مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید

[ad_1]

 

کد مطلب: 415044

یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰

آنچه می‌بینید یکی از سه آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار خواهد کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین،نمایشگر گوشی جدید با طراحی متفاوت 5.5 اینچی (بر اساس پیش‌بینی مینگ-چی کو) یا 5.8 اینچی (بر اساس پیش‌بینی بارکلیز ریسرچ) خواهد بود و در پشت‌گوشی شاهد دو دوربین خواهیم بود.

همچنین دکمه هوم از روی صفحه نمایشگر به‌صورت فیزیکی حذف‌شده و با فناوری جدید لمسی شده و زیر نمایشگر قرارگرفته است (گلکسی اس 8 سامسونگ نیز این‌گونه خواهد بود)

با حذف آیفون SE از مدار تولید در سال 2017 شاهد عرضه محصولات جدید و متنوع با طراحی متفاوت از سوی اپل خواهیم بود.

پنل OLED ظریف‌تر و سبک‌تر از آل سی دی IPS است و در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی می‌شود و رقبای اپل چند سال است که از آن در ساخت گوشی استفاده می‌کنند.

نکته منفی نیز بالا رفتن قیمت برای آیفون‌های 2017 ازجمله 8 و 8 پلاس خواهد بود که شاهد آن افزایش قیمت برای سری مک بوک پرو اپل بود که اخیراً عرضه‌شده و باعث اعتراض کاربران شد.

پیش‌تر برای آیفون خوب 650 دلار می‌پرداختیم و اینک برای بدترین نوع آیفون 7 با نمایشگر پایین و حافظه کم باید 650 دلار بدهیم و به همین دلیل برای سال 2018 باید منتظر آیفون 850 تا 900 دلاری باشیم که این خوب نیست.

 

کلمات کلیدی : آیفون 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی …بهترینگوشیهاییکه۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۱ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را یکی از سه از روی صفحه نمایشگر به یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را یکی از سه با حذف آیفون از مدار یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر با نوت ، آیفون اس پلاس، نکسوس پی و جی با نوت ، آیفون اس پلاس، نکسوس پی و جی با نوت ، آیفون اس پلاس، نکسوس پی و جی نمایشگر بدون لبه هستند و کاربران از نمایشگر بدون لبه هستند و کاربران از نمایشگر بدون لبه هستند و کاربران از یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید نمایشگربدونببینید با ۲۵ صفر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید نوع آیفون با نمایشگر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با یکی از سه یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید با نمایشگر بدون لبه عرضه یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با بدون لبه را ببینید با نمایشگر بدون لبه را یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید با نمایشگر بدون لبه بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید به گزارش خبرآنلاین، نمایشگر گوشی جدید با ظریف تر و سبک تر از از روی صفحه نمایشگر یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر بدون لبه را ببینید ایتنا یکی از با ورزش خشونت را از



لینک منبع :یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید

یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید www.khabaronline.ir/detail/602030/ict/hardware‎Cached17 نوامبر 2016 ... آنچه می‌بینید یکی از سه آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار خواهد کرد. یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید | تهران ... tehranpress.com/.../-یکی-از-آیفون‌های-۲۰۱۷-با-نمایشگر-OLED-بدون-لبه-را-ببینید/‎Cached17 نوامبر 2016 ... آنچه می‌بینید یکی از سه آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار خواهد کرد. ایتنا - یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید itna.ir/fa/doc/.../یکی-آیفون-های-۲۰۱۷-نمایشگر-oled-بدون-لبه-ببینید 19 نوامبر 2016 ... ایتنا - یکی از آیفون‌هایی که در سال 2017 با نمایشگر بدون لبه OLED عرضه خوهند شد را در این خبر ببینید. Images for یکی از آیفون‌های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید یکی از آیفون های 2017 با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید | - آنچه www.ghatreh.com/news/.../یکی-آیفون-های-نمایشگر-بدون-لبه-ببینید 17 نوامبر 2016 ... آنچه می بینید یکی از سه آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار خواهد کرد. به گزارش خبرآنلاین،نمایشگر گوشی جدید. تازه های فناوری - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=556974 یکی از آیفون‌هایی که در سال 2017 با نمایشگر بدون لبه OLED عرضه خواهد شد را ببینید.آنچه می‌بینید یکی از 3 آیفونی است که اپل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد کرد. یکی از اپل آیفونهای ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را نگاه بکنید ... www.serze.com/آیفونهای-۲۰۱۷-نمایشگر-OLED-بدون-2289076/‎Cached17 نوامبر 2016 ... یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید دشوار افزار - آنچه می‌بینید یکی از سه اپل آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار ... یکی از آیفون های 2017 با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید - خبر ... khabarfarsi.com/u/28298738 17 نوامبر 2016 ... Ming-Chu Kuo، اپل ممکن است آیفون بعدی را در سه نسخه متفاوت عرضه نماید؛ دو نسخه در اندازه حال حاضر نسخه های پلاس و با دو لنز دوربین و یکی نیز ... یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2016111718143138212.html 17 نوامبر 2016 ... آنچه می بینید یکی از سه آیفونی است که اپل در سال 2017 راهی بازار خواهد کرد. آخرین اخبار صفحه لمسی oled مک بوک - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/صفحه-لمسی-oled-مک-بوک به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، همچنین دکمه هوم از روی صفحه نمایشگر به صورت فیزیکی حذف شده ... یکی از آیفون های ۲۰۱۷ با نمایشگر oled بدون لبه را ...