مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است

[ad_1]

نسخه جدید فناوری بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 با صرف انرژی اندک نسبت به گذشته سرعت انتقال داده‌ها را چهار برابر و برد آن را دو برابر می‌کند.

 به گزارش مشرق، مارک پاول، مدیر Bluetooth SIG اعلام کرده که قرار است از بلوتوث 5 هفته آینده در جریان یک رویداد رسانه ای در لندن رونمایی شود.
 
با کاهش انرژی مصرفی از طریق استاندارد بلوتوث، استفاده از آن در محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا نیز امکان پذیر می‌شود.
 
تحقق این هدف در راستای اهداف اعلام شده Bluetooth SIG است که سال قبل اعلام شد. لنوو، مایکروسافت، نوکیا، توشیبا، اپل، اریکسون و اینتل هم که در این مجموعه عضویت دارند از سازگار شدن بلوتوث با سیستم های مبتنی بر اینترنت اشیا استقبال کرده اند.
 
بلوتوث 5 از قابلیت تحت پوشش قراردادن کامل منازل، سیستم های اتوماسیون صنعتی، محیط های باز، ابزار و لوازم پزشکی و خدمات مبتنی بر موقعیت نیز برخوردار خواهد بود. بنابراین می توان از آن برای اجرای برنامه های ناوبری و هدایت و همین طور نمایش تبلیغات میدانی هم استفاده کرد. انتظار می رود ظرف ماه های آینده گوشی های جدیدی بر مبنای فناوری بلوتوث 5 عرضه شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی در کامپیوتر …نرمافزارافزایشدانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی در کامپیوتر دانلود اختصاصی از اسپیکر قیمت فروش اسپیکر حرفه ای …لوازم جانبیاسپیکر جنیوس جنیوس را با دیزاین فانتزی و ابعاد کوچک طراحی کرده است که نظرات کاربران در در ضمن من یه مشکل در مورد شارژ شدن دارم که با تعویض سوکت شارژ دستگاه و تعویض سیم شارژ پول نیوز حصول توافق اوپک با عبور از هزارتوی پیچیده چالش‌ها؟ اقتصاد ایران زیر ذره‌بین مکنزی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …سلام دوست عزیز بر روی گوشی ایفون به رونی گوشی های ایفون کار نمیکند و یه لک بررسی گلکسی نسخه سامسونگ زومیتبررسی گوشی گلکسی گلکسی ای نسخه با صفحه نمایش اینچی و بدنه ترکیب شیشه و فلز به ۵ مورد از بهترین گوشی های مناسب برای عکاسی …بهترینگوشیهایمناسباگر‌چه رزولوشن دوربین سلفی سامسونگ گلکسی تنها ۵ مگاپیکسل است، اما در تنظیمات این دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم …آنتیویروسرایگاندانلود آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم نسخه هفتم آنتی ویروس رایگان مشخصات برلیانس و تجربه رانندگی در پیست …مشخصاتبرلیانسومشخصات برلیانس و تجربه رانندگی در پیست به گزارش دنیای خودرو،برلیانس اچ از نظر دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ و …با سلام تبلیغات متنی با لینک مستقیم و در داخل تمامی وبلاگهای معروف بلاگ اسکای و



لینک منبع :بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است

بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../بلوتوث-نسخه-5-با-سرعت-4-برابری-در-راه-است‎Cached12 ژوئن 2016 ... نسخه جدید فناوری بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 با صرف انرژی اندک نسبت به گذشته سرعت انتقال داده‌ها را چهار برابر و برد آن را دو برابر می‌کند. بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - تی نیوز tnews.ir/news/a36464592118.html 12 ژوئن 2016 ... نسخه جدید فناوری بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 با صرف انرژی اندک نسبت به گذشته سرعت انتقال داده ها را چهار برابر و برد آن را دو برابر می کند. بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - پایگاه خبری رامشیر خبر tnews.ir/news/958764595146.html‎Cachedنسخه جدید فناوری بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 با صرف انرژی اندک نسبت به گذشته سرعت انتقال داده ها را چهار برابر و برد آن را دو برابر می کند. بلوتوث 5 با سرعت 4 برابری می آید | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/51643 12 ژوئن 2016 ... نسل تازه فناوری قدیمی اما بسیار مفید بلوتوث در راه است. مدیر اجرایی «Bluetooth Special Interest Group یا Bluetooth SIG» که متولی ساماندهی ... بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - بی باک نیـــوز www.bibaknews.com/676546/بلوتوث-نسخه-سرعت-برابری.html‎Cachedبلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - به گزارش فرهنگ نیوز، مارک پاول، مدیر Bluetooth SI-بلوتوث-نسخه-سرعت-برابری. بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است | اخبار شمال - اخبار ... news.shomalgardi.com/.../بلوتوث-نسخه-5-با-سرعت-4-برابری-در-راه-است/‎Cached12 ژوئن 2016 ... نسخه جدید فناوری بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 با صرف انرژی اندک نسبت به گذشته سرعت انتقال داده‌ها را چهار برابر و برد آن را دو برابر می‌کند. بلوتوث 5 از راه رسید؛ سریعتر، قدرتمندتر و با گستره پوشش وسیع ... digiato.com/.../بلوتوث-5-از-راه-رسید؛-سریعتر،-قدرتمندتر/‎Cached8 دسامبر 2016 ... با این حال، بلوتوث جدید نیازمند سخت افزار جدید است و نباید انتظار داشت که ... بلوتوث جدید تا 5 برابر گستره پوشش وسیع تری دارد، سرعت آن دو ... بلوتوث نسخه ۵ هفته آینده رونمایی می شود؛ افزایش 4 برابری سرعت و 2 برابری برد. بلوتوث 5 با سرعت بالا و پشتیبانی از طیف وسیع‌تر در راه است ... gadgetnews.ir/107011/رونمایی-از-بلوتوث-5/‎Cached11 ژوئن 2016 ... این نسخه از سیستم ارتباطی رادیویی بلوتوث نسبت به نسخه گذشته خودش دارای طیف وسیع‌تر 2 برابری بوده که با کاهش 4 برابری مصرف انرژی همراه ... بلوتوث 5 با سرعت 4 برابری می آید | نسل تازه فناوری قدیمی اما - قطره www.ghatreh.com/news/nn32172228/بلوتوث-سرعت-برابری-آید‎Cached12 ژوئن 2016 ... نسل تازه فناوری قدیمی اما بسیار مفید بلوتوث در راه است. مدیر اجرایی «Bluetooth Special Interest Group یا Bluetooth SIG» که متولی سام. بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/بلوتوث_نسخه_5_با_سرعت_4_برابری_در_راه_است بلوتوث نسخه 5 با سرعت 4 برابری در راه است ... دانلود تست سرعت اینترنت ایرانسل توسط رامبد جوان ... دانلود کیش و زندگی - برادری و برابری - وحدت - تقوای الهی.