مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟

[ad_1]

ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای تلفن همراه نسبت به ارائه این سرویس اقدام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در میان اپراتورهای تلفن همراه اپراتورهای اول و سوم یعنی همراه اول و رایتل تمهیدات خاصی برای این بخش در نظر گرفته و به ارائه این سرویس بر بستر موبایل پرداخته‌اند.

بدین ترتیب اگر در راه هستید و یا به هر دلیلی برای تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود دسترسی به دستگاه تلویزیون ندارید، تلویزیون همراه بهترین راه حل برای شما خواهد بود.

اما در ارتباط با چگونگی ارائه این خدمت، شرکت ارتباطات سیار سرویس به نام «کلاکت» در نظر گرفته و در قالب آن مشترکان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای معادل 10 هزار تومان نرم افزاری را فعال کرده و به مدت یک ماه از تمامی برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های آرشیوی استفاده کنند.

مشترکان اپراتور اول می توانند با ارسال عدد یک به 307090 نسبت به فعال‌سازی این طرح اقدام کرده و برای مدت یک ماه به خدمات مربوطه دسترسی داشته باشند.

البته بنا بر اعلام اپراتور اول به ازای پرداخت این مبلغ مشترکان از هدایایی نظیر شارژ اعتباری یا حجم اینترنت هدیه نیز بهره‌مند می‌شوند.

مشترکان اپراتور سوم نیز می‌توانند به راحتی به استفاده از این سرویس پرداخته و برنامه‌های تلویزیونی را در هر زمان حتی هنگام حرکت بر روی صفحات نمایش مختلفی مانند تلفن همراه و تبلت تماشا کنند.

بدین ترتیب با استفاده از این سرویس مشترکان رایتل به 22 کانال تلویزیونی داخلی دسترسی خواهند داشت.

طبق اعلام اپراتور، استفاده از این سرویس مزایایی دارد که از جمله آنها می‌توان به هزینه کمتر نسبت به موارد مشابه (تماشای کانال‌های تلویزیونی روی وب) اشاره کرد که برای آن نرخی معادل 200 کیلوبیت در ثانیه برای تمامی مشترکین با سرعت‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

در این سرویس مشترک بابت پیمایش لیست هزینه‌ای پرداخت نمی‌‌کند. هزینه ترافیک اینترنت، پس از انتخاب شبکه و پخش برنامه مورد نظر، مطابق یک دهم قیمت ترافیک رایتل یعنی به ازای هر مگابایت مصرف، معادل 50 ریال، محاسبه خواهد شد.

بطور مثال تماشای یک ساعت تلویزیون همراه از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های رایتل حدود 450 تومان هزینه در بر خواهد داشت (به ازای 90 مگابایت).

البته در صورتی که فرد دارای بسته‌ اینترنت رایتل باشد، حجم اینترنتی که بابت تماشای کانالهای تلویزیونی مصرف شده از بسته او کم نشده و به صورت آزاد محاسبه می شود.

برای استفاده از تلویزیون همراه لازم است پس از فعال‌سازی سرویس انتقال داده رایتل با مراجعه به آدرس rightel.ir/tv  و یا دانلود نسخه اندرویدی مربوطه (پایین صفحه) از سرویس تلویزیون همراه استفاده کنید.

در صورتی‌ که گوشی شما دارای سیستم عامل ios باشد، نیز می‌توانید با اسکن کد QR مربوط به سیستم عامل ios در پایین صفحه به‌صورت مستقیم به این سرویس دسترسی پیدا کرده و گزینه شبکه های تلویزیونی/ رادیویی را انتخاب کنید.

جهت سهولت و سرعت در استفاده می‌توانید در مرورگر خود آدرس مربوطه را Bookmark کرده و همچنین به صورت Shortcut آن را به صفحه نمایش گوشی خود منتقل کنید.

