مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی

[ad_1]

وب‌سایت دکتر کرمانی: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از سبزیجات پاییزی که در حال حاضر بهترین کیفیت آنها را می توانید پیدا کنید استفاده شود.


مواد لازم:
  • یک و یک دوم قاشق چای خوری روغن زیتون
  • یک فنجان سیب زمینی شیرین پوست کنده و به صورت مکعبی قطعه قطعه شده
  • یک فنجان گلچه کل کلم
  • یک چهارم فنجان پیاز که نازک خرد شده باشد
  • دو قاشق چای خوری پودر ادویه کاری
  • یک دوم فنجان آب سبزیجات
  • یک چهارم قاشق چای خوری نمک
  • 425 گرم نخود آب کشیده و خشک شده
  • 410 گرم گوجه فرنگی ریز خرد شده
  • دو قاشق غذا خوری، گشنیز تازه خرد شده
  • یک دوم فنجان ماست چکیده با چربی دو درصد

 

کاری سبزیجات پاییزی 

دستور پخت:

روغن زیتون را در یک ماهی تابه بزرگ و روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. سیب زمینی شیرین را به ماهی تابه اضافه کنید، سه دقیقه سرخش کنید. حرارت را به متوسط کاهش دهید. قطعات گل کلم، پیاز و پودر کاری را اضافه کنید، یک دقیقه بپزید، میکس داخل ماهی تابه را مرتب تکان دهید و بهم بزنید. آب سبزیجات و سه مورد بعدی در لیست مواد لازم را اضافه کنید ( تا گوجه فرنگی ) مواد داخل ماهی تابه را به جوش بیاورید، درب ماهی تابه را بگذارید، حرارت را کاهش دهید و به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند بجوشانید. در حال جوشیدن مواد را مرتب بهم بزنید و در پایان هم روی آن گشنیز تازه بریزید و با ماست سرو کنید.


اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور پخت برای 4 وعده می باشد. هر وعده شامل یک فنجان کاری سبزیجات و دو قاشق غذا خوری ماست چکیده است.

اطلاعاتی که در ادامه می آید شامل یک وعده از این غذا می باشد.

  • کالری: 231
  • چربی در یک وعده: 3.9 گرم
  • چربی اشباع در یک وعده: 0.9 گرم
  • چربی غیر اشباع در یک وعده: 1.6 گرم
  • چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 0.9 گرم
  • پروتئین در یک وعده: 10.4 گرم
  • کربوهیدرات در یک وعده: 40.8 گرم
  • فیبر در یک وعده: 8.6 گرم
  • کلسترول در یک وعده: 2 میلی گرم
  • آهن در یک وعده: 2.5 میلی گرم
  • سدیم در یک وعده: 626 میلی گرم
  • کلسیم: 106 میلی گرم

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترشی پاییزی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره خواص میوه ها و سبزیجاتخواص آجیل و دانه هاخواص …خاصیت و فواید میوه هاخواص سبزیهاخواص خشکبارخواص آجیلخواص حبوباتخواص خوراکیها آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با رازهای یک زرشک پلو خوش طعم که سرآشپزها نمی گویندرازهای زرشک پلو نکاتی برای پخت زرشک پلو رازهایی برای پخت زرشک پلو زرشک پلوی خوشمزه طرز تهیه کوفته هندی ، تند و خوشمزهکوفته سیخی هندی گوشت چرخ شده کم چرب همراه با خمیر کاری کوفته سیخی هندی را می سازد که آشپزی طرز تهیه نان کدو نانی خوش عطر و خوش طعم برای فصل های پاییز عکس طرز تهیه رولت خرما علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانیمزاج بهار فصل بهار از نظر گرمی ‌و سردی، تری و خشکی در اعتدال است و هیچ‌یک از وضعیت آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟ دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و ترشی پاییزی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز انواع دسر سادهانواع دسر با شیرانواع دسر برای ماه رمضانانواع دسرهای ایرانیانواع دسر ژله رازهای یک زرشک پلو خوش طعم که سرآشپزها نمی گویند بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روش طبخ زرشک پلوا بسیار ساده است در حالی که رعایت نکته‌های خواص میوه ها و سبزیجاتخواص آجیل و دانه هاخواص خشکبار و حبوبات خاصیت و فواید میوه هاخواص سبزیهاخواص خشکبارخواص آجیلخواص حبوباتخواص خوراکیهاخواص طرز تهیه کوفته هندی ، تند و خوشمزه کوفته ، طرز تهیه کوفته ، کوفته هندی ، چگونه کوفته هندی درست کنم ، طرز تهیه انواه کوفته آشپزی طرز تهیه دیپ فلفل هالوپینو با طعم و عطری فوق العاده عکس طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانی مزاج بهار فصل بهار از نظر گرمی ‌و سردی، تری و خشکی در اعتدال است و هیچ‌یک از وضعیت‌های فوق آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟ آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟ دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش



لینک منبع :طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی

طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی www.bartarinha.ir/fa/news/424962/طعم-ادویه-هندی-میان-سبزیجات-پاییزی 18 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از ... Images for طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news2016112018443518884.html 20 نوامبر 2016 ... آکاایران: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از ... طعم ادویه هندی میان سبزیجات پاییزی - onvansho onvansho.ir/result/طعم-ادویه-هندی-میان-سبزیجات-پاییزی.html طعم ادویه هندی میان سبزیجات پاییزی. با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را . طرز تهیه تاس کباب با مرغ یا گوشت ... میهن مگ - طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی https://mihanmag.com/.../طعم_ادویه_هندی،_میان_سبزیجات_پاییزی‎Cached18 نوامبر 2016 ... میهن مگ : وب‌سایت دکتر کرمانی: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. مزه ادویه هندی، بین سبزیجات پاییزی - سرزه www.serze.com/ادویه-هندی-سبزیجات-پاییزی-2503695/‎Cached12 دسامبر 2016 ... طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی با تهیه کردن این خوراکی ی شگفت انگیز سلامت تنها در 30 دقیقه قادر هستید مزه ادویه هندی کاری را با تمام ... مزه ادویه هندی، وسط سبزیجات پاییزی - سرزه www.serze.com/ادویه-هندی-سبزیجات-پاییزی-2291466/‎Cached18 نوامبر 2016 ... طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی با تهیه کردن این خوراکی ی شگفت انگیز سلامت تنها در 30 دقیقه قادر هستید مزه ادویه هندی کاری را با تمام ... آخرین خبر |غذای ملل/ طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی akharinkhabar.ir/cooking/3095391 18 نوامبر 2016 ... برترین ها/ چی لازم دارم:یک و یک دوم قاشق چای خوری روغن زیتونیک فنجان سیب زمینی شیرین پوست کنده و به صورت مکعبی قطعه قطعه شدهیک فنجان ... طرز تهیه کاری سبزیجات پاییزی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../autumn1-vegetable-curry1.html‎Cachedسبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی پخت کاری سبزیجات پاییزی درست کردن کاری سبزیجات پاییزی,مواد لازم برای کاری سبزیجات پاییزی,طرز تهیه خوراک ... طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../طعم-ادویه-هندی-میان-سبزیجات-پاییزی‎Cached18 نوامبر 2016 ... مجله اینترنتی ندا آنلاین: وب‌سایت دکتر کرمانی: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود ...