مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با مشهورترین کاخ کالیفرنیا آشنا شوید

[ad_1]
 بامداد-کاخ وینچستر(Winchester House)، ‌ یکی از مشهورترین کاخهای کالیفرنیاست که توسط سارا وینچستر بیوه یکی از اشراف زادگان آمریکا، ‌ بنام ویلیام وینچستر ساخته شده است و اما رموز جالبی در مورد کاخ وجود دارد که باعث شده شهرت این عمارت بیش از یک بنای تاریخی باشد!

در سال ۱۸۸۱ وقتی سارا، ‌ فقط چند سال بعد از مرگ تنها کودک خود، ‌ همسرش ویلیام را نیز در اثر ابتلا به سل از دست داد، ‌ به خود قبولاند که خانواده اش نفرین شده و یکی از دوستانش که احضار ارواح می‌کرد، ‌ به او گفت که نفرین اشباح تمام کسانیکه با تفنگ وینچستر کشته شده اند، ‌ او را گرفته است و راه حل نجات سارا این است که او به جای دوری نقل مکان کند و خانه ای بسازد اما ساخت خانه هیچوقت قطع نشود زیرا به محض اینکه ساخت خانه را متوقف کند، ‌ نفرین اشباح، ‌ باعث مرگ او خواهد شد.

851755058-talab-ir

سارا وینچستر سخنان دوستش را باور کرد و زمینی به مساحت بیش از ۴۰۰۰ مترمربع را در منطقه سن خوزه کالیفرنیا خرید و ۱۶ کارگر ساخت و سازی بی وقفه را شروع کردند که نزدیک به چهل سال به طول انجامید.

یکی از نکات عجیب در مورد خانه این بود که نقشه ی ساخت نداشت و تنها تعدادی از اتاقها نقشه داشت که سارا آن را طرح ریزی کرده بود. ‌ بخشهایی از خانه ساخته می‌شد، ‌ سپس اصلاح می‌شد یا بکلی تغییر می‌کرد، ‌ تخریب و دوباره بازسازی می‌شد و این روند ۳۸ ساله تا تاریخ مرگ سارا ادامه پیدا کرد.

بعد از مدتی او خرافات خود را نیز در ساخت خانه دخالت داد و تزیینات عجیبی را اعمال کرد، ‌ مثل دری که به یک دیوار خالی باز می‌شد، ‌ اتاقهای مخفی، ‌ راه پله هایی که به هیچ جا نمی‌رسید یا درهایی که به یک مسیر انحرافی منتهی می‌شد و تعداد زیادی از دالانهای اسرارآمیز و یا مثلاً استفاده از عدد ۱۳ برای تعداد شمع دانها، ‌ ردیف های درختان، ‌ تعداد پنجره های حمام و . . .  امروزه، ‌ هر جمعه ای که مصادف با ۱۳ ماه باشد، ‌ ناقوس موجود در خانه را در ساعت یک بعدازظهر به یاد سارا، ‌ ۱۳ بار به صدا درمی‌آورند.

1836686991-talab-ir
او بخاطر اعتقادش درباره اشباح کاخ، ‌ هیچگاه بیشتر از یک شب در یک اتاق نمیخوابید و هر شب بصورت تصادفی یکی از اتاق خوابها را برای استراحت انتخاب می‌کرد و از نیمه شب تا ساعت دو بامداد با ارواح گفتگو میکرد!
زلزله سال ۱۹۰۶ سان فرانسیسکو باعث خرابی سه طبقه بالایی عمارت شد و خود سارا نیز ساعتها در یکی از اتاق خوابها محبوس شده بود و کارگران ساختمان او را نجات دادند. ‌ او که اعتقاد داشت زلزله نیز کار اشباح است، ‌ نیمه جلویی خانه را که ناقص و نیمه ساخته بود، ‌ بست. ‌ سارا وینچستر در سال ۱۹۲۲ در حدود هشتاد سالگی فوت کرد و گروه ساختمانی او، ‌ فوراً کار را تعطیل کردند و تا امروز تعدادی از اتاقها و دیوارها نیمه تمام رها شده است.
636328136-talab-ir

اکنون عمارت وینچستر بعد از آن زلزله، ‌ ۱۶۰ اتاق، ‌ ۴۷ اجاق، ‌ ۱۰۰۰۰ قطعه شیشه برای پنجره ها، ‌ ۱۷ بخاری، ‌ ۹۵۰ در و ۴۰ راه پله دارد. ‌

امروز که این عمارت، ‌ یک بنای توریستی است، ‌ هنوز بازدیدکنندگانی هستند که اعتقاد دارند این کاخ، ‌ خانه ارواح است و صداهای عجیب و غریبی از آن به گوش می‌رسد!همچنین در شبهای هالووین و جمعه هایی که ۱۳ ام ماه هستند، ‌ در خانه مراسم نورافشانی برگزار می‌گردد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسبمقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا سینما خبرعنوان کارگردان تعداد سینما فروش فروشنده اصغر فرهادی فروش کل تومان وحشت بازارها از ترامپ وحشتبازارهاازترامپهراس معامله‌گران بازارهای جهانی از پیروزی احتمالی نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ شیرین کاری دیوانه وار پسر جوان عکسشیرینکاریدیوانهوارپسریک شیرین کاری احمقانه و عجیب از پسر جوان پسری که با شیرین کاری احمقانه و عجیبش حسابی تبارشناسی مخالفان مرگ بر آمریکا در ایران …تبارشناسیمخالفاناولین شرط برای مواجهه با این جریان شناخت سابقه آن است این جریان بیش از شصت سال در این حوادث مجله اینترنتیاین هم عروس جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا جنجال کشف حجاب یک زن اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسب مقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا هزینه جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا،جالب سینما خبر عنوان کارگردان تعداد سینما فروش فروشنده اصغر فرهادی فروش کل تومان خشکسالی وحشت بازارها از ترامپ وحشتبازارهاازترامپ هراس معامله‌گران بازارهای جهانی از پیروزی احتمالی نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در داریوش اقبالی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد داریوشاقبالی پس از انقلاب ایران با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، داریوش که برای معالجه صورت خود به لندن مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر شیرین کاری دیوانه وار پسر جوان عکس شیرینکاریدیوانهوار یک شیرین کاری احمقانه و عجیب از پسر جوان پسری که با شیرین کاری احمقانه و عجیبش حسابی سوژه تبارشناسی مخالفان «مرگ بر آمریکا» در ایران پایگاه اطلاع تبارشناسی اولین شرط برای مواجهه با این جریان شناخت سابقه آن است این جریان بیش از شصت سال در این کشور حوادث مجله اینترنتی آخرین خبرها فال روز دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ بازیگر بالیوود محمدرضا گلزار از برد پیت و تام کروز



