیص دهد.

شبکه «ان اچ کی» ژاپن گزارش کرد، طبق یک توافق که روز شنبه (دیروز) به امضای «محسن اسدی لاری» مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت ایران و «هیرویاسو کوبایاشی» سفیر ژاپن در ایران درآمد، تهران از طریق مناقصه و دیگر کانال ها، تجهیزات پزشکی از ژاپن خریداری می کند.

پایگاه اسپوتنیک نیز گزارش کرد که سالها تحریم های بین المللی، خساراتی را به تجهیزات و خدمات پزشکی ایران وارد آورده است و ژاپن امیدوار است در قبال کمک هایی که قرار است به بخش پزشکی ایران کند، بتواند وارد بازار پرسود و منفعت ایران شود و در آن سرمایه گذاری کند.

در ژوئیه سال گذشته میلادی، ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) در زمینه برنامه هسته ای ایران به توافق رسیدند و در قبال اعمال یکسری محدودیت ها به برنامه هسته ای ایران، تحریم های هسته ای ایران لغو شد.

بسیاری از شرکت های خارجی با اجرایی شدن برجام، به دنبال ورود به بازار ایران هستند و بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران خارجی برای انعقاد قراردادهای تجاری به ایران سفر داشته اند.

اخبار پزشکی – فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استسایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیسایت ایران جیب یک سایت اطلاع رسانی از قیمت طلا ، ارز ، خودرو و است و اخبار روز و قیمت مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاهنوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران آخرین اخبار مهم ایران و جهان از افزایش درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان تا زیان میلیارد دلاری مدیر فیس بوک از اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی جستجوگر اخبار تی نیوز نشست مشترک تجار ایران و ژاپن با حضور ظریف برگزار شد نشست مشترک تجار ایران و ژاپن با کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات به تجهیزات و خدمات پزشکی کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی ژاپن به ایران برای خرید کمک ۱۰ میلیون دلاری پزشکی ژاپن به ایران میلیون دلاری پزشکی ژاپن کمک ۱۰ میلیون دلاری به به ایران برای خرید تجهیزات کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی ژاپن به ایران برای خرید برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی کمک ۱۰ میلیون دلاری پزشکی ژاپن به ایران کمک۱۰میلیو برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات ها، تجهیزات پزشکی از ژاپن کمک میلیون دلاری ژاپن به سیستم سلامت ایران بر کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن برای خرید تجهیزات پزشکی برای حمله عمقی به ایران کمک میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی کمکمیلیون پزشکی،سلامت،بهداشت ستاره و آپارتمان میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید کمک میلیون دلاری ژاپن به ایران ایران خبر خبروان کمک کشور برای کمک میلیون دلاری کمک ژاپن به ایران برای ۱۰۴۳ ظریف ایران برای کمک میلیون دلاری ژاپن به امنیت هسته ای در ایران ایرنا کمک میلیون دلاری ژاپن به تصویب ۱۰ میلیون تومان برای فرهنگ ژاپن به ایران برای کمک میلیون دلاری ژاپن به امنیت هسته ای در ایران کمک میلیون دلاری ژاپن به اعلام کرد که کمک ویژه ای برای پیشبرد تجهیزات پزشکی



لینک منبع :کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی

کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی www.farsnews.com/13941223000054‎Cached13 مارس 2016 ... رسانه‌های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند. کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی https://ir.voanews.com/a/iran-japan-health/3233967.html‎Cached13 مارس 2016 ... رسانه ها از یک کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی از شرکت های ژاپنی خبر دادند. به گزارش خبرگزاری ژاپنی ان اچ کی، ... کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی - آناج www.anaj.ir/.../کمک-۱۰-میلیون-دلاری-ژاپن-به-ایران-برای-خرید-تجهیزات-پزشکی/?... 13 مارس 2016 ... کمک ۱۰ میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی رسانه‌های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای ... کمک ۱۰ میلیون دلاری پزشکی ژاپن به ایران - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کمک-۱۰-میلیون-دلاری-پزشکی-ژاپن-به-ایران 13 مارس 2016 ... رسانه‌های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک ۱۰ میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند. به گزارش فارس، «توکیو» در ... کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به سیستم سلامت ایران - رهیاب نیوز rahyabnews.com/fa/.../کمک-10-میلیون-دلاری-ژاپن-به-سیستم-سلامت-ایران 13 مارس 2016 ... تفاهم نامه‌ای میان وزرای اقتصاد ایران و ژاپن مبنی بر کمک ۱۰ میلیون دلاری ... از کمک 10 میلیون دلاری توکیو به تهران برای خرید تجهیزات پزشکی از ... کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی - قطره www.ghatreh.com/.../کمک-میلیون-دلاری-ژاپن-ایران-برای-خرید-تجهیزات-پزشکی 17 نوامبر 2016 ... کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی. پزشکی،سلامت، بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت,وزارت بهداشت،اخبار سلامت و ... کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی - قطره www.ghatreh.com/.../کمک-میلیون-دلاری-ژاپن-ایران-برای-خرید-تجهیزات-پزشکی‎Cached13 مارس 2016 ... رسانه های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک 10 میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند. - &# جام نیوز :: JamNews - کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به سیستم سلامت ایران www.jamnews.ir/detail/News/645549‎Cached13 مارس 2016 ... تفاهم نامه‌ای میان وزرای اقتصاد ایران و ژاپن مبنی بر کمک ۱۰ میلیون دلاری ... از کمک 10 میلیون دلاری توکیو به تهران برای خرید تجهیزات پزشکی از ... کمک 10 میلیون دلاری پزشکی ژاپن به ایران - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15428212 13 مارس 2016 ... رسانه های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک 10 میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند. به گزارش فارس، توکیو در صدد ... کمک 10 میلیون دلاری ژاپن به ایران | افکار | خبروان khabarone.ir/news/935557/کمک-10-میلیون-دلاری-ژاپن-به-ایران 13 مارس 2016 ... رسانه‌های ژاپنی از تصمیم مقامات این کشور برای کمک 10 میلیون دلاری به ایران برای خرید تجهیزات پزشکی خبر دادند.