مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سایوز در برابر ابرماهعکس روز ناسا

[ad_1]

سایوز در برابر ابرماه/عکس روز ناسا

دانش > نجوم - این موشک سایوز، ۱۴ نوامبر در سکوی پرتاب واقع در پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان آماده‌ی پرتاب ایستاده است و پشت سر آن، ابرماه در حال طلوع است. به هنگام پرتاب سرعت آن از یک گلوله بیشتر خواهد بود.

ابرماه به ماه کاملی گفته می‌شود که در نزدیکی حضیض مداری‌اش قرار دارد و در نتیجه اندکی بزرگتر و روشن‌تر از ماه‌های کامل دیگر دیده می‌شود. ابرماه چند روز پیش، دومین ابرماه از سه ابرماه پشت سر هم سال ۲۰۱۶ بود. همچنین بزرگترین ابرماه از سال ۱۹۴۸ به حساب می‌آید. این موشک سایوز  فضانوردان ماموریت Expedition 50/51 را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برد.

۵۴۵۴ 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایوز در برابر ابرماهعکس روز ناسا سایوز در برابر ابرماهعکس روز ناسا



لینک منبع :سایوز در برابر ابرماهعکس روز ناسا

موشک سایوز در برابر ابرماه: تصویر نجومی روز ناسا (۲۷ آبان ۹۵) https://www.digikala.com/mag/مقاله.../سایوز-در-برابر-ابرماه/‎Cached17 نوامبر 2016 ... این موشک سایوز، ۱۴ نوامبر در سکوی پرتاب واقع در پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان آماده‌ی پرتاب ایستاده است. به هنگام پرتاب سرعت آن از یک ... سایوز در برابر ابرماه: تصویر نجومی روز ناسا - وبلاگ گیفت کارت باز blog.giftcardbaz.com/سایوز-برابر-ابرماه-تصویر-نجومی-روز-ن/‎Cached17 نوامبر 2016 ... تصویر نجومی روز ناسا ، این موشک سایوز، ۱۴ نوامبر در سکوی پرتاب واقع در پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان آماده‌ی پرتاب ایستاده است. به هنگام ... سایوز در برابر ابرماه/عکس روز ناسا - ایران اکونومیست | دمادم https://damadam.ir/news/سایوز-در-برابر-ابرماه-عکس-روز-ناسا/4307234 این موشک سایوز، ۱۴ نوامبر در سکوی پرتاب واقع در پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان آماده‌ی پرتاب ایستاده است و پشت سر آن، ابرماه در حال طلوع است. به هنگام ... Images for سایوز در برابر ابرماه/عکس روز ناسا سایوز در برابر ابرماه: تصویر نجومی روز ناسا (۲۷ آبان ۹۵) - بازدید https://buzdid.ir/.../سایوز-در-برابر-ابرماه:-تصویر-نجومی-روز-ناسا-(۲۷-آبان-۹۵)?... 17 نوامبر 2016 ... عکس از ناسا، بیل اینگالس این موشک سایوز، ۱۴ نوامبر در سکوی پرتاب واقع در پایگاه فضایی بایکنور قزاقستان آماده ی پرتاب ایستاده است. سایوز در برابر ابرماه/عکس روز ناسا - خبرخون khabarkhoon.com/Post/.../سایوز-در-برابر-ابرماه-عکس-روز-ناسا‎Cached19 نوامبر 2016 ... به گزارش ایران اکونومیست؛ ابرماه به ماه کاملی گفته می شود که در نزدیکی حضیض مداری اش قرار دارد و در نتیجه اندکی بزرگتر و روشن تر از ماه های ... سایوز در برابر ابرماه عکس روز ناسا - خبرگزاری صلح ایران - پایگاه ... solhkhabar.ir/latest-news/اخبار.../سایوز-در-برابر-ابرماه-عکس-روز-ناسا.html 18 نوامبر 2016 ... سایوز در برابر ابرماه عکس روز ناسا. ابرماه به ماه کاملی گفته می‌شود که در نزدیکی حضیض مداری‌اش قرار دارد و در نتیجه اندکی بزرگتر و روشن‌تر از ... اخبار ناسا - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/+ناسا+ سایوز در برابر ابرماه/عکس روز ناسا. ۱۲ روز پیش; فناوری ... مقایسه تصویری ابرماه با ریزماه/عکس روز ناسا برای رصد ماه در ۲۴ آبان. ۱۷ روز پیش; فناوری ... "اَبَر ماه" دیشب از منظر مردم جهان+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../ا-ب-ر-ماه-دیشب-از-منظر-مردم-جهان-تصاویر‎Cached15 نوامبر 2016 ... طلوع ماه در پشت فضاپیمای سایوز در پایگاه فضایی بایکنور روسیه. ابرماه در ترکیه ... پرواز هواپیما از برابر ابرماه به مقصد فرودگاه هیث‌روی لندن. یک ستاره در هفت آسمان: ابرماه از پشت موشک سایوز بالا می‌آید www.1star7sky.com/2016/11/blog-post_36.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... در این تصویر ماه یا بهتر است بگوییم ابرماه روز دوشنبه، ۱۴ نوامبر ۲۰۱۶ را ... فضانورد ناسا پگی ویتسون، کیهان‌نورد روس اُلگ نویتسکی از سازمان ...