مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد

[ad_1]

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ‌تی‌سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی که تاییدیه دریافت کرده، اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ بوده که احتمالا همان اچ‌تی‌سی A17 است.

دومین گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ evo بوده که در ایالات متحده با نام اچ‌تی‌سی بولت شناخته می‌شود. ۱۰ evo به اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز بوده و از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی سوم اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو که با نمایشگر ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به چیپست مدیاتک Helio P10، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی نام برد. اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

نکته جالب دریافت تاییدیه برای گوشی است که هنوز معرفی نشده است. این گوشی اچ‌تی‌سی One X10 نام داشته و برای دو نسخه، تک سیم کارت و دو سیم کارت، تاییدیه دریافت کرده است. اچ‌تی‌سی One X10 به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز بوده و از چیپست مدیاتک Helio P10، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیتبلت یا گوشی؟گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازدترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامخبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش ایسنا، ایمیل هایی هستند که حکم مزاحم را دارند و در واقع اسپم هرزنامه به شمار هایلایت از صدور مجوز ورود آیفون به ایران تا تعیین …آیفون در کنار آیفون و آیفون اس اپل از سوی رگولاتوری تاییدیه‌ی ورود رسمی به کشور پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …علیرضا حیدری، فنی ترین کشتی گیر سال جهان در کراسنوبارسک روسیه، رقیب سال های متوالی ایستنا گوشی شنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه، خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی به گزارش ایسنا، ایمیل هایی هستند که حکم مزاحم را دارند و در واقع اسپم هرزنامه به شمار می ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را هایلایت از صدور مجوز ورود آیفون به ایران تا تعیین قیمت آیفون در کنار آیفون و آیفون اس اپل از سوی رگولاتوری تاییدیه‌ی ورود رسمی به کشور را مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی علیرضا حیدری، فنی ترین کشتی گیر سال جهان در کراسنوبارسک روسیه، رقیب سال های متوالی الدار



لینک منبع :اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد

اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/146656/اچ‌تی‌سی-تاییدیه-۴-گوشی-را-در-روسیه-در/.html بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ‌تی‌سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی که تاییدیه دریافت کرده، اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ بوده که احتمالا. اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../اچ‌تی‌سی-تاییدیه-۴-گوشی-را-در-روسیه-دریافت-کرد/4289912 بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ‌تی‌سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی که تاییدیه دریافت کرده، اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ بوده که ... کسب تاییدیه ۴ گوشی اچ تی سی در روسیه | tech24 tech24.ir/کسب-تاییدیه-۴-گوشی-اچ-تی-سی-روسیه.html‎Cached17 نوامبر 2016 ... بنابر گزارش امروز انتشار یافته،کمپانی تایوانی اچ تی سی تاییدیه ۴ گوشی هوشمند خود را در کشور روسیه دریافت کرد.گفتنی است که نخستین ... اچ تی سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد - وب سایت ... worldcup.tnews.ir/آی-تی-رسان/afa374390154.html‎Cachedبر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ تی سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی که تاییدیه دریافت کرده، اچ تی سی دیزایر ۶۵۰ بوده که ... تایید شدن 4 مدل از گوشی های htc توسط روسیه | بامداد به گزارش - قطره www.ghatreh.com/news/.../تایید-شدن-مدل-گوشی-های-توسط-روسیه 17 نوامبر 2016 ... بامداد به گزارش بامداد بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ تی سی برای 4 گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اول. اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد | آموزش مجازی | مدرک ... iranelearn.com/feed.../اچ‌تی‌سی-تاییدیه-۴-گوشی-را-در-روسیه-در‎Cachedاچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد، مدرک معتبر اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و مدرک معتبر ... اچ‌تی‌سی تاییدیه ۴ گوشی را در روسیه دریافت کرد - سایت خبری مه پو www.mahpoo.com/akhbar/daneshvafan/news20161117100220403803.html بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ‌تی‌سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی که تاییدیه دریافت کرده، اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ بوده که احتمالا. تایید شدن 4 مدل از گوشی های htc توسط روسیه | سایت خبری تحلیلی ... bamdad.net/گوشی-های-htc.html 17 نوامبر 2016 ... بامداد – به گزارش بامداد بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، اچ‌تی‌سی برای ۴ گوشی در روسیه تاییدیه دریافت کرد. اولین گوشی از گوشی های htc که ... گوشی جدید One X10؛ میان رده زیبای HTC در راه بازار - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../گوشی-جدید-One-X10؛-میان-رده-زیبای-HTC-در-راه-بازار‎Cached17 آوریل 2017 ... HTC یک گوشی میان رده جدید از سری One X را روانه بازار روسیه کرد. ... گوشی هوشمند One X10 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی full HD با رزولوشن ۱۰۸۰p و یک باتری ... گجت پوشیدنی جدید سامسونگ تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد. تصویر و مشخصات HTC One X10 فاش شد، این گوشی خیلی قابل‌توجه ... www.techbook.ir/.../تصویر-و-مشخصات-htc-one-x10-فاش-شد-این-گوشی-خیلی-قابلتوجه-نیست‎Cached5 ژانویه 2017 ... گوشی وان ایکس 10 اچ تی سی تأییدیه کشور روسیه را به دست آورد و از ... وان ایکس 10 را با مشخصات اعلام‌شده به‌عنوان یک گوشی پرچم‌دار تلقی کرد.