مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد

[ad_1]
خبرگزاری تسنیم: پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است.

سایت تلگرام دات me که از منظر رنکینگ رتبه 22 را در میان سایت‌های پربازدید کشور دارد، به گفته پیام‌رسان مذکور جهت فراهم کردن قابلیت جستجوی نام‌های کاربری (Username) در باکس سرچ این نرم‌افزار ایجاد شده بود که اکنون وب سایت آن فیلتر شده است.

اگر دقت کرده باشید برخی سایت‌ها با استفاده از لینکی به شکل  telegram.me/YourUsernameHere بازدیدکنندگان خود را ملزم به بازگشایی پیام‌رسان تلگرام می‌کنند تا در محیط چت با آنها ارتباط برقرار کنند یا تبلیغات‌شان را به سمع و نظر مخاطب برسانند.

در واقع این شیوه راه ارتباطی با افراد بدون دانستن شماره تلفن آنها یا آدرسی ایمیلی از آنها است.

تلگرام فعلا این دامنه فیلتر شده را روی پسوند دات org قرار داده به نحویکه با زدن آدرس مذکور به پسوند دیگر منتقل می‌شوید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتاین ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از حرفه های در حال توسعه در ایران است امروزه بسیاری از کسب سایت و مجله سرگرمی ناقلایک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شدآفتاب دین و سیاست در عربستان عربستان سعودی، یکی از ثروتمندترین کشورهای توسعه نیافته کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران دانلود … لیست برترین برنامه های کاربردی سافت گذر بر اساس تعداد دانلود را از اینجا مشاهده کنیدهاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل …هاست وب برای راه‌اندازی سایت، جدا از ثبت دامنه، باید اطلاعات سایت خود را در یک فضای دانلود برنامه رسمی یوتیوب اندروید یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری ویدئو می باشد که کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینیآموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت این ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را با فرمت پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از حرفه های در حال توسعه در ایران است امروزه بسیاری از کسب و کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران دانلود رایگان نرم افزار لیست برترین برنامه های کاربردی سافت گذر بر اساس تعداد دانلود را از اینجا مشاهده کنید سایت و مجله سرگرمی ناقلا یک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شد هاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل پرشین‌گیگ هاست وب برای راه‌اندازی سایت، جدا از ثبت دامنه، باید اطلاعات سایت خود را در یک فضای مطمئن آفتاب دین و سیاست در عربستان عربستان سعودی، یکی از ثروتمندترین کشورهای توسعه نیافته خاورمیانه، … دانلود برنامه رسمی یوتیوب اندروید یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری ویدئو می باشد که میلیون کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینی آموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت



لینک منبع :یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد

یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../یکی-از-دامنه-های-سایت-تلگرام-فیلتر-شد‎Cached18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../یکی-از-دامنه-های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد‎Cached18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های وب سایت‌ تلگرام فیلتر شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../یکی-از-دامنه-های-وب-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد 19 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد! - تیتر ۲۰ | دمادم https://damadam.ir/news/یکی-از-دامنه‌های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد/4318073 یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. تیتر20 - پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org ... میهن مگ - یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - سایت قیمت https://mihanmag.com/.../یکی_از_دامنه_های_سایت__تلگرام_فیلتر_شد‎Cached19 نوامبر 2016 ... این مسنجر تلگرام شورای برنامه ریزی با دو پسوند dot org برای من این است که یکی از این زمینه ها می توان از خارج و فیلتر شده است. یک گزارش ... یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-334135.html‎Cached18 نوامبر 2016 ... تسنیم نوشت: پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است.سایت ... یکی از دامنه های سایت تلگرام فیلتر شد - قطره www.ghatreh.com/news/nn34665441/یکی-دامنه-های-سایت-تلگرام-فیلتر 18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. -کلید واژه ها: فیلتر - وب سایت. یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../یکی-از-دامنه-های-سایت--تلگرام-فیلتر-شد 19 نوامبر 2016 ... به گزارش ایتنا از تسنیم، پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است ... یکی از دامنه‌های تلگرام فیلتر شد - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/fa/62642-یکی-از-دامنه‌های-تلگرام-فیلتر-شد.html 19 نوامبر 2016 ... به گزارش نوشهر آنلاین، یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram ... یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../یکی-از-دامنه-های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد/ 2 دسامبر 2016 ... پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است. سایت تلگرام دات me که ...