مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یادگاری از طرف ...

[ad_1]

خاطره‌هایی از نمایشگاه بیست‌ودوم

یادگاری از طرف ...

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست‌ویکم آبان ۹۵ در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار و گفت‌وگوی نوجوانان دوچرخه‌ای‌ با دست‌اندرکاران این نشریه فراهم شد.

در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات دوچرخه هم دوستان نوجوان تازه‌ای پیدا کرد و هم برخی دوستان نوجوان امروز و دیروز را ملاقات کرد. بعضی از این دوستان برای دوچرخه یادگاری نوشتند یا شکلکی در دفتر یادبود دوچرخه در نمایشگاه کشیدند.

علاوه بر حضور همکاران ثابت دوچرخه، امسال پنج‌شنبه زهره بحر‌العلومی، کارشناس اوریگامی از «سرزمین کاغذ و تا» میهمان دوچرخه بود و مخاطبان را به تماشای آثاری کشاند که همان‌جا درست می‌کرد.

جمعه هم فریدون عموزاده‌خلیلی، نویسنده‌ی باتجربه و مؤسس هفته‌نامه‌ی دوچرخه به دعوت ما پاسخ داد و در غرفه‌ی دوچرخه حضور پیدا کرد تا همکاران و نوجوانان دوستدار قصه‌نویسی و کار مطبوعاتی فرصتی برای گفت‌وگو با او داشته باشند.

در این‌جا چند نمونه از یادگاری‌های نوجوانان امروز و دیروز برایتان آورده‌ایم و دو عکس از غرفه، یکی وقتی بازدیدکنندگان نوجوان و بزرگ‌سال به تماشای کارهای کاغذ و تای زهره بحرالعلومی ایستاده‌بودند و دیگری وقتی که تعدادی نوجوان پرشور، در بازدید از نمایشگاه به غرفه‌ی مؤسسه‌ی همشهری و دوچرخه سر زدند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف یادگاری فرزندان شهید مدافع حرم قبل از شهادتتصویری از شهید مدافع حرم، محمد بلباسی همراه فرزندانش در شبکه های اجتماعی منتشر شده استهدیه زیبا شدن این دخترها از طرف پدر پزشک عکسپیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت نمایی از نقلی ترین کتابخانه عمومی دنیا عکس مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت … انرژِی مثبت پوست و زیباییپوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کندخبرنگار اجتماعی بایگانی بلاگ سربازی و دکتر …گزارشی متفاوت از حال و هوای سربازی در پادگان های ارتش رهافان عکس بازیگران زن عوارض خودارضایی آموزش …رهافانخوردن آلت تناسلیشب زفافعوارض خودارضاییس ک س ختنه در زنانعکس دختر خوشگلعکس رمزخوانی صالحی از سخنان مرکل و بان‌کی‌مونگروه دیپلماسی پس از آنکه بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی محرمانه ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر …ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و چند خاطره از امام خمینی یکی از تفاوت‌‏های رهبران بزرگ با مدیران معمولی نفوذ آنان بر قلب‌‏های پیروان خود است الف یادگاری فرزندان شهید مدافع حرم قبل از شهادت تصویری از شهید مدافع حرم، محمد بلباسی همراه فرزندانش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است هدیه زیبا شدن این دخترها از طرف پدر پزشک عکس یک پزشک زیبایی امریکایی در اقدامی عجیب انواع اعمال جراحی زیبایی را به دخترانش هدیه کرد عمل مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت انرژِی مثبت پوست و زیبایی پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند خبرنگار اجتماعی » بایگانی بلاگ » سربازی و دکتر های کله کچل علی البرزی اشاره اگر سربازی نرفته اید و مانند بسیاری از جوانان در آستانه ورود به دوران رهافان عکس بازیگران زن عوارض خودارضایی آموزش شب زفاف رهافانخوردن آلت تناسلیشب زفافعوارض خودارضاییس ک س ختنه در زنانعکس دختر خوشگلعکس دختر رمزخوانی صالحی از سخنان مرکل و بان‌کی‌مون گروه دیپلماسی پس از آنکه «بان‌کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی محرمانه اعلام کرد ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کرد حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مردانگی به نا آگاه مسیر ش عوض میشود و به ورطه هلاکت و شرایط طلاق از طرف مرد امان از طرف گرفته است نام سال از طرف رهبر نامه ای از طرف خدا درخواست طلاق از طرف زن طلاق از طرف زوجه دل شکستن از طرف دوست دادخواست طلاق از طرف شوهر



لینک منبع :یادگاری از طرف ...

