مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا

[ad_1]

آژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت اشیا استفاده می کنند و به خصوص به جاسوسی از ابزار پزشکی علاقه دارد.

 به گزارش مشرق، یکی از ابزار هدف این آژانس دستگاه های تنظیم کننده ضربان قلب است. هدف از این نوع جاسوسی ها هم مطابق معمول تامین امنیت ملی ایالات متحده اعلام شده است.
 
ریچارد لجت، از معاونان ارشد آژانس امنیت ملی آمریکا روز گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده که ما فعلا در حال تحقیقات در این زمینه هستیم. البته جاسوسی از این نوع دستگاه ها و ابزار به خودی خود یک منبع اطلاعاتی محسوب نمی شود ولی ابزاری برای کمک به دسترسی به اطلاعات دیگر خواهد بود.
 
کارشناسان معتقدند همه گیرشدن اینترنت اشیا و اتصال دهها میلیارد ابزار مختلف کوچک و بزرگ به اینترنت دریایی از اطلاعات را در دسترس جاسوسان آژانس امنیت ملی آمریکا قرار می دهد. این نهاد اطلاعاتی جمع آوری اطلاعات از همه منبع متصل به اینترنت را – هر چند کوچک و ناچیز – ضروری می داند.
 
جیمز کلاپر اداره‌کننده اطلاعات ملی ایالات متحده در فوریه گذشته اظهارات مشابهی بر زبان رانده و گفته بود: در آینده نهادهای اطلاعاتی قادر به استفاده از اینترنت اشیا برای شناسایی، نظارت و کنترل، ردگیری موقعیت و شناسایی افراد مناسب برای استخدام خواهند بود. به گفته وی همچنین می توان از اینترنت اشیا برای دسترسی به شبکه ها و افراد مختلف بهره برد.
 
کارشناسان امنیتی پیش از این هشدار داده بودند که اینترنت اشیا یک کابوس امنیتی برای ساکنان کره زمین خواهد بود، زیرا بسیاری از ابزار متصل به شبکه های تبادل داده از این طریق به علت آسیب پذیری های امنیتی سهوی و عمدی قابل نفوذ خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 ژوئن 2016 ... آژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت اشیا استفاده می کنند و به خصوص به جاسوسی از ابزار ...12 ژوئن 2016 ... ابزار پزشکی، اینترنت اشیا، اینترنت اشیا هدف اصلی جاسوسی آمریکا، مشرق، امنیت وسایل متصل بِه اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسیدآژانس امنیت ملی ...12 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، یکی از ابزار هدف این آژانس دستگاه های تنظیم کننده ضربان قلب است. هدف از این نوع جاسوسی ها هم مطابق معمول تامین امنیت ملی ایالات ...12 ژوئن 2016 ... اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا. آژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت ...معاون آژانس امنیت ملی آمريکا تایید کرد که این آژانس به دنبال بهرهبرداری اطلاعاتی از پدیده "اینترنت اشياء" از جمله "دستگاههای پزشکی متصل به اینترنت به منظور جمع ...12 ژوئن 2016 ... آمریکا امنیت پزشکی ظهر یکشنبه بیست و سوم خرداد ماه 1395 خبر اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا.به گزارش روز شنبه ایرنا از ' businessinsider، اینترنت اشیا در حال رشد قابل توجهی در بین مصرف کنندگان، عاملان کسب و کار و دولت هاست. این کار با شناسایی منفعت ...12 ژوئن 2016 ... آژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمعآوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای ... اجتماعی. صفحه اصلی گروه · تیتر اخبار; جامعه .... اینترنت اشیا و ابزارآلات پزشکی اهداف جاسوسی مهم آژانس امنیت ملی آمریکا ... این نهاد اطلاعاتی جمع آوری اطلاعات از همه منبع متصل به اینترنت را – هر چند کوچک و ناچیز – ضروری می داند.مجله دیجی کالا - امیر صادق پور: سرعت پیشرفت اینترنت اشیا (IoT یا Internet of Things) بسیار بیش از چیزیست که تصور میکنیم. طبق پیشبینی شرکت سیسکو ...15 ژوئن 2016 ... اینترنت اشیا و ابزارآلات پزشکی اهداف جاسوسی مهم آژانس امنیت ملی آمریکا ... اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا · آمار جدید از اقبال ۶۹۰ ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری بهترین آنتی ویروس های جهانصفحه اصلی درب پشتی مانند شکل می باشد اگر چه نویسنده ذکر کرده که این اسکریپت تنها پول نیوز امروزه هر چه بیشتر شناخته شده و به جایگاه ویژه خود در کسب و کار نزدیک می شود به همان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای



