مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد+عکس

[ad_1]

شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به واسطه آن بتواند فناوری‌های ارتباطی را به مناطق دور افتاده برساند.

 به گزارش صبحانه،شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به واسطه آن بتواند فناوری‌های ارتباطی را به مناطق دور افتاده برساند.

به گزارش  انگجت،  فیسبوک با کمک "لابراتوار ارتباطات" خود امروز(چهارشنبه) نقشه‌هایی با وضوح بالا از تراکم جمعیت مالاوی، آفریقای جنوبی، غنا، هائیتی و سریلانکا منتشر کرد و وعده داد که در ماههای آینده پایگاه‌های اطلاعاتی بیشتری را ارائه خواهد کرد.

این نقشه تراکم جمعیت حاصل همکاری مشترک بین لابراتوار ارتباطات فیسبوک، دانشگاه کلمبیا و بانک جهانی است که فیسبوک در این پروژه به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای راه اندازی خدمات ارتباطی بی سیم در مناطق روستایی در سراسر جهان تلاش کرده است.

یافته های اولیه فیسبوک نشان می‌دهد که از 23 کشور بررسی شده 99 درصد مردم در 63 کیلومتری نزدیک‌ترین شهر زندگی می‌کنند.

فیسبوک و همکارانش از یک نرم افزار برای شناسایی ساختمان‌های موجود در تصاویر ماهواره ای استفاده کرده و پس از آن با استفاده از داده‌های سرشماری و چند برنامه دیگر این نقشه را تهیه کردند.

فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد
آنها از یک مدل شبکه عصبی پیچیده Convolutional neural networks  استفاده کردند که قادر به شناسایی ساختمان‌های موجود در سراسر جهان است.

مدل‌هایی مانند شبکه عصبی عمیق (deep neural network)، شبکه عصبی پیچیده (convolutional neural network)، شبکه باور عمیق (deep belief network) پیشرفت‌های خوبی را در حوزه‌های پردازش زبان‌های طبیعی و پردازش تصویر ایجاد کرده‌اند.

به گفته مقامات این شرکت، از این نقشه تراکم جمعیت می‌توان برای افزایش کیفی  اینترنت رایگان و همچنین شناسایی محل دقیق زندگی تمام مردم جهان و کاربران فیسبوک استفاده کرد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز وبلاگ یک مهندس حکمت شادان بخش چهاردهم عشق مگر حتما باید پیدا و آشکار باشد تا به آدمیزاد حق عاشق شدن اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار وبلاگ یک مهندس تفکر و اقدام در برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک



لینک منبع :فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد+عکس

Images for فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد+عکس فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../فیسبوک-نقشه-تراکم-جمعیت-جهان-را-منتشر-کردعکس‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به واسطه آن بتواند فناوری‌های ارتباطی را به مناطق دور افتاده برساند. فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد+عکس - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/.../فیسبوک-نقشه-تراکم-جمعیت-جهان-را-منتشر-کرد-عکس/4280963 شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به واسطه آن بتواند فناوری‌های ارتباطی را به مناطق دور افتاده برساند. به گزارش ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد | شرکت فیسبوک از www.ghatreh.com/news/.../فیسبوک-نقشه-تراکم-جمعیت-جهان-منتشر-کرد 16 نوامبر 2016 ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد ... گوگل عکس های قدیمی را روتوش می کند +عکس ... پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندرویدی +عکس ... نقشه تراکم جمعیت جهان منتشرشد+عکس - تی نیوز tnews.ir/news/488674330096.html 16 نوامبر 2016 ... شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به ... جمعیت مالاوی، آفریقای جنوبی، غنا، هائیتی و سریلانکا منتشر کرد و وعده ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد - بازار خبر www.news-bazar.com/.../فیسبوک-نقشه-تراکم-جمعیت-جهان-را-منتشر-کرد 16 نوامبر 2016 ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد. ... عکس‌های منتخب ورزشی در هفته‌ای که گذشت · وزیر دولت اصلاحات: از روحانی عبور نمی‌کنیم ... اخبار پارسیک - فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد news.parseek.com/Url/?id=13248866‎Cached16 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، فیسبوک با کمک "لابراتوار ارتباطات" خود امروز( چهارشنبه) نقشه‌هایی با وضوح بالا از تراکم جمعیت مالاوی، آفریقای ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت دنیا را انتشار داد - سرزه www.serze.com/فیسبوک-نقشه-تراکم-جمعیت-دنیا-انتشار-2279366/‎Cached16 نوامبر 2016 ... فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد کمپانی فیسبوک از ... را در حوزه‌های پردازش زبان‌های ارگانیک و پردازش عکس و تصویر ایجاد کرده‌اند. فیسبوک نقشه تراکم جمعیت جهان را منتشر کرد - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/?p=95400‎Cachedکشاورزنیوز(اخبار کشاورزی ایران): به گزارش کشاورزنیوز به نقل از انگجت، فیسبوک با کمک “لابراتوار ارتباطات” خود امروز(چهارشنبه) نقشه‌هایی با وضوح بالا از ... نقشه تراکم جمعیت جهان منتشرشد+عکس | اخبار امروز ایران و جهان elim.ir/fa/news/1564286/نقشه-تراکم-جمعیت-جهان-منتشرشدعکس/ شرکت فیسبوک از مناطق روستایی در سراسر جهان نقشه برداری کرده تا به واسطه آن ... تراکم جمعیت مالاوی، آفریقای جنوبی، غنا، هائیتی و سریلانکا منتشر کرد و وعده داد ...