مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید

[ad_1]

بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.

 به گزارش مشرق، از جمله این وسایل می‌توان به رایانه‌های شخصی، تبلت ها، تلویزیون ها و برخی محصولات صوتی اشاره کرد. به طور متوسط در هر منزل چهار وسیله متصل به اینترنت وجود دارد.
 
از مجموع 8.1 میلیارد وسیله متصل به اینترنت 3 میلیارد و 377 میلیون وسیله گوشی هوشمند بوده، 1 میلیارد و 845 میلیون وسیله رایانه شخصی و یک میلیارد و 429 وسیله هم سخت افزارهای صوتی بوده اند. تبلت ها با 733 میلیون مورد در رتبه چهارم، ابزار دارای تلویزیون با 507 میلیون مورد در رتبه پنجم و تلویزیون ها با 289 میلیون مورد در رتبه ششم هستند.
 
با توجه به اینکه سالانه شاهد افزوده شدن نیم میلیارد گوشی هوشمند به جمع ابزار قابل اتصال به اینترنت هستیم، می توان انتظار داشت سهم تلفن های همراه در این مجموعه بیشتر از گذشته شود. به گونه‌ای که تا سال 2020 به ازای هر یک تبلت ده گوشی قابل اتصال به اینترنت خواهیم داشت.
 
افزایش دستگاه های قابل اتصال به اینترنت، استفاده از آن برای دسترسی به خدمات حرفه ای، تفریحی و رسانه‌ای را نیز افزایش می دهد و باعث شکل گیری شرکت‌ها و موسسات جدیدی بر همین مبنا خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 ژوئن 2016 ... بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.12 ژوئن 2016 ... ایتنا - بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.11 ا کتبر 2016 ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید. بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، ...12 ژوئن 2016 ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید. متین - بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل ...13 ژوئن 2016 ... بررسی مؤسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 1/8 میلیارد مورد رسیده است. به گزارش ...12 ژوئن 2016 ... مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، از جمله این وسایل میتوان به رایانههای شخصی، تبلت ها، تلویزیون ها و برخی محصولات صوتی ...12 ژوئن 2016 ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید. بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، ...12 ژوئن 2016 ... وسایل متصل به اینترنت، مشرق، اینترنت اشیا، 8 1 میلیارد وسیله متصل به اینترنت، اینترنت متصل بودن 385 روستای لرستان به شبکه ...12 ژوئن 2016 ... به طور متوسط در هر منزل چهار وسیله متصل به اینترنت وجود دارد. - به گزارش بولتن نیوز به نقل از زد دی نت، از مجموع 8.1 میلیارد وسیله متصل به ...بررسی موسسه IHS نشان میدهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.


کلماتی برای این موضوع

مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتبا روش‌های افزایش عمر باتری‌های لیتیومیونی و …بعدی سیمانتک معتقد است که دوران آنتی ویروس‌ها بخاطر ناکارآمدی به سر رسیده استتوییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترتوییتر به انگلیسی یک شبکهٔ اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به جدیدترین خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه خبر …نماینده شاهین شهر در پاسخ به این پرسش که با توجه به تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه ها اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه معلم راهنمای یادگیری خلاق دنیای ریاضیالهی می دانم که می دانی و فقط همین دانم با فونت عشق نوشتم به یادگار بی جانی حروفم از برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای کاروفناوری کَلاله تحقیق کاروفناوریتحقیقکاروفناوریتحقیق کنید صفحه کاروفناوری نهم پودمان سازوکارهای حرکتی سوال دلیل استفاده از ساز و الف ثبت سند خودرو در دفترخانه‌ها، اضافی یا الزامی؟در هیچ کجای دنیا برای اموال منقول نیازی به محضر نیست ، شاید در گذشته که پلاک ملی و شخصی آزمایشگاه شیمی موسیقی هیپ هاپ موسیقی هیپ‌هاپ به انگلیسی یا موسیقی رپ یکی از سبک‌های



لینک منبع :وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید

وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950323000263‎Cached12 ژوئن 2016 ... بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است. وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../وسایل-متصل-به-اینترنت-به-۸-میلیارد-عدد-رسید 13 ژوئن 2016 ... از جمله این وسایل می‌توان به رایانه‌های شخصی، تبلت ها، تلویزیون ها و برخی محصولات صوتی اشاره کرد. به طور متوسط در هر منزل چهار وسیله متصل به ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../وسایل-متصل-به-اینترنت-به-۸-میلیارد-عدد-رسید 12 ژوئن 2016 ... بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است. ایتنا - وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید itna.ir/fa/doc/news/43494/وسایل-متصل-اینترنت-۸-میلیارد-عدد-رسید 12 ژوئن 2016 ... ایتنا - بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است. وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید | خبر از ما www.khabarazma.com/.../وسایل-متصل-به-اینترنت-به-۸-میلیارد-عدد-رسید بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است. وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید » آسمان نیوز news.asemanpub.com/15880-.html‎Cachedبه گزارش آسمان نیوز از فارس به نقل از زد.دی.نت، از جمله این وسایل می‌توان به رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و برخی محصولات صوتی اشاره کرد. به طور متوسط در ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-272038.html‎Cached12 ژوئن 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از زد دی نت، از جمله این وسایل می‌توان به رایانه‌های شخصی، تبلت ها، تلویزیون ها و برخی محصولات صوتی اشاره کرد. به طور ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1465717740383112‎Cachedوسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید. متین - بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از ... وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید www.shabakekhabari.ir/وسایل-متصل-به-اینترنت-به-۸-میلیارد-عدد-ر/‎Cachedوسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید. ... news watch · همراه اول · صفحه اصلی · عضویت در خبرنامه · وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید ... روزنامه ایران_ وسایل متصل به اینترنت به ۸میلیارد عدد رسید www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/135642 13 ژوئن 2016 ... بررسی مؤسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 1/8 میلیارد مورد رسیده است. به گزارش ...