مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد

[ad_1]

کمپانی لکسوس به عنوان تولید‌کننده‌ی خودروهای لوکس، زیبا و امن شناخته می‌شود. این بار شاهد یک طرح تند و تیز از این کمپانی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ هستیم.

به منظور بزرگداشت رونمایی لکسوس IS 2017، این خودروساز ژاپنی با شرکت تولید سس تند Huy Fong Foods همراه شد تا طرح ساخت سفارشی Sriracha IS را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ به نمایش بگذارد.

علی‌رغم آنچه در تصاویر زیر می‌بینید، این طرح در واقع توسط کمپانی West Coast Customs تنها به یک هدف ساخته شد.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد خودرو، می‌توان به رنگ‌آمیزی واقعا چشمگیر Sriracha IS اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده تا سس‌های Sriracha در داخل بطری را در ذهن تداعی کند. همچنین بر روی فرمان این خودرو یک هشدار جالب وجود دارد که نوشته است «کنترل تند».

دیگر ویژگی‌ها عبارتند از تنظیمات دمای سفارشی که از دمای سرد تا بسیار داغ قابل تنظیم است، حالت رانندگی به روز رسانی شده، صندلی‌های دست‌ساز از جنس چرم که بر روی آنها علامت تجاری Huy Fong قرار دارد و جالب‌تر از همه علامت سفارشی خودرو و خطوط سبز رنگ آن که این خطوط علامت و نشانه‌ای از محصولات رسمی Huy Fong Foods هستند.

lexus Sriracha IS Concept

این خطوط و جزئیات سبز رنگ مشابه درب بطری سس‌های این شرکت است، همچنین در اطراف پنجره‌ی مشبک خودرو، در کناره‌های خودرو که به صورت دستی رنگ شده‌اند، در نورپردازی کابین، کناره‌های آینه‌های بغل و صندلی‌های دست‌دوز نیز دیده می‌شوند.

برایان اسمیت نایب رئیس بازاریابی کمپانی لکسوس گفته است:

لکسوس IS جدید بسیار جذاب است، ما تصمیم گرفتیم طراحی آن را به اندازه‌ی محصولات Sriracha جذاب و داغ کنیم تا با وجود این همه جزئیات از محصولات این شرکت، تمام طرفدارهای آن جذب طراحی و ساخت خودرو شوند.

لکسوس برای اینکه دیگر به صورت کامل و ۱۰۰ درصد خودرو را به یک سس تند تبدیل کند، در داخل صندوق عقب ۴۳ بطری Sriracha به عنوان «چاشنی وضعیت‌های ضروری» قرار داده و یک محافظ کلید با کلید اضطراری با نام چیلی طراحی کرده است که از یک سوراخ بر روی محافظ کلید سس می‌ریزد.

در آخر، در بین لوازم خودرو یک ژاکت راننده‌ی جذاب و دستکش‌های رانندگی قرار داده شده‌اند. از آنجایی که طراحی Sriracha IS بسیار جذاب و داغ است، لباس و لوازم جذاب و شبیه به اجاق راننده از ضروریات آن است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد کمپانی لکسوس به عنوان طرح تند و تیز از این کمپانی در تند و تیز رونمایی کرد لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد زومیت این بار در اقدامی متفاوت لکسوس یک محصول تند و لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد دی خرید مگ لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد اموزشی کمپانی لکسوس به‌عنوان تولید‌کننده‌ی پکیج کامل ترفندها و ثبت بک لینک در بیش از لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد رونمایی از خودروی چری لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد کمپانی لکسوس به لکسوس از خودروی عضلانی رونمایی کرد امروز آنلاین لکسوسازخودروی » لکسوس از خودروی عضلانی رونمایی کرد رونمایی لکسوس نیسان از خودروهای اسپرت سری رونمایی کرد زومیت این سه مدل عبارتند از ناوارا، اکستریل و و تیز رونمایی کرد خودروی بی ام و لکسوس ؛ خودروی سواری سریع و خشن شاید در نگاه اول خاص لکسوس از خودروی تند و تیز رونمایی کرد خودروی لمانز اسب لکسوس ؛ خودروی سواری لکسوس از مدل مسابقه ای رونمایی کرد محبوب ها این خودروی زیبا را خواهید دید اگرچه هنوز راهی بازار نشده است، اما لکسوس یک مدل و بی ام و از شاسی بلند جدید رونمایی کرد بی ام و دو روز قبل از آغار نمایشگاه خودرو مفهومی خود با عنوان بی ام و رونمایی کرد لکسوس تند و آتشین معرفی شد محبوب ها لکسوس برای یک کمپانی بزرگ خودروسازی،هیچ چیزی بهتر از آن نیست که محصولاتش در دانش و فناوری کلیپ



