مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند

[ad_1]

گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند.

به گزارش صبحانه،گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند.

به گزارش  دیلی میل، این اپلیکیشن که Photoscan نام دارد، از دوربین گوشی برای گرفتن تصویر از عکس‌های قدیمی در چهار بخش استفاده کرده و درست مانند یک تصویر پانوراما آنها را به هم متصل می‌کند.

این اپلیکیشن از تنظیمات خاصی برای بازگرداندن رنگ در عکس‌های تیره و قدیمی یا شکسته و تاخورده استفاده می‌کند.

قبل از آمدن رسانه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند، مردم برای ثبت خاطرات خود از یک دوربین عکاسی استفاده و عکس‌ها را بوسیله پرینتر چاپ می‌کردند.

اما با پیشرفت تکنولوژی، این دوربین‌ها منسوخ شده و جای خود را به فناوری پیشرفته دوربین های دیجیتال دادند.

PhotoScan تصاویر قدیمی را با کیفیت و وضوح تصاویر دیجیتالی ارائه کرده، اضافات تصویر را حذف می‌کند، زاویه تصویر را تنظیم می‌کند و نورهای اضافی را از تصویر حذف می‌کند.

این اپلیکیشن همچنین عکس را به صورت خودکار می‌چرخاند و نور و رنگ آن را تنظیم می‌کند.

عکس‌های گرفته شده و عکس‌های اصلاح شده به طور خودکار در Google Photos ذخیره می‌شوند.

PhotoScan  در حال حاضر برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS در دسترس است.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در نرم افزار روتوش حرفه ای عکس با پلاگین دانلود نرم افزار روتوش حرفه ای عکس با پلاگین فتوشاپ دانلود عکس گل های زیبا، عکس های گل، عکسهای گل، گل زیبا، …عکس های جدید مرجانه گلچین در آنتالیا عکس مرجانه گلچین در آنتالیا جدیدترین عکس مرجانه دانلود اریدی وکتور ترنج، تذهیب و نقوش گل دار قدیمی …این مجموعه شامل وکتور های اریدی وکتور قاب و حاشیه و نقوش قدیمی با فرمت می باشداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که آموزش حذف عوامل اضافی از تصویر فتوشاپگاهی پس از عکاسی از یک لحظه ناب متوجه می‌شوید عوامل اضافی نه چندان بااهمیت صحنه زیبای نرم افزار کاربردی شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت نت شهر پورتال نت شهر و مجموعه سایت های نت شهر فعالیت های خود را در زمینه اخبارفروشگاه خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی نرم افزار روتوش حرفه ای عکس با پلاگین دانلود نرم افزار روتوش حرفه ای عکس با پلاگین فتوشاپ دانلود رایگان عکس گل های زیبا، عکس های گل، عکسهای گل، گل زیبا، گلهای زیبا عکس های جدید مرجانه گلچین در آنتالیا عکس مرجانه گلچین در آنتالیا جدیدترین عکس مرجانه گلچین دانلود اریدی وکتور ترنج، تذهیب و نقوش گل دار قدیمی این مجموعه شامل وکتور های اریدی وکتور قاب و حاشیه و نقوش قدیمی با فرمت می باشد طراحان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می آموزش حذف عوامل اضافی از تصویر فتوشاپ گاهی پس از عکاسی از یک لحظه ناب متوجه می‌شوید عوامل اضافی نه چندان بااهمیت صحنه زیبای عکس نرم افزار کاربردی شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت فعالیت نت شهر پورتال نت شهر و مجموعه سایت های نت شهر فعالیت های خود را در زمینه اخبارفروشگاه آنلاین خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری تابناک é é é



لینک منبع :گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند

Images for گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/.../گوگل-عکس-های-قدیمی-را-روتوش-می-کند‎Cached17 نوامبر 2016 ... گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند. گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند‎Cached17 نوامبر 2016 ... این اپلیکیشن از تنظیمات خاصی برای بازگرداندن رنگ در عکس‌های تیره و قدیمی یا شکسته و تاخورده استفاده می‌کند. گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند www.entekhab.ir/fa/news/.../گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند‎Cachedگوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی ... گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/371055/گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند 17 نوامبر 2016 ... گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند. گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/news-details/.../گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند/ 17 نوامبر 2016 ... گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند. گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - انصاف نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند/4291174‎Cachedگوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس‌های قدیمی تیره و تار را به تصاویر دیجیتالی با کیفیت و واضح تبدیل می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی . گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - سرپوش www.sarpoosh.com/digital-news/.../ictnews950800893.html‎Cached17 نوامبر 2016 ... گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند. اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,اخبار فناوری اطلاعات,گوگل. گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که ... گوگل عهای قدیمی را روتوش می کند - onvansho onvansho.ir/result/گوگل-عهای-قدیمی-را-روتوش-می-کند.html گوگل موفق به طراحی یک اپلیکیشن جدید شده که عکس گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند . بدون روتوش جستجو وسریا ت را تکمیل کند مردی که می را روتوش می د از ... گوگل عکس‌های قدیمی را روتوش می‌کند - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/188500/گوگل-عکس‌های-قدیمی-را-روتوش-می‌کند 17 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، این اپلیکیشن که Photoscan نام دارد، از دوربین گوشی برای گرفتن تصویر از عکس‌های قدیمی در چهار بخش ...