مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا

[ad_1]

پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
پگی ویتسون فضانورد رکورددار ناسا برای سومین بار به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز کرد به این امید که رکورد‌هایی تازه را به نامش ثبت کند.

براساس گزارش BBC، ویتسون اولین زنی است که فرماندهی ایستگاه فضایی بین‌المللی را به دست گرفت و درحال حاضر رکورد بیشترین اقامت یک زن در فضا را به نام خود ثبت کرده‌است.

این‌بار، ویتسون 57 ساله قرار است عنوان مسن‌ترین زن در فضا را به نام خود ثبت کند. او روز جمعه 18 نوامبر 2016 سوار بر کپسول سایوز به همراه اولگ نویستسکی فضانورد روس و توماس پسک فضانورد فرانسوی از پایگاه فضایی بیکنور در قزاقستان راهی ایستگاه فضایی بین‌المللی شد.

این سه فضانورد روز 19 نوامبر به دو سرنشین روس و یک سرنشین آمریکایی ایستگاه خواهند پیوست و تا ماه می 2017 در ایستگاه باقی خواهند ماند.

پگی ویتسون پیش از آنکه در سال 1996 به عنوان فضانورد انتخاب شود، در ناسا در زمینه‌های مطالعاتی مختلفی مشغول به کار بود. وی اولین بار در سال 2002 به فضا رفت و به اولین زنی تبدیل شد که فرماندهی ایستگاه فضایی بین‌المللی بر عهده‌اش گذاشته‌شد و قرار است این مسئولیت باری دیگر در ماه فوریه 2017 به عهده او گذاشته شود تا رکوردی دیگر به سوابق او افزوده شود.

زمانی که ماموریت ویتسون به پایان برسد، مجموع روزهای اقامت وی در فضا بیش از تمامی دیگر فضانوردان آمریکایی، بیش از 534 روز خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده استدیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایراندیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانی روزنامه همشهری همشهری خبر فارسی عباس زرگر در روزهای پایانی تیرماه نماد بانک در بورس و فرابورس متوقف شد و تا به پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیناراحتی بهنوش طباطبایی به خاطر جدایی از همسرش؟ عکس بازیگر معروف ایرانی پس از مهاجرت جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیخورشید هر ماه یک بار به طور کامل چرخ می زند اما به خاطر این که ساختمان خورشید بیشتر از اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده است دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایران جدیدترین تصاویر روز دانشجو عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ عکس های داغ و دیدنی عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها روزنامه همشهری همشهری خبر فارسی عباس زرگر در روزهای پایانی تیرماه نماد بانک در بورس و فرابورس متوقف شد و تا به امروز پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی خاطر خواه دختر دایی ام شدم شب ها مرا به کارهای زشت وادار می کرد بازهم دعواها کلامی طارمی و جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی خورشید هر ماه یک بار به طور کامل چرخ می زند اما به خاطر این که ساختمان خورشید بیشتر از گاز اولین فضانورد زن فضانورد زن ایرانی



لینک منبع :پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا

پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/353076/Science/space‎Cached19 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: پگی ویتسون فضانورد رکورددار ناسا برای سومین بار به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز کرد به این امید که رکورد‌هایی تازه را به ... فضانورد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فضانورد‎Cached Similarنخستین زن فضانورد والنتینا ترشکووا کیهان‌نورد زن روسی ... وستوک-۶ به فضا رفت و نزدیک به سه روز در فضا بود. او همچنین نخستین فرد غیرنظامی فضانورد جهان است زیرا پس از انجام پرواز فضایی خود بود که ... مسن ترین زن فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی شد عکس onvansho.ir/.../مسن-ترین-زن-فضانورد-عازم-ایستگاه-فضایی-بین-المللی-شد-عکس.html پگی ویتسون زنی با رکوردهای فضایی منحصر به فرد در ایستگاه فضایی بین ... پرواز مسن‌ترین فضانورد به فضا پرواز مسن‌ترین فضانورد المللی شد این سه ... سفر مسن ترین زن فضانورد ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی onvansho.ir/.../سفر-مسن-ترین-زن-فضانورد-ناسا-به-ایستگاه-فضایی-بین-المللی.html سفر مسن ترین زن فضانورد ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی ... پرواز مسن‌ترین فضانورد به فضا. فضایی بین‌المللی مسن‌ترین فضانورد به بار به ایستگاه ... پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/20/1555984 19 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: پگی ویتسون فضانورد رکورددار ناسا برای سومین بار به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز کرد به این امید که رکورد‌هایی تازه را به ... مسن ترین فضانورد جهان عازم فضای کیهانی شد - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201611182001676/‎Cached18 نوامبر 2016 ... پگی ویتسون، فضانورد 57 ساله آمریکایی که مسن ترین زن در فضا در تمام ... از پایگاه فضایی بایکانور به ایستگاه فضایی بین المللی پرواز کرد. مسن ترین فضانورد اروپایی راهی ایستگاه بین المللی شد - آپارات ► 0:44www.aparat.com/v/U4Bw9/مسن_ترین_فضانورد_اروپایی_راهی_ایستگاه_بین_المللی_شد Jul 29, 2017 - 44 sec سه فضانورد آمریکایی، روسی و ایتالیایی روز جمعه از پایگاه بایکنور قزاقستان راهی ایستگاه فضایی بین المللی شدند. هدف از این سفر کمک به ... مسن‌ترین زن فضانورد پا به ایستگاه فضایی گذاشت - کجارو www.kojaro.com/2016/.../oldest-female-astronaut-space-station/‎Cached20 نوامبر 2016 ... این پرواز، رکورد جدیدی برای ویتسون به حساب آمده و وی را نخستین زن جهان با بیشترین زمان حضور در فضا کرده است. این فضانورد ناسا در دو سفر ... پرواز مسن‌ترین فضانورد زن به فضا - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../پرواز-مسن-ترین-فضانورد-زن-به-فضا/.../6081447/ 19 نوامبر 2016 ... پگی ویتسون فضانورد رکورددار ناسا برای سومین بار به ایستگاه فضایی بین المللی پرواز کرد به این امید که رکورد هایی تازه را به نامش ثبت کند. آنا | پیرترین زن فضانورد راهی فضا شد + تصویر www.ana.ir/news/160354‎Cached19 نوامبر 2016 ... پیرترین فضانورد زن جهان برای سومین بار زمین را به مقصد ایستگاه ... در سومین سفر خود به فضا، به سمت ایستگاه بین‌المللی فضایی پرواز کرد.