مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس

[ad_1]

حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود.

 به گزارش صبحانه،حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. حالا شرکت نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید و جالب توجه با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.
 کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس

قبلا انتظار می‌رفت که این کفش قیمتی نزدیک به هزار دلار یا حتی بیشتر داشته باشد؛ اما نایکی با اعلام قیمت رسمی به تمام این شایعات خاتمه دارد. البته قیمت ۷۲۰ دلار برای یک کفش هم در نوع خودش بسیار زیاد است.
 
بد نیست بدانید که اکثر کفش‌های ورزشی موجود در بازار که خود نایکی هم بسیاری از آن‌ها را تولید می‌کند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند و به همین دلیل کفش HyperAdapt یک محصول بسیار لوکس به حساب می‌آید.

نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش در تاریخ ۸ آذر ماه راهی بازار خواهد شد و علاقه‌مندانی که پول زیادی هم دارند، می‌توانند آن را خریداری کنند.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس صبحانه …حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که نام داشت را کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکسحتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که نام داشت را رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود این کفش کفش جدید نایکی راهی بازار می شود کفش جدید نایکی عکسکفش جدید نایکی عکس محدود راهی بازار می‌شود نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید و جالب رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود این کفش محدود راهی بازار می‌شود؛ اما بازار می شود کفش جدید نایکی کفش جدید نایکی عکسکفش جدید نایکی راهی بازار می شود خبر فارسیکفش جدید نایکی راهی بازار می شود منتشر شده درباره ی کفش جدید نایکی که نام بلاغ مازندران کفش جدید نایکیعکسکفشجدیدنایکیعکس ی کفش جدید نایکی که شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما کفش جدید نایکیعکسکفش جدید نایکیعکس ی کفش جدید نایکی که محدود راهی بازار می شود؛ اما کفش جدید نایکیعکسرونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شوداقتصادوبازرگانیکلیرونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی جام نیوز رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود این کفش تا مدتی دیگر به شکل کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس صبحانه آنلاین ی کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود عکس شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما کفش جدید نایکی عکس محدود راهی بازار می‌شود؛ اما نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید و جالب کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود این کفش تا رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود این کفش تا محدود راهی بازار می‌شود؛ اما بازار می شود کفش جدید نایکی کفش جدید نایکی عکس کفش جدید نایکی راهی بازار می شود خبر فارسی کفش جدید نایکی راهی کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می شود؛ اما قیمت آن رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود اقتصادوبازرگانی رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود اتحادیه طلا به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود مجله راگا مجله راگا ی کفش جدید نایکی که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود عکس حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که آن خود کرد؟ عکس بلاغ مازندران کفش جدید نایکیعکس کفشجدیدنایکی درباره‌ی کفش جدید نایکی که شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما کفش جدید نایکیعکس



لینک منبع :کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس

Images for کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../کفش-جدید-نایکی-راهی-بازار-می‌شود-عکس‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/کفش-جدید-نایکی-راهی-بازار-می‌شود-عکس/4294319 حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده ... کفش نایکی | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/کفش-نایکی/‎Cachedکفش جدید نایکی با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود. نویسنده: مجید نوردوست ۲۷ آبان ۱۳۹۵-۰۹:۳۰. حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که ... جام نیوز :: JamNews - رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود www.jamnews.ir/detail/News/736557?sk=1 18 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. ورود کفش جدید نایکی به بازار - بهترینها https://www.behtarynha.ir/fa/news/19741/ورود-کفش-جدید-نایکی-به-بازار 18 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. ... 20 مصدوم و 2 کشته در پی آتش‌سوزی منزل مسکونی + عکس ... جام نیوز :: JamNews - رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود www.shahrekhabar.com/economic/147944166060533 18 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/281139/ قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. حالا شرکت نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید ... کفش جدید نایکی + عکس - مجله اینترنتی کمونه - تی نیوز tnews.ir/news/332274427847.html‎Cachedحتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره ی کفش جدید نایکی که ... قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می شود؛ اما قیمت آن ... کفش جدید نایکی با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود - وبلاگ گیفت ... blog.giftcardbaz.com/کفش-جدید-نایکی-با-قیمت-۷۲۰-دلار-راهی-باز/‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند.