مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص معجون لیمو و عسل

[ad_1]

هنگام نوشیدن آب با لیمو و عسل چه اتفاقی برای بدن می‌افتد؟

honey-lemon-water

خواص عسل طبیعی و لیمو بر کسی پوشیده نیست اما ترکیب این دو ماده یک معجون شگفت انگیز را حاصل میکند که خواص بی نظیری دارد.

به گزارش آلامتو و به نقل از علم ورزش؛این ترکیب منبع غنی از آنتی اکسیدان است، انرژی را توسعه داده و یک نوشیدنی سالم و روان است. این مطلب برخی از فواید اعجاب‌آور نوشیدنی لیمو و عسل را برای‌تان توضیح می‌دهد.

ترکیب این نوشیدنی شامل عسل طبیعی، آب لیموی تازه و آب جوشانده شده است. برای آماده سازی آب جوشانده شده را مهیا کنید و بگذارید کمی بجوشد. آب لیموی تازه را به آن اضافه کنید و سپس عسل طبیعی را با آن ترکیب کنید.

نوشیدنی عسل و لیمو برای درمان این بیماری‌ها عالی است. مصرف مقدار کافی غذاها یا مایعات غنی از ویتامین C به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک خواهند کرد. نصف لیتر آب را بجوشانید و ۲ قطعه زنجبیل به آن اضافه کنید. سپس ۳ قاشق لیمو و عسل به آن اضافه کنید. مایع را صاف کرده و ۳ الی ۴ بار در روز بنوشید.

۲. مشکلات گوارشی

لیمو و عسل یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان اختلالات گوارشی است. با اضافه کردن یک قاشق عسل خالص و ۲ قاشق آب لیمو به یک لیوان آب گرم می‌توانید یک ماده نیرو بخش و قوی بسازید. آب لیموی تازه به تنظیم سطح PH بدن کمک می‌کند، مواد مغذی ضروری مثل ویتامین‌های B و C و ریبوفلاوین را تأمین کرده و سیستم ایمنی را پاکیزه می‌کند.

همچنین این نوشیدنی مثل یک تصفیه کننده خون عمل می‌کند و به تمیز شدن کبد از طریق تولید صفرای بیشتر برای درمان اختلالات معده مثل رفلکس اسید و زخم معده کمک می‌کند.

لیمو و عسل ویژگی‌های ضد باکتری و ضد التهابی دارند که به سلامتی و صافی پوست کمک می‌کند. برای مشکلات پوستی مانند جوش یا آکنه، مخلوط عسل و لیمو با ترکیب ۵۰×50 درست کرده و بر روی پوست بگذارید.

۴.  کمک به درمان آسم، برونشیت و سرفه

این نوشیدنی ترکیبی مثل اکسپتورانت عمل کرده و باعث خروج خلط از مسیر سیستم تنفسی به بیرون می‌شود. این معجون از هر شربت آماده برای این اعمال مفیدتر است. ۲ قاشق لیمو و یک قاشق عسل را در آب گرم مخلوط کنید. نوشیدنی را چندین بار در روز بنوشید. این نوشیدنی برای آرام کردن سینه و مسیر بینی کمک کننده خواهد بود. عسل برای صاف کردن گلو مفید است و از عفونت آن جلوگیری می‌کند.

۵. حفظ وزن سالم

عسل به عنوان توسعه دهنده طبیعی انرژی شناخته شده است در حالی‌که لیمو کالری پایینی دارد. ترکیب عسل و لیمو در کاهش چربی سودمند بوده و از چاقی جلوگیری می‌کند.

۶. تأمین آنتی اکسیدان بدن

لیمو و عسل غنی از آنتی اکسیدان‌هایی هستند که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. این فرایند موجب جلوگیری از ابتلا به برخی از بیماری‌ها مثل آلزایمر، دیابت و بیماری قلبی می‌شود. این دو ماده سلول‌های بدن را از آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

ADS

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیز درباره لیمو ترش و خواص بی نظیر آنهمه چیز درباره لیمو ترش و خواص بی نظیر آنمعجزه عسل و دارچین، فواید عسل و دارچین، خواص عسل و …عسل و دارچینعسل و دارچین برای بارداریعسل و دارچین در بارداریعسل و دارچین برای پوست خواص عسل چیست، خاصیت عسل، خاصیتهای عسل آکاخواص عسل گونخواص عسل و زنجبیلخواص عسل برای پوستخواص عسلخواص عسل چهل گیاهخواص عسل و عصاره سیر و لیمو ترش؛ راهی برای باز کردن رگهای قلببسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات خواص درمانی سیاه دانه خواصسیاهدانهخواص تخم شربتی از لاغری تا درمان درد معده خواص معجون دوسین یا همان عسل و سیاه دانهکامل ترین مرجع گیاه ترنجبین و خواص ترنجبین برای نوزادان و مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید ترنجبین برای زردی نوزاد و بارداری ترنجبینترنجبین چیستترنجبین و خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتخواص میوه ها ، خواص غذا ،خواص خوراکیها آناناس این میوه استوایی چه خواصی برای بدنتان بوعلی باب سلامتی مصرف همزمان تخم مرغ و ماهی یا تخم مرغ و تن ماهی و یا ماست و ماهی یا شیر و ماهی ایجاد پوست انار و این همه خواص شگفت انگیز پارسی طبدانستنیهای پزشکیخواص پوست انار انار میوه بهشتی است و معمولا دانه های قرمز و یاقوتی آن مصرف و پوست آن همه چیز درباره لیمو ترش و خواص بی نظیر آن همه چیز درباره لیمو ترش و خواص بی نظیر آن معجزه عسل و دارچین، فواید عسل و دارچین، خواص عسل و دارچین عسل و دارچینعسل و دارچین برای بارداریعسل و دارچین در بارداریعسل و دارچین برای پوستعسل و خواص شیر بادام و عسل طرز تهیه طرز تهیه شیر بادام و عسل به مدت ساعت بادام ها را با آب خیس کنید و داخل یخچال قرار دهید خواص عسل چیست، خاصیت عسل، خاصیتهای عسل آکا خواص عسل گونخواص عسل و زنجبیلخواص عسل برای پوستخواص عسلخواص عسل چهل گیاهخواص عسل و عصاره سیر و لیمو ترش؛ راهی برای باز کردن رگهای قلب بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم اجمعین کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این خواص سیاه دانه و عسل خواصسیاهدانه خواص تخم شربتی از لاغری تا درمان درد معده خواص معجون دوسین یا همان عسل و سیاه دانه خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات دمنوش های گیاهی برای رفع عفونت گلو و گرفتگی صدا را بشناسید آب کردن چربی پهلوها با این مواد کامل ترین مرجع گیاه ترنجبین و خواص ترنجبین برای نوزادان و بارداری مواد غذایی و تغذیه خواص و فواید ترنجبین برای زردی نوزاد و بارداری ترنجبینترنجبین چیستترنجبین و خاکشیر بوعلی باب سلامتی مصرف همزمان تخم مرغ و ماهی یا تخم مرغ و تن ماهی و یا ماست و ماهی یا شیر و ماهی ایجاد بیماری درمان جعفری با لیمو و عسل ماسک لیمو و عسل



