مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟

[ad_1]

فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد.

به گزارش مشرق، احمد احمد زاده فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: یکی از چیزهایی که برای بیماران سرطانی بسیار مهم است، هزینه‌های درمان است. هزینه داروهای سرطانی در بسیاری مواقع گران می‌شود و رنج بیماری را اضافه می‌کند.
 
وی به طور مثال هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان دانست و گفت: اکثر این بیماران نیز از لحاظ اقتصادی در طبقه متوسط و رو به پایین جامعه قرار می گیرند و همین امر هزینه‌ها را برای آنها سنگین‌تر کرده و در بسیاری از مواقع مجبور به فروش منزل، خودرو و سایر وسایل زندگی می کند.
 
احمد زاده در خصوص حمایت بیمه ای این بیماران گفت: داروهای بیماران سرطانی معمولا 90 تا 95 درصد تحت پوشش است اما چون قیمت داروها بالاست بازهم نمی تواند پاسخگو وضعیت آنها باشد.
 
این فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: برای آنکولوژیست بسیار مهم است که برای درمان بیمار، دارویی را انتخاب کند که از لحاظ قیمت و اثرگذاری بسیار مناسب باشد؛ باید وضعیت در سیستم کشور ما به گونه‌ای پیش رود که بر روی برنامه‌های پیشگیرانه متمرکز شویم و تغذیه و سبک زندگی مردم بهبود یابد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تمامی بیمه‌ها، این درمان‌ها را پوشش می دهند، گفت: بیمه با بیمه تفاوت دارد، بعضی داروها تحت پوشش نیستند و بعضی داروها پوشش آنها کمتر است همچنین داروهای جدیدی می آیند که علاوه بر اینکه قیمت آنها بالاست از پوشش بیمه‌ای هم برخوردار نیستند و تنها بیمارانی که توان مالی بالایی دارند از آنها استفاده می کنند.
 
این فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: کشور ما از لحاظ علمی در زمینه سرطان نه تنها از کشورهای دنیا عقب نیست بلکه متناسب با تغییرات گایدلاین های دنیا پیش می رود؛ از لحاظ جراحی، آزمایشگاهی، عکس برداری در سطح بسیار خوبی هستیم و نیاز به اعزام بیماران به خارج کشور نیست و تنها مسئله ما در زمینه کمبود دارو مخصوصا داروهای جدید، واردات دارو و پوشش بیمه ای است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید برجام خوانی کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ فروش سریال شهرزاد چقدر استسریال شهرزاد فروش سریال شهرزاد میزان فروش سریال شهرزاد سریال شهرزاد در نماش خانگی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یک ایرانی در بوستون آقا دو هفته مونده به کریسمس از برف خبری نیست تهران گویا کلی برف اومده انصافا الف ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ پایگاه خبری خلیج فارسدر پی رهاسازی پساب صنعتی به دریا؛ مدیرعامل یک پتروشیمی بزرگ عسلویه بازداشت شد احکام نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی الف روایت تکان‌دهنده از یک‌شب تا صبح در لقمانروایت تکان‌دهنده از یک‌شب تا صبح در لقمانخطراتی که در هفته بارداری برای سزارین وجود داردنوزاد معمولا بین هفته های تا بارداری به دنیا می آید در اکثر موارد، زایمان در هفته نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف فروش سریال شهرزاد چقدر است آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی الف ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ یک ایرانی در بوستون آقا دو هفته مونده به کریسمس از برف خبری نیست تهران گویا کلی برف اومده انصافا تهران وقتی حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب ما در المپیک ۴ مدال است و حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب ما در المپیک ۴ مدال است و نباید انتظاری بیش از این داشت ادامه مطلب دوست عزیز مارا هدف این است که جمله سرطان پایان راه است،ازذهن تو پاک کنیم وجرعه جرعه امید را خطراتی که در هفته بارداری برای سزارین وجود دارد نوزاد معمولا بین هفته های تا بارداری به دنیا می آید در اکثر موارد، زایمان در هفته نحر شترقربانی کردن در روز عاشورا در اصفهان تصویری کشتن شتر واقعا ناجوانمردانه است آنهم در شرایطی که هیچ اجباری به کشتن این حیوان عظیم الجثه این ستاره های هالیوودی منفور یک شب یا روز بد تصاویر این ستاره های هالیوودی منفور نفرت کلمه خوشایندی نیست و ما نمی خواهیم در اینجا از آن استفاده ایالاس چیست؟ ای ال اس ایران بیماری اعصاب و ماهیچه ای ای ال اس یک بیماری بدخیم است در سلسله اعصاب



لینک منبع :هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950828000889‎Cached19 نوامبر 2016 ... فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد. هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../هزینه-یک-بیمار-سرطانی-در-هفته-چقدر-است 19 نوامبر 2016 ... فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد. عصر اعتبار - هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ www.asretebar.com/.../هزینه-یک-بیمار-سرطانی-در-هفته-چقدر-است‎Cached19 نوامبر 2016 ... عصر اعتبار- فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد. هزینه هر بیمار سرطانی در طول یک هفته چقدر است؟ - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147957486005954‎Cached19 نوامبر 2016 ... فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد. - الودکتر. هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ - خبرلند khabarland.com/news/.../هزینه-یک-بیمار-سرطانی-در-هفته-چقدر-است؟‎Cached19 نوامبر 2016 ... هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ سلامت نیوز: فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار ... هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ | فوق تخصص خون و سرطان www.ghatreh.com/news/nn34682381/هزینه-بیمار-سرطانی-هفته-چقدر-است 19 نوامبر 2016 ... فوق تخصص خون و سرطان بالغین، هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان عنوان کرد. احمد احمد زاده فÙ. هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ | هفت صبح 7sobh.com/content/هزینه-یک-بیمار-سرطانی-در-هفته-چقدر-است؟/ 19 نوامبر 2016 ... احمد احمد زاده فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: یکی از چیزهایی که برای بیماران سرطانی بسیار مهم است، هزینه‌های درمان است. هزینه داروهای سرطانی ... هزینه درمان یک بیمار سرطانی در هفته چقدر می‌شود؟ | پارس | خبروان khabarone.ir/news/.../هزینه-درمان-یک-بیمار-سرطانی-در-هفته-چقدر-می‌شود 19 نوامبر 2016 ... هزینه یک بیمار سرطانی در هفته را بین 400 تا 500 هزار تومان است و هزینه داروهای سرطانی در بسیاری مواقع گران می‌شود و رنج بیماری را اضافه می‌کند. هزینه درمان یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است؟ - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-334443.html‎Cached19 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار، احمد احمد زاده فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: یکی از چیزهایی که برای بیماران سرطانی بسیار مهم است، هزینه‌های درمان است. هزینه یک بیمار سرطانی در هفته چقدر است - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/هزینه_یک_بیمار_سرطانی_در_هفته_چقدر_است‎Cachedدانلود طب تسکینی چیست ؟ (فیلم) دانلود این یک کلیپ آموزشی درباره طب تسکینی میباشد، با دیدن این کلیپ با این طب بهتر آشنا میشوید و میتوانید با شناخت این ...