مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس

[ad_1]

 

کد مطلب: 415280

مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۱۴

فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این سفر امیدوار است یک رکورد تازه ثبت کند.

پگی ویتسون فضانورد با تجربه ناسا اولین زنی است که ایستگاه فضایی بین المللی را سرپرستی کرده و رکورد دار طولانی ترین اقامت یک زن در فضا است.
با این ماموریت خانم ویتسون که در فضا 57 ساله می شود مسن ترین زنی است که در فضا بوده است. او صبح جمعه از پایگاه روسی بایکنور در قزاقستان سوار بر کپسول سویوز راهی فضا شد. اولگ نوویتسکی فضانورد روس و توماس پسکه فضانورد تازه کار فرانسوی همسفران خانم ویتسون هستند.

انتظار می رود آنها روز شنبه وارد ایستگاه شوند جایی که یک فضانورد آمریکایی و دو روس آنجا منتظرشان هستند. آنها تا ماه مه 2017 در ایستگاه خواهند بود و یک رشته آزمایش های علمی انجام خواهند داد.
پگی ویتسون که متولد ایالت آیوواست متخصص بیوشیمی است. او پیش از آنکه در سال 1996 نامزد رفتن به فضا شود چند پست مهم در زمینه علوم پزشکی و پژوهشی در ناسا داشت.
او ابتدا در سال 2002 یک ماموریت فضایی انجام داد و در سال 2007 اولین زنی شد که ایستگاه فضایی را هدایت می کند.
او در ماه فوریه بار دیگر هدایت ایستگاه را به عهده خواهد گرفت.
زمانی که ماموریت او به پایان برسد بیش از هر فضانورد آمریکایی دیگری در فضا وقت گذرانده است. این رکورد با 534 روز هم اکنون در اختیار جف ویلیامز است.
او پیش از پرتاب در یک کنفرانس خبری گفت: 'مهم ترین چیز در مورد ایستگاه دوستی ها و کاری است که آنجا به انجام می رسانیم.'

 

کلمات کلیدی : فضا نوردی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس

Images for مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس الف - مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس alef.ir/vdch6mnkv23nzid.tft2.html?415280‎Cached19 نوامبر 2016 ... فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این ... مسن‌ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین‌المللی شد www.eghtesadnews.com/.../154106-مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-بین-المللی-شد 19 نوامبر 2016 ... پگی ویتسون فضانورد با تجربه ناسا اولین زنی است که ایستگاه فضایی بین المللی را سرپرستی کرده و رکورد دار طولانی ترین اقامت یک زن در ... مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد عکس onvansho.ir/.../مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-بین-المللی-شد-عکس.html مسن‌ترین فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین‌المللی شد ایستگاه فضایی بین المللی . پگی ویتسون زنی با رکوردهای فضایی منحصر به فرد در ایستگاه فضایی بین ... مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس - دمادم https://damadam.ir/.../مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-بین-المللی-شد-عکس/4310166 به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین؛پگی ویتسون فضانورد با تجربه ناسا اولین زنی است که ایستگاه فضایی بین المللی را سرپرستی کرده و رکورد دار طولانی ... مسن‌ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین‌المللی شد + عکس | رکنا www.rokna.ir/.../230298-مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-بین-المللی-شد-عکس‎Cached19 نوامبر 2016 ... پگی ویتسون فضانورد با تجربه ناسا اولین زنی است که ایستگاه فضایی بین المللی را سرپرستی کرده و رکورد دار طولانی ترین اقامت یک زن در ... مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی شد+عکس - پارسینه www.parsine.com/.../مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-شدعکس‎Cached19 نوامبر 2016 ... فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این سفر امیدوار است یک رکورد تازه ثبت کند. مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس ... news.kodoom.com/.../مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه/.../6080620/‎Cached18 نوامبر 2016 ... فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این سفر امیدوار است یک رکورد تازه ثبت کند. مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد+عکس ... www.sarkhat.com/fa/news/142046565/ فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این سفر امیدوار است یک رکورد تازه ثبت کند. پگی ویتسون ... اخبار فضانورد - صفحه دوم - قطره www.ghatreh.com/news/tag/31868-فضانورد/1/20 مسن ترین زن فضانورد به ایستگاه فضایی رسید ایستگاه فضایی بین المللی پس از ورود چهل و نهمین فضاپیمای سایوز روسیه، میزبان سه عضو جدید شد. - نیز با آن ها ...