مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید

[ad_1]

گوگل نسخه‌ی واقعیت مجازی اپلیکیشن گوگل‌ارث را منتشر کرده و حالا کاربران می‌توانند بر فراز نقشه‌های این نرم‌افزار با استفاده از فناوری واقعیت‌مجازی، پرواز کنند.

نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ارث هم اکنون به صورت کاملا رایگان برای هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) در دسترس قرار گرفته و امکان گردش در آثار فرهنگی-تاریخی، نقشه‌های جهانی و ... را به صورت واقعیت مجازی برای کاربران فراهم کرده است. مدت‌ها بود که نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ارث در مرحله‌ی توسعه قرار داشت و می‌توان طرح کلی آن را شبیه به بخش نمای‌خیابان نقشه‌های گوگل دانست که غول دنیای جستجوگرها پیش از این بر روی کارت‌بورد و پلفترم دی‌دریم منتشر کرده است. اما بخش استریت‌ویو در واقع مجموعه تصاویری است که به صورت ۳۶۰ درجه توسط عکاسان مختلف به ثبت رسیده‌اند و حالا کاربران نسخه‌ی واقعیت مجازی Google Earth می‌توانند به صورت مجازی در سراسر نقاط کره‌ی زمین پرواز کرده یا از آن به عنوان تورهای راهنما برای معرفی مکان‌های مختلف مثلا منهتن بهره گرفت. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

در حال حاضر Earth VR فقط برای هدست وایو ارائه شده ولی Mike Podwal مدیر تولید اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی می‌گوید که گوگل به صورت کاملا فعال به دنبال پشتیبانی از دیگر پلتفرم‌ها است. اپلیکیشن مورد اشاره، را می‌توان دومین اپ گوگل دانست که برای هدست وایو منتشر شده است. پیش از این شرکت اهل مانتین ویو، اپلیکیشن محبوب نقاشی Tilt Brush برای هدست یاد شده عرضه کرده بود. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۴ و با خرید استدیو توسعه واقعیت مجازی Skillman & Hackett، توسط گوگل، به تصاحب این کمپانی درآمد. البته دقیقا همانند نسخه‌ی معمولی گوگل‌ارث، نقشه‌ی بسیاری از نواحی در نسخه‌ی واقعیت مجازی این نرم‌افزار نیز کاملا تخت بوده و تمام مکان‌ها در این نسخه به صورت ساختاربندی شده نیست. ویژگی‌های طبیعی زمین از جمله درخت‌ها اما به صورت حجم‌دار در اپلیکیشن مورد اشاره ارائه شده‌اند. 

با توجه به سایر فعالیت‌های گوگل در حوزه‌ی واقعیت مجازی، توسعه‌ی Earth VR نیز یک حرکت کاملا منطقی به حساب می‌آید. Podwal و Dominik Kaeser مدیر بخش مهندسی ارت‌وی‌آر این پروژه را به عنوان نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی استریت‌ویو می‌دانند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر تمام کنترل‌های حرکتی Earth VR در پلتفرم‌هایی مثل Daydream فعال نیست. البته امکان ترکیب شدن یکپارچه‌ی استریت‌ویو و ارت‌وی‌آر نیز وجود دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ارث، در طرح آموزشی گوگل با استفاده از CardBoard نیز کاربردی باشد.

اینکه کاربران با نسخه‌ی کاملا باز اپلیکیشن مورد اشاره چه کارهایی می‌توانند انجام دهند، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. شما می‌توانید محتوای جدید مد نظر خود یا تصاویر شخصی از مکان‌های خاص را به گوگل‌ارث اضافه کنید. کسب‌وکارهای مختلف نیز می‌توانند نسخه‌ی واقعیت مجازی محل کار خود را در نقشه‌های گوگل قرار داده و سپس آن را در وب‌سایت خود منتشر کنند. البته با تمام کاستی‌هایی که Earth VR دارد، باید گفت اینکه در حال حاضر شاهد انتشار چنین اپلیکیشن‌های بزرگی در حوزه‌ی واقعیت مجازی هستیم، حس بسیار خوبی را نسبت به آینده‌ی این حوزه به ما القا می‌کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استگنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمداین وبسایت علاوه بر فعالیت در زمینه تاریخی و جغرافیایی سعی بر آن دارد تا هر انچه در کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این فهرستی از اسامی اصیل ایرانی معنافهرستیازاسامیاصیلسلام با تشکر از شما اگه میشه یه لطفی کنید یا یه گزینه نسخه چابی برای این جور مطالب کبود راهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان در قاب …بخشدار گل‌تپه گفت در هفته دولت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از میلیارد تومان در گل افسانه‌های زبان گیلکی ورگ برای اشتراک‌گذاردن روی پین‌ترست کلیک کنید در پنجرۀ تازه باز می‌شود برای چاپ کردن همکاری با ما فضول محلههمکاریباماادمین گرامی درود بر شما من از زرتشتیان ایرانی پناهنده در غربتم و مدتهاست پیگیر مطالب دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایراندیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو منظور شما از ترک چیست؟ وب سایت خبری تحلیلی …توضیح یکی از ویژگیهای آینانیوز که با لطف مخاطبین فهیم و صاحب ذوق آن تا به امروز سبب جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده است گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد این وبسایت علاوه بر فعالیت در زمینه تاریخی و جغرافیایی سعی بر آن دارد تا هر انچه در فضای کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی این نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این حال فهرستی از اسامی اصیل ایرانی معنا فهرستیاز سلام با تشکر از شما اگه میشه یه لطفی کنید یا یه گزینه نسخه چابی برای این جور مطالب بگذارید یا کبود راهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان در قاب تصویر بخشدار گل‌تپه گفت در هفته دولت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از میلیارد تومان در گل‌تپه افسانه‌های زبان گیلکی ورگ برای اشتراک‌گذاردن روی پین‌ترست کلیک کنید در پنجرۀ تازه باز می‌شود برای چاپ کردن کلیک همکاری با ما فضول محله همکاریباما ادمین گرامی درود بر شما من از زرتشتیان ایرانی پناهنده در غربتم و مدتهاست پیگیر مطالب جالب داستان من و خواهر زنم نرگس آباده داستانهای سک سی داستان کردن مادر خواهر کردن زن عمو کردن خاله داستان کردن ضربدری داستان کردن دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایران دیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی های منظور شما از ترک چیست؟ وب سایت خبری تحلیلی آینانیوز نمیدونم منظور آینا نیوز از انتشار این مطلب چیست نمیدونم چه کسى این رو نوشته نمیدونم مخاطبش



