مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعلام تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین

[ad_1]

ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

 به گزارش صبحانه،بر اساس اعلام اپراتور دوم از  بامداد روز دوشنبه 24 آبان ماه، تعرفه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای 990 تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای 550 تومان، ارسال هر پیامک 490 تومان و اینترنت همراه با تعرفه 490 تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است.

این تعرفه تا روز سوم آذر برقرار خواهد بود.

علاوه بر این، تعرفه تماس بین‌المللی مشترکان ایرانسل با شماره‌های عراقی از طریق شماره‌گیری 00 به 550 تومان در هر دقیقه کاهش می‌یابد.

ارائه اینترنت رایگاه به مدت 14 روز به زائران اربعین حسینی(ع) از روز 20 آبان تا سوم آذر 95  از دیگر تسهیلات این اپراتور به مشترکان خود در ایام اربعین است.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه کرده است تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# فعال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند.

به علاوه، در صورتی که اعتبار حساب یک مشترک این اپراتور به پایان برسد، تماس‌های دریافتی وی قطع نخواهد شد و کسانی که با او تماس می‌گیرند، می‌توانند توسط سرویس «میزبان تماس» هزینه رومینگ را پرداخت کنند. در چنین حالتی، از طریق تلفن گویا پیامی برای تماس گیرنده پخش می‌شود و او می‌تواند از این طریق هزینه تماس را پرداخت کند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایرانسل – سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت و پیشنهاد ویژه مکالمه طلایی ایرانسل تا درصد تخفیف مکالمه برای زائران امام رضاعنحوه استفاده از خدمات رومینگ همراه اول و ایرانسل نحوهاستفادهازخدماتتخفیف ۷۲درصدی ایرانسل برای مکالمات رومینگ در عتبات عالیات عراق تخفیف ۷۲درصدی آموزش خرید و استفاده از بسته های اینترنت همراه اول آموزشخریدواستفاده قیمت های پیشین مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند این تعرفه بدین همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند …همراه اول به زائران اربعین حسینی در خاک عراق اینترنت وا‌ی‌فای رایگان ارائه می‌دهدقیمت تماس و اینترنت کربلا و نجف در ایام اربعین …وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تسهیل در ارتباطات زائران ایرانی ایام اربعین عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکهاین‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از ایستنا فناوری اطلاعاتسه شنبه، آذرماه وزیر ارتباطات اعلام کرد لزوم اخذ مجوز برای کانال‌های پرکاربر در انتقال تلفن ثابت، نیاز به خرید خط تلفن با تعرفه…به گزارش سیتنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، محمود واعظی ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریبرنامه مسابقات کشتی قهرمانی جهان اعلام شد تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری مراشم آذر ایرانسل – سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت و پیشنهاد ویژه مکالمه طلایی ایرانسل تا درصد تخفیف مکالمه برای زائران امام رضاع نحوه استفاده از خدمات رومینگ همراه اول و ایرانسل – جدیدترین نحوهاستفادهاز تخفیف ۷۲درصدی ایرانسل برای مکالمات رومینگ در عتبات عالیات عراق تخفیف ۷۲درصدی ایرانسل برای آموزش خرید و استفاده از بسته های اینترنت همراه اول، ایرانسل و آموزشخریدو اخبار آموزش خرید و استفاده از بسته های اینترنت همراه اول، ایرانسل و همراه اول به زائران اربعین وای فای رایگان ارائه می‌کند زومیت همراه اول به زائران اربعین حسینی در خاک عراق اینترنت وا‌ی‌فای رایگان ارائه می‌دهد قیمت تماس و اینترنت کربلا و نجف در ایام اربعین زومیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تسهیل در ارتباطات زائران ایرانی ایام اربعین حسینی در عکس‌های جذابی از حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شبکه این‌قدر در نمایشگاه تلکام حاشیه و سرگرمی و جذابیت وجود دارد که خسته‌گی شما را از پرسه در ایستنا فناوری اطلاعات سه شنبه، آذرماه وزیر ارتباطات اعلام کرد لزوم اخذ مجوز برای کانال‌های پرکاربر وضعیت در انتقال تلفن ثابت، نیاز به خرید خط تلفن با تعرفه‌ی جدید به گزارش سیتنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، محمود واعظی در ایستنا اینترنت و شبکه دوشنبه، آذرماه مبین‌نت در اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری ۳۱۲ میلیارد تومان برای خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری برنامه مسابقات کشتی قهرمانی جهان اعلام شد تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری مراشم آذر



لینک منبع :اعلام تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین

تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950826000587‎Cached16 نوامبر 2016 ... ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. الف - تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد alef.ir/vdcdxo0onyt0f96.2a2y.html?414629‎Cached16 نوامبر 2016 ... ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. عصر اعتبار - تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد www.asretebar.com/.../تعرفه-رومینگ-ایرانسل-برای-زائران-اربعین-اعلام-شد‎Cached16 نوامبر 2016 ... عصر اعتبار- ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../158678-تعرفه-رومینگ-ایرانسل-برای-زائران-اربعین-اعلام-شد‎Cached16 نوامبر 2016 ... تعرفه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای ۹۹۰ تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای ۵۵۰ تومان است. تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - دنیای سفر www.donyayesafar.com/live/107710 16 نوامبر 2016 ... ایلنا: ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - تدبیر | خبر ... khabarfarsi.com/u/28231463/redirect/tadbirkhabar.com تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد. ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام ... تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../تعرفه-رومینگ-ایرانسل-برای-زائران/.../1662596/ 15 نوامبر 2016 ... تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد. فارنت - ۱۶ ساعت پیش. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از بامداد روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه، تعرفه ... تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - ایران جیب | دمادم https://damadam.ir/.../تعرفه-رومینگ-ایرانسل-برای-زائران-اربعین-اعلام.../4281228 ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. بر اساس اعلام اپراتور دوم از بامداد ... تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد www.fxf1.com/news/index.php/iran...news/9963-2016-11-16-18-05-45 تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد. توضیحات: زیر مجموعه: اخبار اقتصادی. 16 نوامبر 2016. منتشر شده در یکشنبه, 28 مهر 1392 00:00. به گزارش ... تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد - شرکت توسعه ... rosdinco.ir/?p=19551 تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد. به گزارش خبرگزاری فارس،بر اساس اعلام اپراتور دوم از بامداد روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه، تعرفه تماس مشترکان ...