مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه کوچک‌تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است

[ad_1]

شیائومی Mi MIX را شاید بتوان یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار دانست. با اینکه زمان چندانی از رونمایی این فبلت نمی‌گذرد، اما با استقبال زیادی از طرف مخاطبان و متخصصان روبرو گشته است. این فبلت ۶.۴ اینچی دارای نمایشگری بدون حاشیه بوده که به گفته شیائومی ۹۱ درصد سطح جلو گوشی را می‌پوشاند. البته برخی معتقدند که نمایشگر تنها ۸۴ درصد جلوی گوشی را می‌پوشاند.

حال بنظر می‌رسد که موفقیت Mi MIX، شیائومی را بر آن داشته تا نسخه کوچک‌تر این فبلت آینده‌نگرانه را نیز عرضه کند. تصاویری که در شبکه میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده نسخه با نمایشگر ۵.۴ اینچی را نشان می‌دهد که اسم رمز Nano دارد. نسخه کوچکتر Mi MIX به اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هنوز معلوم نیست که آیا شیائومی حتما این گوشی را عرضه می‌کند یا نه. در زیر تصاویر منتشر شده از نسخه کوچک‌تر Mi MIX را می‌بینید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نسخه کوچک‌تر شیائومی با نمایشگر اینچی در راه است نسخه کوچک‌تر شیائومی با نمایشگر ۵۵ اینچی در راه است



لینک منبع :نسخه کوچک‌تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است

نسخه کوچک‌تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است itresan.com/.../نسخه-کوچک‌تر-شیائومی-mi-mix-با-نمایشگر-۵-۵-ا/.html حال بنظر می‌رسد که موفقیت Mi MIX، شیائومی را بر آن داشته تا نسخه کوچک‌تر این ... ویبو منتشر شده نسخه با نمایشگر ۵.۴ اینچی را نشان می‌دهد که اسم رمز Nano دارد. نسخه کوچک‌تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است - دمادم https://damadam.ir/.../نسخه-کوچک‌تر-شیائومی-Mi-MIX-با-نمایشگر-۵-۵-اینچی-در-راه-است/4299448 شیائومی Mi MIX را شاید بتوان یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار دانست. با اینکه زمان چندانی از رونمایی این فبلت نمی‌گذرد، اما با استقبال زیادی از ... نسخه کوچک تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر 5.5 اینچی در راه است - آی ... khabarfarsi.com/u/28319227 نسخه کوچک تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر 5.5 اینچی در راه است .... با نام شیائومی می میکس نانو (Xiaomi Mi Mix Nano) مجهز به نمایشگری کوچکتر به گوش می رسد. آیا این تصاویر متعلق به نسخه کوچک تر موبایل Mi MIX شیائومی است ... digiato.com/.../تصاویر-نسخه-کوچک-تر-موبایل-mi-mix-شیائومی/‎Cached18 نوامبر 2016 ... حال به نظر می رسد شیائومی با توجه به استقبال بسیار خوب از این محصول تازه با نمایشگر بدون حاشیه، قصد دارد نسخه کوچکتر ۵.۵ اینچی آن را نیز ... آخرین اخبار شیائومی mi mix nano - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/شیائومی-mi-mix-nano ... نیز دست و پنجه ... شیائومی: خبری از نسخه کوچکتر موبایل mi mix نیست ... خود اختصاص داده است. نسخه کوچک تر شیائومی mi mix با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است. نسخه کوچک تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است - وب ... worldcup.tnews.ir/آی-تی-رسان/681274444446.html‎Cachedتصاویری که در شبکه میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده نسخه با نمایشگر ۵.۴ اینچی را نشان می‌دهد که اسم رمز Nano دارد. نسخه کوچکتر Mi MIX به اسنپدراگون ۸۲۱ ... نسخه قدرتمندتر Mi Mix در راه است - رزبلاگ abedsama.rozblog.com/post/.../نسخه-قدرتمندتر-mi-mix-در-راه-است.html 21 ژانویه 2017 ... نسخه کوچک‌تر شیائومی Mi MIX با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است ... نسخه‌ی کوچک‌تر گوشی بدون حاشیه Mi Mix شیائومی در راه است - تک بوک شیائومی: نسخه کوچک‌تر Mi MIX وجود ندارد! - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../شیائومی:-نسخه-کوچک‌تر-Mi-MIX-وجود-ندارد!/‎Cached25 نوامبر 2016 ... شیائومی: نسخه کوچک‌تر Mi MIX وجود ندارد! مهدی نوری. چندی پیش اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه‌ای کوچک‌تر از گوشی می‌میکس با نام می میکس نانو ... شیائومی: نسخه‌ی 5.5 اینچی گوشی شیائومی Mi Mix حقیقت ندارد - تک ... www.techbook.ir/.../شیایومی-نسخهی-5-5-اینچی-گوشی-شیایومی-mi-mix-حقیقت-ندارد‎Cached25 نوامبر 2016 ... مدتی قبل گفته شد نسخه‌ی کوچک‌تر شیائومی Mi Mix در دست‌ساخت است و ... نشان می‌داد نسخه‌ی کوچک‌تر با نمایشگر 5.5 اینچی در آینده‌ای نزدیک به ... شیائومی به زودی نسخه کوچکتر Mi MIX را با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه ... www.shahrsakhtafzar.com/.../10345-smaller-5-5-inch-version-of-the-xiaomi-mi-mix‎Cached18 نوامبر 2016 ... شیائومی به زودی نسخه کوچکتر Mi MIX را با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه ... و البته کوچکتر گوشی با نمایشگر بدون لبه Mi MIX به نمایش درآمده است.