مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر

[ad_1]

رنو قصد دارد تا جانشین خودروی اسپایدر را تولید کند.

رنو قصد دارد تا جانشین خودروی اسپایدر را تولید کند.

جوان:آلپاین، شرکتی که به عنوان تیونر مطرح محصولات خودروسازی‌های مختلف شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر بسیار پرکار بوده است. نمونه‌های تیون شده‌ی این شرکت از خودروسازان بزرگی چون بی‌ام‌و همواره مورد توجه تمامی دوستداران دنیای خودرو قرار گرفته‌اند.

رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر


کمپانی Alpine سال ۱۹۵۵ در فرانسه تأسیس شد و پس از کسب موفقیت‌های متعدد، در سال ۱۹۷۳ توسط کمپانی رنو خریداری شد. از آن زمان تاکنون، این کمپانی با برندهای مختلف همکاری کرده است و خودروهای اسپرت بسیاری توسط تیم مجرب آلپاین روانه‌ی بازار شدهاند. با توجه به این مسئله که کمپانی یادشده، زیرمجموعه‌ی شرکت خودروسازی Renault است؛ سؤالی که در این زمینه مطرح می‌شود آن است که اگر خود رنو بخواهد بعد از همه‌ی این سال‌ها دست به کار شده و خودرویی اسپرت بسازد، نتیجه چه خواهد شد؟

رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر

شاید آخرین خودروی تولیدی کمپانی رنو که بتواند نشان اسپرت را از آن خود کند، خودروی اسپرت اسپایدر است که برای مدت‌زمان کوتاهی بین سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۹ وارد بازار شد. این خودرو با بهره‌گیری از پیشرانه‌ی چهار سیلندر و وزنی کمتر از یک تن، از فرمول خودروهای کمپانی لوتوس پیروی می‌کرد؛ با این وجود نتوانست آن‌چنان که باید به موفقیت برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازدتصاویر رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازدتصاویر



لینک منبع :رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر

Images for رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می‌سازد-تصاویر‎Cached18 نوامبر 2016 ... رنو قصد دارد تا جانشین خودروی اسپایدر را تولید کند. رنو طرح مفهومی اسپایدر را می سازد تصاویر - onvansho onvansho.ir/result/رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می-سازد-تصاویر.html اسپایدر مفهومی جدیدی را می‌سازد ۱۳۹۶ تصاویر رنو طرح مفهومی اسپایدر را . اسپایدر جستجو تیتر یاب نوشته رنو اسپایدر طرح مفهومی طرح مفهومی رنو اسپایدر دنیا ... رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر - پردیس سلامت www.irangapco.com/رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می‌سازدتصا/‎Cached20 نوامبر 2016 ... رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر. کمپانی Alpine سال ۱۹۵۵ در فرانسه تأسیس شد و پس از کسب موفقیت‌های متعدد، در سال ۱۹۷۳ توسط ... طرح مفهومی رنو اسپایدر معرفی شد khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=e554c755-2f97-4d10...‎Cached9 مه 2017 ... طرح مفهومی رنو اسپایدر معرفی شد. ... تصاویری که برای شما گردآوری شده، طرح‌های خلاقانه‌ی اومار در ماه نوامبر است که این طرح مفهومی را در سایه‌ای به رنگ ... رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات آیسل i-sel.ir/blog/رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می‌سازد/ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ ... رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد · درگذشت ۲ قاری ممتاز ایران در فاجعه منا · دیدار العبادی با اوباما در کاخ سفید + تصاویر · آمار رسمی: ماه مه امسال گرم . رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر | کمپرسور سازی تبریز ... https://www.cst-ir.com/رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می‌سازدتصا/ تصاویری از آمبولانس‌ شرکت رنو. در کشور فرانسه خودروی برقی رنو Twizy به آمبولانس تبدیل شده تا در ترافیک‌ سنگین پاریس یاری گر مصدومان و ارائه دهنده کمک های ... رنو نقشه نمودار شکل مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر - آموزش زبان ncpll1392.ir/ار-اس-اس-خوان/رنو-طرح-مفهومی-اسپایدر-را-می‌سازدتصا-2/ 23 نوامبر 2016 ... رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد+تصاویر. به طرف اعلامیه گزارشگر امت رویدادها لکه فضای مجازی کلوب خبرنگاران خردسال:آلپاین، شرکتی که به سمت ... #رنو_فرانسه hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/رنو_فرانسه?src=hash رنو طرح مفهومی اسپایدر را می‌سازد #رنو_فرانسه #طرح_مفهومی http://eonl.ir/152h ... محصول جدید رنو در ایران +تصاویر #بازار_خودرو_ایران #تلیسمان #رنو_فرانسه ... رنو اسپایدر ، طرح مفهومی جدیدی که توسط فرانسوی رونمایی شد + عکس ... mihanpost.com/رنو-اسپایدر/‎Cached9 مه 2017 ... طرح مفهومی خودرو رنو اسپایدر بسیاری از کارشناسان را شگفت زده کرده است. این کمپانی فرانسوی که همواره به تولید خودروهایی قدرتمند و زیبا اما با ...