مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت

[ad_1]

وب سایت کلیک: شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است.

 

 سونی سریع ترین دوربین عکاسی با فوکوس خودکار را معرفی کرد

شرکت سونی در هند به تازگی یک دوربین کامپت در سری سایبرشات RX100 معرفی کرده که دارای بیشترین سرعت زوم خودکار است.

مدل RX100 V مجهز به سیستم زوم خودکار هیبریدی سریع و بیشترین تعداد نقاط AF بر روی سنسور است؛ در واقع، این دوربین دارای ۳۱۵ نقطه AF است که تقریبا ۶۵ درصد فریم را پوشش می دهند.

 سونی سریع ترین دوربین عکاسی با فوکوس خودکار را معرفی کرد

جالب است بدانید این دوربین فوق العاده توانایی ثبت لحظات ناب شما را با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه (fps) با وضوح تصویر ۲۰٫۱ مگاپیکسل و ردیابی سوژه ها یا فوکوس خودکار برای ۱۵۰ تصویر متوالی دارد و به همین دلیل خبر ها حاکی از این است که این دوربین کامپکت ار این لحاظ به عنوان سریع ترین دوربین جهان شناخته می شود.

علاوه بر این، این دورین از امکان فیلم برداری با کیفیت ۴K و یک شاتر ضد اعوجاج پرسرعت(با ماکسیمم سرعت ۱/۳۲۰۰۰ ثانیه) برخوردار است که همین موضوع دوربین را قادر می سازد تا تصاویر واضح و پرجزئیات را به لطف وجود یک دیافراگم عریض در سطوح روشنایی ثبت کند.

شایان ذکر است که این دوربین قادر است ویدئو های سوپر اسلوموشن را تا میزان ۴۰ برابر آرام تر از حد استاندارد ثبت کند و این خود یک ویژگی بارز در این دوربین به شمار می رود که حاکی از نبوغ سونی در این عرصه است.

در نهایت، کاربران علاقه مند در هند در حال حاضر می توانند این دوربین دوست داشتنی را از نمایندگی های مجاز سونی خریداری کنند و از آن لذت ببرند!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی دوربین مشخصه‌های اصلی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل • یک دوربین خوش‌ساخت و بسیار با فروشگاه فتو مسعودی – فروشگاه دوربین های عکاسی …دوربین کانن جدیدترین دوربین عکاسی از سری دوربین های کانن است که از دوماه پیش خرید دوربین قیمت دوربین نمایندگی کانن دوربین عکاسی بهترین دوربین های نیمه حرفه ای سال در بازار فعلی دوربین های عکاسی دیجیتالی، که راهنمای خرید دوربین عکاسی هر آنچه باید قبل از خرید دوربین مدتی پیش بود که در خبرها درباره دوربین عکاسی جستجو می‌کردم مواجهه با اصطلاحات راهنمای خرید لنز دوربین دیجیتال عکاسیلنزهای ماکرو مانند المپیوس امکان عکسبرداری کلوس آپ را با جزئیات عالی برای شما قیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال دوربین عکاسی دوربین عکاسی کانن ؛ یک دوربین زوم مسافرتی با برد بالا دوربین عکاسی شنیده ها حاکی از آن است که سونی در آخرین مراحل تولید یک دوربین بدون آینه فول فریماست دوربین های دیجیتال عکاسینیکون دوربین جدید خود در رده ی آماتوری پیشرفته را معرفی کرد دوربینی است با حسگر آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود آموزش ساخت وب سای… نرم افزار دانلود قیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال دوربین عکاسی عمومی نام محصول دوربین سونی اس ال تی سونی مدل فرمت توضیحات خرید دوربین قیمت دوربین نمایندگی کانن دوربین عکاسی بهترین دوربین های نیمه حرفه ای سال در بازار فعلی دوربین های عکاسی دیجیتالی، که هر روز فروشگاه فتو مسعودی – فروشگاه دوربین های عکاسی فتومسعودی دوربین کانن جدیدترین دوربین عکاسی از سری دوربین های کانن است که از دوماه پیش وارد راهنمای خرید دوربین عکاسی هر آنچه باید قبل از خرید دوربین مدتی پیش بود که در خبرها درباره دوربین عکاسی جستجو می‌کردم مواجهه با اصطلاحات گوناگونی که راهنمای خرید لنز دوربین دیجیتال عکاسی لنزهای ماکرو مانند المپیوس امکان عکسبرداری کلوس آپ را با جزئیات عالی برای شما فراهم می آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی سونی زومیت سونی کمپانی ژاپنی تولید کننده گوشی موبایل اکسپریا و تلویزیون های براویا سونی و همچنین کامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال کامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال تفاوت یک دوربین سنتی با دوربین دیجیـتال چیست؟ فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره



لینک منبع :سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت

سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سونی-سریع-ترین-دوربین-عکاسی-را-ساخت‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است. سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/22/1557364 22 نوامبر 2016 ... شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است. سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت www.akharinnews.com/.../119494-سونی-سریع-ترین-دوربین-عکاسی-را-ساخت.html‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است. سونی سریع ترین دوربین عکاسی با فوکوس خودکار را معرفی کرد ... click.ir/1395/08/26/sony-unveiled-the-fastest-auto-focus-camera/‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است. به گزارش ... سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../سونی-سریع-ترین-دوربین-عکاسی-را-ساخت/4283265 شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است. شرکت سونی در هند ... سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - onvansho onvansho.ir/result/سونی-سریع-ترین-دوربین-عکاسی-را-ساخت.html سونی سریع ترین دوربین عکاسی با فوکوس خودکار را معرفی کرد. یک دوربین کامپکت ... شرکت شامل دوربین عکاسی دوربین خود را به اقدام به ساخت . انواع دوربین های ... سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - تی نیوز tnews.ir/news/9d6274352194.html‎Cached16 نوامبر 2016 ... وب سایت کلیک: شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب ... سرانجام جدید ترین دوربین سونی معرفی شد: Sony a6300 https://www.camshop.ir/.../سرانجام-جدید-ترین-دوربین-سونی-معرفی-شد-Sony-a6300‎Cached4 فوریه 2016 ... سرانجام جدید ترین دوربین سونی معرفی شد: Sony a6300 ... آیینه را یک گام دیگر به تجربه عکاسی با دوربین های DSLR نزدیک تر ساخته است. ... بدین معنا که سونی ویدیوی عکسبرداری سریع آخرین مدل دوربین DSLR نیکون را که در ... سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/713796/ سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت. شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به ... سریع‌ترین دوربین جهان قادر به ثبت ۵ تریلیون فریم در هر ثانیه است blog.pixel.ir/world-fastest-camera-with-5-trillion-fps/‎Cached2 مه 2017 ... محققین دانشگاه Lund در سوئد موفق شدند سریع‌ترین دوربین جهان را بسازند. این دوربین می‌تواند در هر ثانیه ۵ تریلیون فریم را ثبت کند و حتی حرکت نور ... چهار سال از ساخت دوربین عکاسی موفق D810 کمپانی نیکون بالاخره جانشین.