مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید

[ad_1]

 

کد مطلب: 415523

بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید

بخش دانش و فناوری الف،29 آبان95

شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را برای داشتن تجربه بهتر در فناوری واقعیت مجازی معرفی کرد.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵

 ایسنا و به نقل از ساینس نیوز، یکی از مشکلات موجود در فناوری واقعیت مجازی استفاده اجباری از کنترل‌گرهای تشخیص حرکات دست توسط کاربران است، متاسفانه کاربران همواره از مشکلات موجود هنگام استفاده از این کنترلرها شکایت دارند.

حسگر مغناطیسی جدید امکان تشخیص حرکات میلی‌متری دست را به صورت 360 درجه و با سرعت بالا فراهم می‌کند. این فناوری نه تنها محدودیت کنترلرهای سابق را ندارد بلکه کاربران را قادر می‌سازد تا در همه شرایط حتی در زیر آب نیز از این فناوری بهره ببرند.

این سیستم شامل یک ژنراتور قابل حمل برای تولید میدان مغناطیسی است، سپس با نصب هر تعداد حسگر  تشخیص‌دهنده حرکات دست کاربران می‌توانند در هر شرایطی از دنیای مجازی لذت ببرند.

قیمت ژنراتور مغناطیسی 30 دلار است و هر حسگر جهت‌یاب تنها 70 سنت قیمت دارد.

شرکت سازنده همچنین قصد دارد تا این فناوری را در دستکش‌های ظریف و راحت تعبیه کند تا استفاده از این سیستم را برای کاربران آماتور آسان‌تر سازد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ حسگر مغناطیسی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …بابک ضیایی محقق ایرانی دانشگاه پوردو آمریکا با استفاده از فناوری نانو موفق به ابداع سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت … آزمون خرداد هم به آن اضافه شد این هم حاصل سال کار تیمی با برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان همایش های برق و الکترونیک همایش ها ، کنفرانس ها و …هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری آذر ماه محورهای همایش همه موشک‌های ایران تصاویردر سالهای اخیر با همت مسئولان نظامی و خدمات شهید طهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران عناوین پروژه های کارشناسی از سال تا دانشگاه …ردیف شماره عنوان پروژه نام دانشجو نام استاد طراحی و پیاده سازی یک سیستم امواج ،آنتن،رادار ، ماهوارهمقاله لاتین ترجمه فارسی آن با عنوان فن آوری اطلاعات و ساختن یک زیر ساختار شبکه بی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدربرای دانلود مقالات خود از پایگاه های علمی از سرویس دانلود مقالات علمی استفاده کنیدایمنی، بهداشت و محیط زیست … شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات بابک ضیایی محقق ایرانی دانشگاه پوردو آمریکا با استفاده از فناوری نانو موفق به ابداع جوهر برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سوالات و آزمون خرداد هم به آن اضافه شد این هم حاصل سال کار تیمی با همکاران برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان دهد ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی همایش های برق و الکترونیک همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری آذر ماه محورهای همایش همه موشک‌های ایران تصاویر وی با بیان اینکه اطلاعات دشمنان از محل نگهداری موشک‌های ما واقعی نیست، تصریح کرد آنها شاید عناوین پروژه های کارشناسی از سال تا دانشگاه علم و ردیف شماره عنوان پروژه نام دانشجو نام استاد طراحی و پیاده سازی یک سیستم مدیریت داده امواج ،آنتن،رادار ، ماهواره مقاله لاتین ترجمه فارسی آن با عنوان فن آوری اطلاعات و ساختن یک زیر ساختار شبکه بی سیم خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض باشگاه دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکامل برای دانلود مقالات خود از پایگاه های علمی از سرویس دانلود مقالات علمی استفاده کنید



لینک منبع :بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید

بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - ایسنا www.isna.ir/news/.../بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغناطیسی-جدید‎Cached19 نوامبر 2016 ... شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را برای داشتن تجربه بهتر در فناوری واقعیت مجازی معرفی کرد. بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../news/.../بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغناطیسی-جدید‎Cached19 نوامبر 2016 ... شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را برای داشتن تجربه بهتر در فناوری واقعیت مجازی معرفی کرد. بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید | نوین گیت www.novingate.gigfa.com/بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغنا/ ایسنا و به نقل از ساینس نیوز، یکی از مشکلات موجود در فناوری واقعیت مجازی استفاده اجباری از کنترل‌گرهای تشخیص حرکات دست توسط کاربران است، متاسفانه ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید | شرکت تایلندی www.ghatreh.com/news/.../بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-حسگر-مغناطیسی-جدید 19 نوامبر 2016 ... شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را برای داشتن تجربه بهتر در فناوری واقعیت مجازÛ. بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - الف - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142048689/ ایسنا و به نقل از ساینس نیوز، یکی از مشکلات موجود در فناوری واقعیت مجازی استفاده اجباری از کنترل‌گرهای تشخیص حرکات دست توسط کاربران است، متاسفانه ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - ایسنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/28362854 19 نوامبر 2016 ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید. شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را برای داشتن ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - خبرگزاری ... jonbeshjavan.ir/بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغنا/ 19 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگاری جنبش جوان و به نقل از ساینس نیوز، یکی از مشکلات موجود در فناوری واقعیت مجازی استفاده اجباری از کنترل‌گرهای تشخیص ... آخرین اخبار حسگر مغناطیسی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/حسگر-مغناطیسی آخرین اخبار "حسگر مغناطیسی" صفحه ۱ | ۶ نتیجه (۰٫۰۱۲ ثانیه). ۵ فناوری جاده ای هوشمند در آینده · کلیک ۳ روز ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید. بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - واضح vazeh.com/.../بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغناطیسی-جدید‎Cachedبهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدیدبخش دانش و فناوری الف،29 آبان95شرکت تایلندی Ommo فناوری جدید ردیابی حرکات دست با میدان مغناطیسی را ... بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید - onvansho onvansho.ir/.../بهبود-فناوری-واقعیت-مجازی-با-حسگر-مغناطیسی-جدید.html بهبود فناوری واقعیت مجازی با حسگر مغناطیسی جدید. صفحهنخست ایمیل مدیر ثبت نام ورود به سایت انجمن پروفایل مدیر وب سایت. واقعیت تماس با ما فروشگاه جدید ...