لینک منبع :اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا

اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../اشیا-متصل-به-اینترنت-هدف-اصلی-جاسوسی-آمریکا‎Cached12 ژوئن 2016 ... آژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت اشیا استفاده می کنند و به خصوص به جاسوسی از ابزار ... اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا - onvansho onvansho.ir/result/اشیا-متصل-به-اینترنت-هدف-اصلی-جاسوسی-آمریکا.html خطر حمله هکرها به اشیا متصل به اینترنت به به آمریکا هدف جاسوسی . صفحه اصلی مرکز اینترنت اشیا ایران مرکز تحقیقات اینترنت به اینترنت اشیا هایی که به ... اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../اشیا_متصل_به_اینترنت_هدف_اصلی_جاسوسی_آمریکا‎Cachedاشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا. Error setting up player: Invalid license key. دانلود مدیریت مصرف انرژی ساختمان به کمک اینترنت اشیا دانلود با ... اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../اشیا_متصل_به_اینترنت_هدف_اصلی_جاسوسی_آمریکا‎Cachedاشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا. دانلود مدیریت مصرف انرژی ساختمان به کمک اینترنت اشیا · دانلود آموزش اینترنت اشیا (فیلم) · دانلود آموزش ساختن ... اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا - آکا akairan.com/havades-akhbar/.../news201661213591971403.html‎Cachedآژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت اشیا استفاده می کنند و به خصوص به جاسوسی از ابزار پزشکی علاقه دارد. اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا - لیست اخبار newslist.ir/news/.../t/اشیا-متصل-به-اینترنت-هدف-اصلی-جاسوسی‎Cachedآژانس امنیت ملی آمریکا در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از محصولاتی است که از مزایای اینترنت اشیا استفاده می کنند و به خصوص به جاسوسی از ابزار پزشکی علاق. اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا - اخبار ایران و جهان newsreaders.ir/search/?...اشیا+متصل+به+اینترنت+هدف+اصلی+جاسوسی+آمریکا‎Cachedبه گزارش افکارنیوز ، اینستاگرام قصد دارد امکان استفاده از این اپلیکیشن را در حالت آفلاین برای کاربران فعال کند. البته ثبت لایک‌ها و نظرات از زمان اتصال مجدد به ... اشیا متصل بِه اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/...internet/اشیا-متصل-اینترنت-هدف-اصلی-جاسوسی-آمریکا.html 12 ژوئن 2016 ... امنیت, مشرق, اینترنت اشیا هدف اصلی جاسوسی آمریکا, اینترنت اشیا, ابزار پزشکی وسایل متصل بِه اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسیدآژانس امنیت ملی ... اشیا متصل به اینترنت، هدف اصلی جاسوسی آمریکا - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?...اشیا+متصل+به+اینترنت،+هدف+اصلی+جاسوسی+آمریکا اصطلاح بات‌نت درباره مجموعه‌ای از رایانه های متصل به اینترنت به کار می‌رود که همگی آلوده شده‌اند و از فرمان‌دهنده اصلی دستور می‌گیرند تا فعالیت‌های خرابکارانه انجام دهند. اشیا متصل به اینترنت هدف اصلی جاسوسی آمریکا - Newsshare.ir newsshare.ir/search/?...اشیا+متصل+به+اینترنت+هدف+اصلی+جاسوسی+آمریکا‎Cachedاینستاگرام به زودی در دستگاه‌های اندروید بدون اتصال به اینترنت نیز کار می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، اینستاگرام قصد دارد امکان استفاده از این ...