لینک منبع :با مشهورترین کاخ کالیفرنیا آشنا شوید

Images for با مشهورترین کاخ کالیفرنیا آشنا شوید آشنایی با مشهورترین کاخ کالیفرنیا - تالاب www.talab.org/.../آشنایی-با-مشهورترین-کاخ-کالیفرنیا.html‎Cachedمشهورترین کاخ کالیفرنیا کاخ وینچسترWinchester House، یکی از مشهورترین کاخهای کالیفرنیاست که توسط سارا وینچستر بیوه یکی از اشراف زادگان آم. با مشهورترین کاخ کالیفرنیا آشنا شوید - بامداد | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9mF2K/Yp9iv با مشهورترین کاخ کالیفرنیا آشنا شوید - بامداد | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. 11 کاخ زیبا و معروف در جهان (+تصاویر) - بیتوته www.beytoote.com/iran/.../beautiful3-famous2-palaces.html‎Cached Similarقلعه های تاریخی جهان معروف ترین قلعه های جهان کاخ قلعه قلعه لافورتالزا,کاخ ... ارزش زمین های کاخ از تمام املاک و مستغلات در ایالت کالیفرنیا کمی بیشتر بود. ... قصر سویل یکی از بهترین نمونه های باقی مانده از معماری اسلامی در اسپانیا است. ... مسکو یک مجتمع بزرگ غنی شده شامل 4 قصر ، 4 کلیسا و دیوار کرملین با برج های آن می باشد. با 7 ساحل زیبای جهان آشنا شوید | وبلاگ رزرواسیون مهر https://www.egardesh.com/blog/با-7-ساحل-زیبای-جهان-آشنا-شوید/‎Cached31 جولای 2017 ... همیشه دریا یکی از بهترین جاذبه های روی زمین برای انسان بوده و هست. ... برای آشنایی بیشتر و بهتر با دریا و سواحل ایران می توانید، سه مقاله ای که در این ... به قرن 19 نسبت داده اند طبق گفته ها از سال 1943 مردم این منطقه‌ی کالیفرنیا انواع ... تهران همدان چین کاخ گلستان کاشان کردستان کرمان کیش گردشگری گیلان یزد. با مشهورترین کاخ های ریاست جمهوری آشنا شوید - باشگاه روی خوش زندگی www.lgvipclub.ir/.../با-مشهورترین-کاخ-های-ریاست-جمهوری-آشنا-شوید‎Cached14 مارس 2017 ... کجارو به نقل از «Conde Nast Traveller» نوشت، در اینجا با مشهورترین کاخ های ریاست جمهوری آشنا شوید، از «پالاسیو دا الورادا»ی (Palacio da ... با چهره های ایرانی هالیوود آشنا شوید entekhab.ir/fa/news/218604/با-چهره-های-ایرانی-هالیوود-آشنا-شوید‎Cachedبه گزارش پارس ناز وی در سال ۲۰۰۳ میلادی، کاندید جایزه اسکار بهترین بایگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خانه‌ای از شن و مه شد. با چهره های ایرانی هالیوود آشنا شوید. با زیبا ترین سقف های جهان آشنا شوید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../با-زیبا-ترین-سقف-های-جهان-آشنا-شوید‎Cached Similar7 ژانویه 2016 ... با زیبا ترین سقف های جهان آشنا شوید ... نکنید که گاهی‌اوقات بهترین چشم‌اندازها درست بالای سر شما قرار دارند. ... سقف پله‌کان کاخ دادگستری پروس(Prussian) در هلی ، آلمان ... سقف کاخ مجلس شورای رومانی در بخارست ... آقای وزیر دانشجو شد/ فیلم جدید بهرام رادان/گوهر خیراندیش در کالیفرنیا/سلفی هوایی پرستو صالحی. کاخ - صفحه 2 - کجارو www.kojaro.com/tag/کاخ/page/2/‎Cachedکاخ سعدآباد از نظر وسعت‌ بزرگ‌ترین کاخ تهران و یکی از زیباترین آن‌ها است. با راهنمای ... با کجارو همراه باشید تا با چند سفر یک روزه به حوالی مونیخ آشنا شوید. با افکار مرد قدرتمند کاخ سفید آشنا شوید - BBC Persian - BBC.com www.bbc.com/persian/iran-39181943‎Cached6 مارس 2017 ... استیو (نام اصلی استیون کوین) بَنِن مردی خود ساخته که کودکی توام با فقری داشته اینک به جایگاه دومین مرد قدرتمند آمریکا تکیه زده است. بی‌بی‌سی ...