مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود

[ad_1]
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. حالا شرکت نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید و جالب توجه با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.
 کفش جدید نایکی با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود

قبلا انتظار می‌رفت که این کفش قیمتی نزدیک به هزار دلار یا حتی بیشتر داشته باشد؛ اما نایکی با اعلام قیمت رسمی به تمام این شایعات خاتمه دارد. البته قیمت ۷۲۰ دلار برای یک کفش هم در نوع خودش بسیار زیاد است.

 

بد نیست بدانید که اکثر کفش‌های ورزشی موجود در بازار که خود نایکی هم بسیاری از آن‌ها را تولید می‌کند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند و به همین دلیل کفش HyperAdapt یک محصول بسیار لوکس به حساب می‌آید.

نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش در تاریخ ۸ آذر ماه راهی بازار خواهد شد و علاقه‌مندانی که پول زیادی هم دارند، می‌توانند آن را خریداری کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سرویس ورزشی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار …وقتی در مدرسه فوتبال به بچه ۸ یا ۹ ساله تجاوز می‌شود به چه کسی مربوط می‌شود؟ مدیر سرویس ورزشی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان وقتی در مدرسه فوتبال به بچه ۸ یا ۹ ساله تجاوز می‌شود به چه کسی مربوط می‌شود؟ مدیر باشگاه



لینک منبع :کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود

Images for کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کفش-جدید-نایکی-راهی-بازار-می‌شود‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../کفش-جدید-نایکی-راهی-بازار-می‌شود-عکس‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. کفش جدید نایکی راهی بازار می‌شود +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/کفش-جدید-نایکی-راهی-بازار-می‌شود.../4294319 قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. حالا شرکت نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید ... کفش جدید نایکی با قیمت 720 دلار راهی بازار می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../کفش-جدید-نایکی-با-قیمت-720-دلار-راهی-بازار/‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. کفش نایکی | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/کفش-نایکی/‎Cachedکفش جدید نایکی با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود. نویسنده: مجید نوردوست ۲۷ آبان ۱۳۹۵-۰۹:۳۰. حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که ... کفش جدید نایکی با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار می‌شود - وبلاگ گیفت ... blog.giftcardbaz.com/کفش-جدید-نایکی-با-قیمت-۷۲۰-دلار-راهی-باز/‎Cached17 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. جام نیوز :: JamNews - رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود jamnews.ir/detail/News/736557‎Cached18 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. جام نیوز :: JamNews - رونمایی از کفش جدید نایکی که راهی بازار می‌شود www.shahrekhabar.com/economic/147944166060533 18 نوامبر 2016 ... به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. ورود کفش جدید نایکی به بازار - بهترینها https://www.behtarynha.ir/fa/news/19741/ورود-کفش-جدید-نایکی-به-بازار 18 نوامبر 2016 ... حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت ...