مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین

[ad_1]

 

کد مطلب: 415114

10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین

بخش دانش و فناوری الف،28 آبان95

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت اپراتورهای عراق با تخفیف ارتباطات بین الملل برای 10 روز جهت زایران اربعین حسینی خبر داد.

تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵

خبرگزاری ایرنا؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای با اشاره به مطرح شدن برخی مسائل در بعضی رسانه ها درباره تعرفه ارتباطات زائران اربعین حسینی افزود: بر اساس توافق دو کشور مقرر شده بود تا تعرفه ارتباطی به مدت یک ماه با 50 درصد تخفیف اعمال شود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شانزدهم آبان ماه امسال پس از دیدار با همتای عراقی خود گفت: تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از فردا(هفدهم آبان ماه) به مدت یک ماه 50 درصد کاهش می یابد.

وی افزود: عراق نیز تعرفه ها را کاهش می دهد تا زائران بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

اطلاعیه وزارت ارتباطات اضافه می کند:اپراتورهای عراقی در نهایت با تخفیف ارتباطات بین الملل به مدت 10 روز ( یک هفته قبل از اربعین و سه روز پس از آن ) موافقت کرده اند.

در ادامه اطلاعیه مزبور آمده است:وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران همه تعهدات خود را در این زمینه به طور کامل اجرایی کرده و به توافق انجام شده پایبند است.

«کاظم حسن الراشد» وزیر ارتباطات عراق نیز شانزدهم آبان ماه امسال در دیدار با محمود واعظی گفت: تسهیلات لازم برای ارتباط زائران اربعین بویژه رومینگ و اینترنت فراهم شده است.

وی افزود: زائران اربعین از نظر ارتباطی با مشکل مواجه نخواهند شد.

الراشد گفت: خط ارتباطی بین ایران و عراق ایجاد شده است و اپراتورهای عراقی آمادگی دارند تا کاهش تعرفه توافق شده با وزارت ارتباطات ایران را اعمال کنند.

طبق توافق دو کشور، قرار بود تعرفه مکالمه بین ایران و عراق از دوشنبه 17 آبان به مدت یک ماه 50 درصد کاهش یابد.

الراشد ادامه داد: همه وزارت خانه های عراق با حمایت نخست وزیر این کشور خود را برای پذیرایی از زائران ایرانی آماده کرده و تسهیلات لازم را فراهم کرده اند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+مکالمات تلفن همراه

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین



لینک منبع :10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین

۱۰روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/602015/Economy/industry‎Cached17 نوامبر 2016 ... ایرنا نوشت:وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت اپراتورهای عراق با تخفیف ارتباطات بین الملل برای 10 روز جهت زایران اربعین حسینی خبر ... 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین payeshonline.com/.../روز-تخفیف-برای-مکالمات-تلفن-همراه-زائران-اربعین‎Cached۱۰روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین ... کند:اپراتورهای عراقی در نهایت با تخفیف ارتباطات بین الملل به مدت 10 روز ( یک هفته قبل از اربعین و سه روز ... 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین - الف - تی نیوز tnews.ir/news/9faa74437049.html‎Cachedوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت اپراتورهای عراق با تخفیف ارتباطات بین الملل برای 10 روز جهت زایران اربعین حسینی خبر داد. 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین - یزدان نیوز www.yazdannews.com/.../31719-10روز-تخفیف-برای-مکالمات-تلفن-همراه-زائران-اربعین 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین. توضیحات: دسته: اخبار: منتشر شده در 28 آبان 1395. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت اپراتورهای عراق ... 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین - پدیده نیوز padidehnews.com/.../10روز-تخفیف-برای-مکالمات-تلفن-همراه-زائران-اربعین‎Cachedایرنا نوشت:وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت اپراتورهای عراق با تخفیف ارتباطات بین الملل برای 10 روز جهت زایران اربعین حسینی خبر داد. تخفیف یک ماهه مکالمه تلفن همراه بین ایران و عراق 10 روزه شد - kayhan.ir kayhan.ir/fa/mobile/news/90773/868 18 نوامبر 2016 ... تخفیف یک ماهه مکالمه تلفن همراه بین ایران و عراق 10 روزه شد ... در ایام اربعین به مدت یک ماه خبر داد و گفت: اپراتورهای عراقی فقط با 10 روز موافقت کردند. ... تعرفه ارتباطات زائران اربعین حسینی به اطلاع می‌رساند براساس توافق انجام ... اطلاعیه وزارت ارتباطات درباره تعرفه ارتباطات برای زائران - onvansho onvansho.ir/.../اطلاعیه-وزارت-ارتباطات-درباره-تعرفه-ارتباطات-برای-زائران.html ایرنا اپراتورهای عراق با اعمال 10روز تخفیف در ارتباطات. ها درباره تعرفه ارتباطات ... ۱۰روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین. وزارت ارتباطات ارتباطات ... روزنامه کیهان95/8/29: وزارت ارتباطات: تخفیف یک ماهه مکالمه تلفن همراه ... www.magiran.com/npview.asp?ID=3468001 19 نوامبر 2016 ... وزارت ارتباطات: تخفیف یک ماهه مکالمه تلفن همراه بین ایران و عراق 10 روزه شد ... اربعین به مدت یک ماه خبر داد و گفت: اپراتورهای عراقی فقط با 10 روز موافقت ... ارتباطات زائران اربعین حسینی به اطلاع می رساند براساس توافق انجام شده ... اخبار مکالمات تلفن همراه - قطره www.ghatreh.com/news/tag/3399-مکالمات%20تلفن%20همراه/0/20 ... بود پس از محاکمه با اکثریت آرای قضات دادگاه کیفری استان البرز به قصاص، - ""، رسیدگی به این ... 4 -. 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین پوشش تلفن همراه زائران اربعین حسینی کامل شد | رگولاتور ارتباطی www.ghatreh.com/news/.../پوشش-تلفن-همراه-زائران-اربعین-حسینی-کامل 17 نوامبر 2016 ... پوشش تلفن همراه زائران اربعین حسینی کامل شد · پوشش تلفن همراه زائران اربعین حسینی .... 10روز تخفیف برای مکالمات تلفن همراه زائران اربعین ...