مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند

[ad_1]

 

کد مطلب: 415040

یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

حتی قدرتمندترین رمزهای عبور هم از دست هکرها در امان نیستند و به گفته سامی کامکار، بعضی از مواقع یافت رمز عبور چندان هم به طول نمی انجامد. وی اخیراً به کمک یک مایکروکامپیوتر 5 دلاری رزبری پای و نرم افزاری رایگان، دستگاهی ساخته که می تواند ظرف 30 ثانیه، صفحه قفل را دور زده و دری پشتی در کامپیوتر ایجاد کند که حتی بعد از جدا شدن دستگاه از پورت USB هم عمل می کند.

اگر فکر می کنید که پسورد پیچیده شما می تواند در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کند، کاملاً در اشتباه هستید. چرا که PoisonTrap به جای حدس رمز عبور کاربر، کاملاً آن را دور می زند.

بعد از اتصال PoisonTrap از طریق پورت USB، دستگاه اینترنت را روی کامپیوتر شبیه سازی می کند. بعد از این لپتاپ شما فرض می کند که از طریق اترنت متصل شده است و تمام وب ترافیک رمزگذاری نشده را به مایکروکنترلر می فرستد. ضمناً شبکه وای فای شما نیز به دادتان نخواهد رسید، زیرا دستگاه می تواند کامپیوتر را مجبور کند که اتصال اترنت را نسبت به وای فای در اولویت قرار دهد.

در نهایت دستگاه با ایفای نقش در قالب مرد میانی، تمام کوکی های HTTP را که برای ورود به اکانت های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند، سرقت می کند. گفتنی است که PoisonTrap حتی می تواند تایید هویت های دو مرحله ای را نیز از میان بردارد.

کامکار پیشنهاد می کند که برای جلوگیری از چنین هک هایی، کاربران باید اقدامانی مانند قرار دادن لپتاپ در حالت Hibernate به جای Sleep، بستن مرورگر بعد از دور شدن از دستگاه، پاک کردن حافظه کش مرورگر و از کار انداختن پورت های USB را در نظر داشته باشند.

کلمات کلیدی : ابر کامپیوتر

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …خواب در بیداری؛ مساله واقعیت مجازی توکافلش فلش مموری که در سگک کمربند قرار میگیرد ژنتیک و اصلاح نژاد دامهفته پیش روز جمعه سمیناری در دانشگاه ویسکانسین مدیسون برگزار شد که از پرفسور اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن …سال ها پیش در یکی از کلاس های ریاضیات مدارس آلمان، آموزگار برای اینکه مدتی بچه ها را ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل ژنتیک و اصلاح نژاد دام هفته پیش روز جمعه سمیناری در دانشگاه ویسکانسین مدیسون برگزار شد که از پرفسور دعوت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی این نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این حال مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن های تخصصی سال ها پیش در یکی از کلاس های ریاضیات مدارس آلمان، آموزگار برای اینکه مدتی بچه ها را سرگرم



لینک منبع :یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند

یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی ... digiato.com/.../این-دستگاه-5-دلاری،-رمز-عبور-هر-کامپیوتر/‎Cached17 نوامبر 2016 ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می ... بعد از این لپتاپ شما فرض می کند که از طریق اترنت متصل شده است و ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی ... akhbartop.com/67859/‎Cachedیک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در ۳۰ ثانیه رمزگشایی می کند. حتی قدرتمندترین رمزهای عبور هم از دست هکرها در امان نیستند و به گفته سامی کامکار، ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی ... khabarfarsi.com/u/28301620 17 نوامبر 2016 ... بعد از اتصال یک کابل یو اس بی به رزبری پای و سپس وارد کردن آن به یک پورت یو اس بی، دستگاه هک پسورد کامپیوتر را آغاز می کند. تنها طی 30 ... بایگانی‌ها هک دستگاه ها زیر 30 ثانیه » پروگرَمینگ https://pgming.com/tag/هک-دستگاه-ها-زیر-30-ثانیه/ یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در ۳۰ ثانیه رمزگشایی می کند ... نویسانبرچسب گذاشته شده: اخبار،سامی،هک دستگاه ها زیر 30 ثانیه،هک و امنیتدیدگاه ... #تراشه • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/تراشه/ مدیا تک تراشه جدید هلیو پی 15 که متشکل از پردازنده ۸ هسته‌ ای ... «یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند. ...شرکت ... اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات | دانستن بعد از نادانی ghayoumi.ir/aggregator/sources/1%3Fpage%3D1?page=184 8 مارس 2017 ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند. Thursday - 17 November 2016 - 21:00. حتی قدرتمندترین رمزهای ... ارور xinput1_3.dll - خبر زنده khabarezendeh.com/اخبار-فناوری/ارور-xinput1-3-dll-2431932.html 27 دسامبر 2016 ... یکی از ارور های رایجی که گیمر ها با آن مواجه میشوند، ارور xinput1_3.dll است. ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی ... تلویزیون های هوشمند از طریق سیگنال های هوایی هک می شوند spinews.ir/technology/92860-تلویزیون-های-هوشمند-از-طریق-سیگنال.html در حال حاضر دهه هاست که نگرانی ها در رابطه با امکان هک شدن تلویزیون ها از طریق امواج. ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند. Memol_17 - The Old Reader https://theoldreader.com/profile/8e09a88bfea3edba1547b0c4‎CachedIt comes as a hard-cover, made in either Polyester or Leather and available in ...... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند. موتور جستجوی مورد علاقه ی هکرها saznaa.ir/index.aspx?pid=325521 2 جولای 2016 ... موتور Shodan چیزهایی را به شما نشان می دهد که گوگل قادر به یافتن آنها نیست. ... اینترنتی باشد، مشغول کند و کاو در دنیای IoT یا اینترنت اشیاست. ... یک ایرانی دستگاهی ساخته که هر کامپیوتری را در 30 ثانیه رمزگشایی می کند ...