البته لازم است مشترکان رایتل به این نکته نیز توجه داشته باشند که استفاده از تلویزیون همراه رایتل بر روی دانگل و مودم   نسل سوم و چهارم میسر نیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در ...10 ژوئن 2016 ... ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای تلفن همراه نسبت ...10 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در ...10 ژوئن 2016 ... هزینه موبایلی گران اطلاعات > ارتباطات نوشت: خدمات اینترنتی با و بسیار شده به بی مانده حال این برخی تلفن نسبت ارائه سرویس کردهاند.ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای تلفن همراه ن.11 ژوئن 2016 ... ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بیسرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای تلفن همراه نسبت ...10 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون, فناوری, تلویزیون اینترنتی, تماشای موبایلی تلویزیون, اپراتورها رکورد ۹۴ ساعت تماشای بدون وقفه ...10 ژوئن 2016 ... خبرگزاری ایسنا: ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای ...هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟! توسط حمید رضا همتی خرداد ۲۳, ۱۳۹۵. Mobile-TV. در میان اپراتورهای تلفن همراه اپراتورهای اول و سوم یعنی همراه اول و رایتل ...هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا نوشت: ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی ...


کلماتی برای این موضوع

تلویزیون‌های صفحه خمیده ارزش خریدن دارد؟تصاویرحدود یک سالی از معرفی تلویزیون های صفحه خمیده و در حال حاضر در بازار ایراه موجود هستندراهنمای جامع خرید تلویزیون زومیتراهنمایخریدتلویزیونخرید یک تلویزیون جدید با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات و تکنولوژی‌های متفاوت سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیبدن ما انسان ها مجموعه پیچیده ای از سیستم ها و چرخه های بیولوژیکی است که اغلب به سختی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون…تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه الف لانتوری، لاپوشانی نمی شودلانتوری، آخرین کار رضا درمیشیان فارغ از بحث های تکنیکی و هنری از لحاظ محتوا نیز نحوه استفاده از خدمات رومینگ همراه اول و ایرانسل نحوهاستفادهازخدماتدر حال حاضر هر دو اپراتور تلفن همراه کشور قادر به برقراری رومینگ بین‌الملل هستند و تحلیل مسائل جاری کشور و جهانبا کمال میل، صدای یک چکاوک آسمانی نر، آن هم در اسدآباد همدان را در می‌آورم من برای الف عکس های پرتره فوق العاده ای از خود بگیرید …باشگاه خبرنگاران جوان ، عکس سلفی یا عکس از خود که به عکاسی پرتره از خود نیز کولر کوچک قابل حمل یا فن سرمایشی …توجه دوست عزیز، این سایت، فروشگاه کولر نیست بلکه یک مؤسسه نرم‌افزاری است لطفاْ با



لینک منبع :هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟

هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../هزینه-تماشای-موبایلی-تلویزیون-گران-است‎Cached10 ژوئن 2016 ... ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خلاء برخی اپراتورهای تلفن همراه نسبت ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ - تبیان article.tebyan.net/.../هزینه-تماشای-موبایلی-تلویزیون-گران-است-‎Cached11 ژوئن 2016 ... اگر در راه هستید و یا به هر دلیلی برای تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود دسترسی به دستگاه تلویزیون ندارید، تلویزیون همراه بهترین راه حل ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ www.fardanews.com/.../هزینه-تماشای-موبایلی-تلویزیون-گران-است‎Cached10 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در ... دولت بهار:هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ www.dolatebahar.com/telex-271038.html تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ جمعه، 21 خرداد 1395 - 07:59 کد خبر: 271038 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../هزینه_تماشای_موبایلی_تلویزیون_گران_است‎Cachedهزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است. دانلود مجری زن تلویزیون ایران: انتشار آن عکس ها برایم گران تما · دانلود هشدار:مضرات تماشای تلویزیون برای نوزادان زیر 2 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ - تی نیوز tnews.ir/news/795a64477660.html هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ دریافت خبر : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 12:1. ایستانیوز:ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ | ارائه خدمات تلویزیون - قطره www.ghatreh.com/news/.../هزینه-تماشای-موبایلی-تلویزیون-گران-است 10 ژوئن 2016 ... ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در این خ. هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ - وکیل ملت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19982248 10 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ وکیل ملت: ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ - فرارسانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20025086 11 ژوئن 2016 ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است؟ ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی سالهاست با اما و اگرهای بسیار همراه شده و به نوعی بی سرانجام مانده و حال در ... هزینه تماشای موبایلی تلویزیون گران است - ionet.ir ionet.ir/post/94079 معرفی بهترین قاب های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس; » تماشا کنید: اسکوتر ... از گوشی‌های هوشمند ویندوزی Creators Update ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت می‌کند؟