یادگاری از طرف ... - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/352775/Children/sociocultural‎Cached18 نوامبر 2016 ... یادگاری از طرف ... کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست‌ویکم آبان ۹۵ در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار و ... Images for یادگاری از طرف ... یادگاری و خاطره و شعر :: دومی های من - شکوفه همرنگ - بلاگ 2vomihayeman.blog.ir/category/یادگاری-و-خاطره-و-شعر/‎Cached Similar10 نوامبر 2016 ... ۱۵ مطلب با موضوع «یادگاری و خاطره و شعر» ثبت شده است - کلاس دوم ابتدایی ... این فشار میتونه هم از جانب مدرسه یا معلم باشه یا از طرف والدین گرامی. یک یادگاری با جمع دوستان از طرف سلیمان آریا و فرهاد جان - YouTube ► 2:08https://www.youtube.com/watch?v=TO33dl3ewYE Jul 20, 2016 - 2 min - Uploaded by سلیمان آریا سلیمان آریا. یادگاری از طرف صفت الله - YouTube ► 4:27https://www.youtube.com/watch?v=fKoYNEIn4WY Sep 8, 2016 - 4 min - Uploaded by sefatullah asani パチスロ アナザーゴッドハーデス 天空の扉? プレミアムゴッド GOD揃い 初当たり& 上乗せ特化×3ストック GOD ... همشهری دوچرخه | یادگاری از طرف ... 2charkheh.hamshahrilinks.org/Contents/یادگاری-از-طرف?...2390‎Cached17 نوامبر 2016 ... هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست‌ویکم آبان در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار و گفت‌وگوی نوجوانان دوچرخه‌ای‌ با دست‌اندرکاران این نشریه ... یادگاری از طرف ... | هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست - قطره www.ghatreh.com/news/nn34663768/یادگاری-طرف 18 نوامبر 2016 ... یادگاری از طرف ... هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست ویکم آبان 95 در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار و گفت وگوی نوجوانان دوچرخه ای با ... یادگاری برای مرتضی پاشایی از طرف امیرحسین علی عسگری - آپارات ► 1:38www.aparat.com/v/8rTS4/یادگاری_برای_مرتضی_پاشایی_از_طرف_امیرحسین_علی_عسگری Dec 25, 2014 - 2 min امیرحسین علی عسگری یادگاری از طرف امیرحسین علی عسگری برای مرتضی عزیز یادگاری برای مرتضی پاشایی از طرف امیرحسین علی عسگری ... یادگاری برای مرتضی پاشایی از طرف امیرحسین علی عسگری - آپارات ► 3:00www.aparat.com/v/cJgVN/یادگاری_برای_مرتضی_پاشایی_از_طرف_امیرحسین_علی_عسگری Dec 27, 2014 - 3 min امیرحسین علی عسگری از طرف امیرحسین علی عسگری به یاد مرتضی عزیز-لطفا" فقط نظر یادتون نره با تشکر یادگاری برای مرتضی پاشایی از طرف ... gapbook - دیوار گپ بوک... ( نوشتن یادگاری از طرف دوستانتان ) gapbook1395.blogfa.com/post/10‎Cachedدیوار گپ بوک... ( نوشتن یادگاری از طرف دوستانتان ). دوستان شما میتوانند برای شما در قسمت دیوار پروفایل شما یادگاری بنویسند... شما میتوانید با توجه به عکس زیر ...