مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد

[ad_1]
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای اینکه بتواند مشتریانش را تحت تاثیر قرار دهد، اپلیکیشن iOS خودش را به‌روزرسانی کرده و یک قابلیت بسیار جالب به آن اضافه کرده است. در این به‌روزرسان این امکان به کاربران داده شده تا بتوانند بدون اینکه جعبه‌‌ی سفارش را باز کنند، محتویات داخل آن را ببینند.
 اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد

این ویژگی جدید Package X Ray‌ نام دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آیفون خودشان بسته‌ای که از آمازون آمده را اسکن کنند و متوجه وسایل داخل آن بشوند. کار کردن با این قابلیت هم بسیار راحت است. تنها کافی است که برنامه را اجرا کرده و ویژگی Package X Ray را انتخاب کنید. سپس دوربین را به سمت بارکد جعبه ببرید تا پس از اسکن به شما گفته شود که داخل آن چه چیزی قرار گرفته است. اگر در بسته چند آیتم مختلف وجود داشته باشد هم می‌توانید اطلاعات آن‌ها را ببینید.
 اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد

البته گفته شده که این ویژگی فقط در اختیار فردی قرار می‌گیرد که بسته را سفارش داده است. گفته شده افرادی که به اکانت Amazon Prime فرد خریدار هم متصل شده باشند، می‌توانند محتویات داخل جعبه را ببینند.

 

 اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز دو برادری که با دیجی کالا میلیاردر شدند …راز ثروتمندانایده شکل گیری دیجی کالا حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و …آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۵ لکسوس آی اس با پوششی از روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و …آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۴۱۰ مدیر کنترل و کیفیت بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، …آموزششروع کار قبل از اینکه تست ها را شروع کنیم، ویندوز ۷ را به طور کامل آپدیت میکنیم دانلود بازی روزگار غار نشینیبازی یک بازی کامپیوتری ۲ بعدی رایانه ای است که شما در نقش انسان ماقبل تاریخ و غار اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز دو برادری که با دیجی کالا میلیاردر شدند ساتین راز ثروتمندان ایده شکل گیری دیجی کالا حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می‌کردند گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و فناوری های آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۵ لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آن گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و فناوری های آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۴۱۰ مدیر کنترل و کیفیت سازمان بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، آموزش شروع کار قبل از اینکه تست ها را شروع کنیم، ویندوز ۷ را به طور کامل آپدیت میکنیم ویندوز ۷ دانلود بازی روزگار غار نشینی بازی یک بازی کامپیوتری ۲ بعدی رایانه ای است که شما در نقش انسان ماقبل تاریخ و غار نشین اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می داستان من و خواهر زنم نرگس آباده هیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین دیجیتال



لینک منبع :اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد

اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله-article/اپلیکیشن-آمازون/‎Cached17 نوامبر 2016 ... با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت اپلیکیشن iOS خودش را به‌روزرسانی ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد – شبکه اجتماعی اریکه blog.orike.ir/?p=5498 17 نوامبر 2016 ... با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای اینکه بتواند مشتریانش را تحت ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت زده کرد - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28297759 اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت زده کرد. مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش های زیادی دریافت ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اپلیکیشن-آمازون-کاربران-را-شگفت‌زده-کرد/ 2 فوریه 2017 ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد. مجید نوردوست: با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد | مجله اینترنتی بروزترین ... berouztarin.ir/.../اپلیکیشن-آمازون-کاربران-را-شگفت‌زده.../۱۴۷۹۳۷۹۷۴۷_۱۰۶۸۷۷۴_۲۶۷٫jpg/ 17 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد - جالب انگیز irht.ir/?p=52058 18 نوامبر 2016 ... با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای اینکه بتواند مشتریانش را تحت ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد - کلوب www.cloob.com/u/goodha2015/125000274‎Cached17 نوامبر 2016 ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد. نازی. جستجو ... آخرین اخبار ژاپنی‌ها گودال ۳۰ متری وسط خیابان را در دو روز صاف کردندمانیتور جدید BenQ ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت زده کرد (۳ عکس) | سرزه www.serze.com/اپلیکیشن-آمازون-کاربران-شگفت-عکس-2286679/ 17 نوامبر 2016 ... اپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت زده کرد با نزدیک شدن به سال بدیع میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی خواهد گرفت. تجارت الکترونیکی بایگانی - جدی کالا www.jeddikala.com/category/تجارت-الکترونیکی/‎Cachedاپلیکیشن آمازون کاربران را شگفت‌زده کرد. با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و فصل تعطیلات، سایت آمازون سفارش‌های زیادی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای اینکه ... WWDC17 با کمی تفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد | دانلود ... www.panevesht.com/.../wwdc17-با-کمی-تفاوت-نسبت-به-سال‌های-گذشته-برگزار-شد‎Cached6 ژوئن 2017 ... اپلیکیشن آمازون به اپل تیوی خواهد آمد ... وی‌ها خواهد آمد حاضرین در سالن را تقریبا شگفت زده کرد و انرژی مضاعفی را برای ادامه این ... خود اختصاص داده اعلام کرد که واچ او اس ۴ امسال با تغییراتی در واچ‌فیس و رابط کاربری به روز خواهد شد.