مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود

[ad_1]

سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه می‌شود. قبلا در انگلستان نیز با رنگ صورتی سیر عرضه شده بود.

تایوان در اواخر ماه جاری میلادی اکسپریا XZ با رنگ صورتی را دریافت کرده و هنک‌کنگ و ماکائو در ماه دسامبر این نسخه را دریافت می‌کنند. اکسپریا XZ در حال حاضر با رنگ‌های سیاه معدنی، پلاتینیومی و آبی جنگلی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا بازارهای دیگر نیز این رنگ را دریافت می‌کنند یا خیر؟!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سونی اکسپریا با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود سونی اکسپریا با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود



لینک منبع :سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود

سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود itresan.com/.../سونی-اکسپریا-xz-با-رنگ-صورتی-سیر-در.../.html‎Cachedسونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه می‌شود. قبلا در انگلستان نیز ... سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود https://damadam.ir/.../سونی-اکسپریا-XZ-با-رنگ-صورتی-سیر-در-تایوان-و-هنگ‌کنگ-عرضه-می‌شود/4290417 سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ کنگ عرضه می شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه می شود. قبلا در انگلستان ... Images for سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ کنگ عرضه می ... tnews.ir/وب-سایت-تخصصی-فناوری-و-اطلاعات/cee674393161.html سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ کنگ عرضه می شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه می شود. قبلا در انگلستان ... سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ کنگ عرضه می ... tnews.ir/news/cee674393161.html 17 نوامبر 2016 ... سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ کنگ عرضه می شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه می شود. سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود iranelearn.com/.../سونی-اکسپریا-xz-با-رنگ-صورتی-سیر-در-تایوا‎Cachedسونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود، مدرک معتبر سونی اکسپریا XZ با ... تصمیم برای خرید چگونه توسط مغز گرفته می شود ؟ سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود akharinkhabar.ir/tech/3093926 17 نوامبر 2016 ... آی تی رسان/ سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر برای تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. این اولین بار نیست که این پرچمدار با رنگ صورتی عرضه ... صحرای | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/صحرای/ این ردپا مربوط به دایناسوری با نام تیتانوسور بوده که ابعادی بسیار بزرگ داشته است. ... سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود ... اخبار صورتی - جدیدترین و آخرین اخبار صورتی | شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/صورتی اخبار صورتی, آخرین خبر های صورتی. ... سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. 3 روز پیش. افکار نیوز. در چه صورتی از وضعیت هوا ... آیا اوباما نخست‌وزیر انگلیس می‌شود؟ | اخبار فناوری اطلاعات it-news.ir/آیا-اوباما-نخست‌وزیر-انگلیس-می‌شود؟/ 17 نوامبر 2016 ... آیا اوباما نخست‌وزیر انگلیس می‌شود؟ مردم انگلیس ... next post سونی اکسپریا XZ با رنگ صورتی سیر در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. Back to top.