لینک منبع :خواص معجون لیمو و عسل

معجزه لیمو و عسل - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/416237/معجزه-لیمو-و-عسل‎Cached Similarمعجزه لیمو و عسل درباره خواص عسل و لیمو بسیار شنیده ایم اما زنی به نام کریستال دایوز بعد از یک سال مصرف این معجون خوشمزه تجربیات جالب خود را بازگو کرده است. معجزه افزودن دارچین به مخلوط عسل و لیمو - نمناک namnak.com/افزودن-دارچین-به-مخلوط-عسل-لیمو.p16064‎Cachedمخلوط عسل با لیمو و درمان بیماری با عسل و خواص عسل و لیمو وکاهش وزن با عسل و دارچین و مخلوط عسل و دارچین ودرمان بیماری باعسل و ... فواید فوق العاده مصرف این معجون. 10 خاصیت بی نظیر عسل و لیمو | عسل طبیعی فلورا www.folora.ir/عسل-و-لیمو/3763/‎Cached Similarیک لیوان بزرگ را با اب ولرم پر کنید (آب باید تا حدی گرم باشد که دست را نسوزاند، آب جوش باعث از بین رفتن خواص عسل میشود) نصف لیمو را ازوسط برش دهید و اب انرا ... خواص بی نظیر عسل، لیمو و سیر | عسل طبیعی فلورا www.folora.ir/با-خواص-شگفت-انگیز-عسل،لیمو-و-سیر.../3601/‎Cached Similarعسل لیمو و سیر، سه ماده ای که اکثر شما تا کنون انها را مصرف کرده اید یا میدانید وقتی هر سه با هم مصرف شوند چه خواص بی نظیری خواهند داشت؟ ... با کوچکترین سرفه و علایم سرماخوردگی , با مصرف این معجون سحر امیز مریضیشون به کل خوب و برطرف شده. معجــزه عسـل و لیـمو | زیباشو دات کام www.zibasho.com/archives/9610‎Cached Similar12 جولای 2014 ... عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از ... هم عسل و هم لیمو دارای خواص ضد باکتری و. ... به نظر من ترکیب عسل و اب لیمو معجون واقعیه مخصوصا برای درمان بی حوصلگی و کسلی با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید! - هزارهانی www.hazarhoney.com/blog/112-lose-weight-with-honey-and-lemon‎Cached Similar3 سپتامبر 2013 ... معجون عسل و لیمو نه تنها به شما کمک می کند تا وزن خود را کم کنید بلکه به شما کمک می کند تا سالم و تندرست باقی بمانید. - روزتان را با خوردن این معجون آغاز کنید - جام نیوز jamnews.ir/TextVersionDetail/310908‎Cached19 فوریه 2014 ... در ادامه مطلب به خواص این نوشیدنی اشاره می کنیم. به گزارش سرویس علمی جام نیوز، مصرف یک لیوان آب ولرم حاوی عسل و لیمو به طور ناشتا برای حفظ ... معجون لاغریزنجبیل عسل لیمو - onvansho onvansho.ir/result/معجون-لاغریزنجبیل-عسل-لیمو.html خواص مصرف عسل با دارچین به شرح زیر است ١ درمان بیماری خواص درمانی معجون عسل با . لیمو بخورید به صد دلیل article tebyan net همچنین اگر لیمو با کمی عسل خورده ... معجون عسل و آب لیمو - عسل طبیعی هزارگیاه www.hezargiah.com/?p=730‎Cached Similar11 جولای 2013 ... مصرف مخلوطی از آب‌لیمو تازه با عسل در یک لیوان آب گرم برای برطرف کردن فرد ... بررسی‌های پژوهشگران در خصوص خواص درمانی آب لیموترش حاکی از ... بیجار - معرفی معجون شگفت‌انگیز مخلوط عسل و آب لیموترش bijarcity.blogfa.com/.../معرفی-معجون-شگفت‌انگیز-مخلوط-عسل-و-آب-لیموترش-‎Cached Similarحتما شنیده‌اید که گفته‌اند سیب سلطان میوه‌هاست، ولی واقعا اگر خواص لیموترش را فهرست کنیم، ممکن است نظرتان عوض شود که سلطان میوه‌ها، لیموترش است. این روزها که در ...