لینک منبع :واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید

واقعیت مجازی کمک می‌کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - زومیت www.zoomit.ir/.../you-can-now-fly-around-google-earth-in-virtual-reality/‎Cached18 نوامبر 2016 ... نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ ارث هم‌اکنون به‌صورت کاملا رایگان برای هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) در دسترس قرار گرفته است و امکان گردش در آثار ... واقعیت مجازی کمک می‌کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - آموزش ... learn.ntkala.com/.../واقعیت-مجازی-کمک-می‌کند-بر-فراز-گوگل-ا/‎Cached3 دسامبر 2016 ... نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ ارث هم‌اکنون به‌صورت کاملا رایگان برای هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) در دسترس قرار گرفته است و امکان گردش در آثار ... واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - تکنومون technomon.com/.../واقعیت-مجازی-کمک-می-کند-بر-فراز-گوگل-ارث-پرواز-کنید‎Cached18 نوامبر 2016 ... نسخه‌ی واقعیت مجازی گوگل‌ارث هم اکنون به صورت کاملا رایگان برای هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) در دسترس قرار گرفته و امکان گردش در آثار ... واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../واقعیت-مجازی-کمک-می-کند-بر-فراز-گوگل-ارث-پرواز-کنید واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید. منبع: خبرگزاری زومیت ۱۳۹۵-۸-۲۸-۰۸:۴۵:۰۳. واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید. واقعیت مجازی کمک می‌کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید بایگانی ... saadshop.com/mag/?tag=واقعیت-مجازی-کمک-می‌کند-بر-فراز-گوگل-ا...3 19 نوامبر 2016 ... [ad_1] مرسدس بنز خودروی قدرتمند خود با نام G550 4×4 را به قیمت ۲۲۵ هزار دلار به بازار عرضه می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین خودروهای اس ... واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید | گوگل - قطره www.ghatreh.com/.../واقعیت-مجازی-کمک-کند-فراز-گوگل-ارث-پرواز-کنید 18 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه ی واقعیت مجازی اپلیکیشن گوگل ارث را منتشر کرده و حالا کاربران می توانند بر فراز نقشه های این نرم افزا. واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - تی نیوز tnews.ir/news/405b74434406.html 18 نوامبر 2016 ... گوگل نسخه ی واقعیت مجازی اپلیکیشن گوگل ارث را منتشر کرده و حالا کاربران می توانند بر فراز نقشه های این نرم افزار با استفاده از فناوری ... واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید - زومیت tnews.ir/زومیت/405b74434406.html گوگل نسخه ی واقعیت مجازی اپلیکیشن گوگل ارث را منتشر کرده و حالا کاربران می توانند بر فراز نقشه های این نرم افزار با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، پرواز کنند. واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/واقعیت-مجازی-کمک-می-کند-بر-فراز-گوگل-ارث/ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۶ ... واقعیت مجازی کمک می کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید. نسخه ی واقعیت مجازی گوگل ارث هم اکنون به صورت کاملا رایگان برای هدست اچ تی سی وایو . واقعیت مجازی کمک می‌کند بر فراز گوگل ارث پرواز کنید-سافت گذر ... irannp.com/.../in_www.softgozar.comr5.lWebPager5.lNews.aspxr6.lIdr1.l34497i9.lampi6.lTitler1.... جدیدترین اخبار. » قلیچدار اوغلو: از رای «نه» در همه پرسی ترکیه حمایت می کنم; » ویدیو: به یک چیز نیاز ندارم از گلن فیلیپس; » ویدیو: چگونه سمورها شکار می‌کنند؟