لینک منبع :لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد

لکسوس از خودروی عضلانی Sriracha IS رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/17/148594/lexus-soices-sriracha-la/‎Cached17 نوامبر 2016 ... لکسوس برای اینکه به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصد خودرو را به یک سس تند تبدیل کند، در داخل صندوق‌عقب ۴۳ بطری Sriracha به عنوان «چاشنی وضعیت‌های ... Images for لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد - تکنومون technomon.com/.../لکسوس-از-خودروی-تند-و-تیز-sriracha-is-رونمایی-کرد‎Cached17 نوامبر 2016 ... به منظور بزرگداشت رونمایی لکسوس IS 2017، این خودروساز ژاپنی با شرکت تولید سس تند Huy Fong Foods همراه شد تا طرح ساخت سفارشی ... لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../لکسوس-از-خودروی-تند-و-تیز-sriracha-is-رونمایی-کرد لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۸ -۲۷-۲۰:۳۰:۰۴. لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد. برای مشاهده ... لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد | کمپانی لکسوس www.ghatreh.com/news/.../لکسوس-خودروی-تند-تیز-Sriracha-رونمایی-کرد 17 نوامبر 2016 ... کمپانی لکسوس به عنوان تولید کننده ی خودروهای لوکس، زیبا و امن شناخته می شود. این بار شاهد یک طرح تند و تیز از ایÙ. لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد - تکنولوژی ... studioapk.ir/2016/.../لکسوس-از-خودروی-تند-و-تیز-sriracha-is-رونمایی-کرد/ 17 نوامبر 2016 ... کمپانی لکسوس به‌عنوان تولید‌کننده‌ی خودروهای لوکس، زیبا و امن شناخته می‌شود. این بار شاهد یک طرح تندوتیز از این کمپانی در نمایشگاه خودروی ... لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد - تی نیوز tnews.ir/news/cad774422212.html‎Cached17 نوامبر 2016 ... کمپانی لکسوس به عنوان تولید کننده ی خودروهای لوکس، زیبا و امن شناخته می شود. این بار شاهد یک طرح تند و تیز از این کمپانی در نمایشگاه خودروی ... تیز جالب لکسوس Lexus Sriracha - آپارات ► 1:51www.aparat.com/v/fAVGY/تیز_جالب_لکسوس_Lexus_Sriracha Jan 4, 2017 - 2 min خودرویی فیلم و عکس ماشین و موتور در سایتwww.khodroei.com تیز جالب لکسوس Lexus Sriracha خودرو,تیزر خودرو,لکسوس LEXUS ... استون مارتین از قایق تفریحی لاکچری خویش رونمایی کرد - رزبلاگ masir92.rozblog.com/.../استون-مارتین-از-قایق-تفریحی-لاکچری-خویش-رونمایی-کرد استون مارتین از قایق تفریحی لوکس خود رونمایی کرد - زومیت 15 آوریل 2016 ... استون مارتین… ... لکسوس خودروی تند تیز Sriracha IS رونمایی کرد | یافته ها - همه جو لکسوس - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/لکسوس‎Cachedفیس‌لیفت لکسوس CT200h برای سال 2018، رونمایی شد. پنجشنبه 25 خرداد 96 - ساعت .... لکسوس از خودروی تند و تیز Sriracha IS رونمایی کرد. پنجشنبه 27 آبان 95 ...