مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست!

[ad_1]

بلک‌بری شاید دیگر چندان سهمی در بازار اسمارت‌فون نداشته باشد، اما هنوز هم بسیاری از استعدادهای برتر را به خود جذب می‌کند. بلک‌بری امروز اعلام کرد که باهوش‌ترین فرد کانادا را استخدام کرده است. این فرد، کتی وارن نام داشته و در بخش سخت‌افزار استخدام شده و بر روی اینترنت اشیا بلک‌بری کار خواهد کرد. او بر روی وسیله‌‌ای با نام BlackBerry Radar Solution کار خواهد کرد که برای کامیون‌داران و دیگر رانندگان اطلاعاتی ایمن از شاسی و محتوای بارشان نشان می‌دهد.

کتی وارن برای اینکه عوان باهوش‌ترین فرد را به خود اختصاص دهد باید در مسابقه‌ای تلویزیونی شرکت میکرد و هوش خود را در همه زمینه‌ها نشان میداد. او برای کار در بلک‌بری به صورت آنلاین اقدام کرد. کتی وارن می‌گوید:

بلک‌بری یکی از بهترین شرکت‌های تکنولوژیک در دنیا بوده و من همیشه آرزو داشتم که برای این شرکت کار کنم. من برای این شغل به صورت آنلاین اقدام کردم و کار کردن در بلک‌‌بری را بسیار بعید می‌دانستم. چیزی که تعجب من را برانگیخت، فعالیت زیاد بلک‌بری در بخش‌هایی بجز اسمارت‌‌فون است. این کمپانی بسیار متنوع‌تر از آن‌چیزی است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند و فعالیت این شرکت در حوزه نرم‌ افزار و امنیت بسیار جالب است و این آن‌ چیزی است که من واقعا در مورد بلک‌بری دوست دارم.

BlackBerry Radar Solution را در کمتر از ده دقیقه می‌توان نصب کرد. این محصول و محصولاتی مشابه حوزه‌هایی هستند که بلک‌بری قصد ورود به آنها را دارد، گرچه هنوز هم در حوزه اسمارت‌فون فعال است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست



لینک منبع :باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست!

باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! - آی‌تی‌رسان itresan.com/146874/باهوش‌ترین-فرد-کانادا-به-بلک‌بری.../.html‎Cachedبلک‌بری شاید دیگر چندان سهمی در بازار اسمارت‌فون نداشته باشد، اما هنوز هم بسیاری از استعدادهای برتر را به خود جذب می‌کند. بلک‌بری امروز اعلام کرد که باهوش‌ترین فرد ... کتی وارن باهوش ترین فرد کانادا به بلک بری پیوست | دورخیز بلک ... hodhod.ca/5633/بلک-بری-استخدام-باهوش-ترین-فرد-کانادا/‎Cached27 دسامبر 2016 ... کتی وارن، دانشجوی 21 ساله کانادایی که به تازگی برنده مسابقه باهوشترین فرد کانادایی شده است به بلک بری پیوست. کتی وارن در بخش سخت‌افزار ... باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../باهوش‌ترین-فرد-کانادا-به-بلک‌بری-پیوست/4310098 بلک بری شاید دیگر چندان سهمی در بازار اسمارت فون نداشته باشد، اما هنوز هم بسیاری از استعدادهای برتر را به خود جذب می کند. بلک بری امروز اعلام کرد که باهوش ترین ... باهوش ترین فرد کانادا به بلک بری پیوست! - وب سایت تخصصی ... tnews.ir/آی-تی-رسان/f2a574497708.html بلک بری امروز اعلام کرد که باهوش ترین فرد کانادا را استخدام کرده است. این فرد، کتی وارن نام داشته و در بخش سخت افزار استخدام شده و بر روی اینترنت اشیا بلک ... باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! - سایت خبری مه پو www.mahpoo.com/akhbar/daneshvafan/news20161121014450281527.html بلک‌بری شاید دیگر چندان سهمی در بازار اسمارت‌فون نداشته باشد، اما هنوز هم بسیاری از استعدادهای برتر را به خود جذب می‌کند. بلک‌بری امروز اعلام کرد که باهوش‌. بلک بری بایگانی - چرخان charkhan.com/tag/بلک-بری باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! بلک‌بری شاید دیگر چندان سهمی در بازار اسمارت‌فون نداشته باشد، اما هنوز هم بسیاری از استعدادهای برتر را به ... بلک‌بری ... کانادایی photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/tags/کانادایی/ نقاشی بسیار بزرگی به یاد خواننده و ترانه‌سرای فقید کانادایی لئونارد کوهن در شهر ... روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد؛ مرد نقاشی وارد خانه‌اش شد، در اتاق خواب او را شکست و ...... به تازگی برنده مسابقه باهوشترین فرد کانادایی شده است به بلک بری پیوست. باهوش ترین فرد کانادایی به استخدام بلک بری درآمد - اخبار فارسی chionline.ir/باهوش-ترین-فرد-کانادایی-به-استخدام-بلک/‎Cached20 نوامبر 2016 ... پرداخت بلک بری امروز اعلام کرد که “باهوش ترین فرد کانادایی” را به استخدام ... باهوش ترین فرد کانادا به بلک بری پیوست باهوش‌ترین فرد کانادا به ... اخبار کانادا - جدیدترین و آخرین اخبار کانادا | شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/کانادا?page=20‎Cachedاخبار کانادا, آخرین خبر های کانادا. ... اولین مجری زن با حجاب در تلویزیون کانادا + عکس. 215 روز پیش. ایرنا ... باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! 217 روز پیش. پتنت جدید اپل، قدرت کنترل صدای آیفون را به اپل‌واچ می‌دهد! | بلاگ آی تی https://blogit.ir/1394/11/پتنت-جدید-اپل،-قدرت-کنترل-صدای-آیفون-را/ 12 فوریه 2016 ... ... گجت‌های خود هستند. تصور کنید در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهید توانست که بدون نیاز به. ... باهوش‌ترین فرد کانادا به بلک‌بری پیوست! ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ ...