مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد

[ad_1]

بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
نوجوان ۱۴ ساله‌ای که در اثر ابتلا به نوعی نادر از سرطان جانش را از دست داد، پیش از مرگش به دادگاه درخواست داده بود تا اجازه دهند بدنش را با کمک فناوری سرمازیستی منجمد کنند تا شاید آیندگان بتوانند بیماری او را درمان کرده و او را به زندگی بازگردانند.

براساس گزارش CNN، این نوجوان که با نام اختصاری JS شناخته می‌شود، با آگاهی از مرگ زودهنگامی از دادگاه درخواست کرد که امید او را برای زندگی طولانی در آینده از بین نبرند و به او اجازه دهند پس از مرگ بدنش را منجمد کند.

این نوجوان در روز هفدهم نوامبر 2016 از دنیا رفت، اما جزئیات رای موافق دادگاه عالی لندن مبنی بر صدرو مجوز برای منجمد ساختن بدن این نوجوان به تازگی منتشر شده‌است، زیرا دادگاه پوشش خبری این رویداد را ممنوع اعلام کرده بود.

JS در درخواستش به دادگاه نوشته بود من تنها 14 سال سن دارم و نمی‌خواهم بمیرم، اما می‌دانم که به زودی می‌میرم و فکر می‌کنم منجمد کردن بدنم به شیوه زیست‌سرمایی فرصتی به من خواهد داد تا در آینده درمان شده و به زندگی بازگردم. من دوست ندارم زیر خاک دفن شوم. می‌خواهم زندگی طولانی داشته باشم و فکر می‌کنم در آینده درمان بیماری من کشف خواهد شد و آیندگان می‌توانند من را بیدار کنند، می‌خواهم این فرصت را داشته‌باشم.

پدر و مادر این نوجوان از هم جدا شده‌اند و مادرش همواره از خواسته او پشتیبانی کرده‌است اما پدر که او نیز به سرطان مبتلا است با او مخالفت می‌کرد، زیرا معتقد است حتی اگر دخترش 200 سال دیگه درمان شده و دوباره بیدار شود، نه اقوامی خواهد داشت و نه چیزی را به خاطر خواهد آورد و در وضعیت ناخوشایندی قرار خواهد گرفت، به ویژه اینکه دختری 14 ساله و بدون خانواده است و در آمریکا بیدار خواهد شد.

تکنیک منجمد‌سازی بدن به شیوه سرمازیستی به معنی منجمد سازی بدن مرده با امید امکان احیای آن در آینده‌های دور است. نظریه‌ای که با انتقادهای اخلاقی زیادی مواجه شده‌است و بحث و جدل‌های فراوانی درباره جنبه‌های اخلاقی آن وجود دارد.

این اولین مورد از چنین درخواست حقوقی بوده‌است که تاکنون در دادگاه‌های انگلستان و ولز مطرح شده‌است. هزینه این عمل که در آمریکا انجام گرفته‌است، 46 هزار دلار بوده‌است که توسط پدربزرگ و مادربزرگ JS تامین شده‌است.

بدن این نوجوان در محفظه‌ای مملو از یخ خشک به میشیگان آمریکا فرستاده شده‌است و پس از آن درون مخزنی با دمای تحت کنترل رایانه قرار داده شده‌است تا توسط نیتروژن مایع منجمد شود. بدن در نهایت درون نگهداری طولانی مدت درون مخزنی سرمازیستی قرار خواهد‌گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رابطه جنسی و بارداری این دختر ساله از پسر سالهرابطه جنسی و بارداری این دختر ساله از پسر ساله زن ساله بعد از برقراری رابطه با یک عروسی احساسی و متفاوت برای دختر ساله عکسجیم زتز ساله اهل کالیفرنیا که دچار سرطان لوزالمعده مرحله است، در مراسمی که در حیاط جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا روش کم کردن یک سایز از شکم در روزسلامتورزش و تناسب انداممطالب اختصاصی سریال شهرکی ها داستان و عکس بازیگران سریال شهرکی ها تجاوز به دختر متخصصان قلب مصرف کدام غذاها را ممنوع می کنند؟متخصصان قلب ، رژیم غذایی ، مواد غذایی منجمد ، نوشابه های گازدار ، حیاتی ترین اندام بدن عجایب دنیای پزشکی سایت پزشکان بدون مرزمانجو دارا دختر ساله هندی است که قادر به خوردن غذاهای جامد نیست او از بدو تولد تا انجمن زنان موفق وسخت کوش آی وی افی نوین …آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در از ریزش مو خسته شده اید؟ این نکته را برای …سلامتتازه های سلامتمطالب اختصاصی تجاوز به دختر ساله توسط شوهر عمه دختر و دفن جسدش زیر آوار عکس دختر جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا،جالب مردی که سال آینده سرش روی بدن فرد دیگری قرار خواهد گرفت دکتر کاناورو از سال گذشته که برای نخستین بار قصد خود برای انجام عمل پیوند سر برروی انسان را خرید و فروش شرم آور زنان شوهردارتصویر بازارسیاه فروش یک زن خرید و فروش شرم آور زنان شوهردارتصویر بازارسیاه فروش یک زن نعیمه اشراقی باز هم خبرساز شد عکس مجله اینترنتی نعیمه اشراقی از فعالان اصلاح‌طلب در یک گروه بیش از نفره در شبکه اجتماعی وایبر ضمن مرکز جامع سرطان مقالاتدرمان لنفوم هوچکین بزرگسالان برخی عوامل بر پیش‌آگهی شانس بهبودی و گزینه‌های درمان تأثیرگذار است لنفوم هوچکین دانستنی های جدید جالب سگ شدن این مرد در خیابان برای این خانم عکس تصاویر زیبا از زندگی مشترک زن و شوهری که ام اس چهره های ایرانی مشهور و سرشناس در شبکه های اجتماعی چهره های ایرانی مشهور و سرشناس در شبکه های اجتماعی ، در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های گزارش خواندنی گاردین از غذاهای رنگارنگ ایرانی سفر من از تبریز که در شمال‌ غرب ایران است،‌ شروع شد؛ محلی که قرن‌ها نوعی ارتباط آشپزخانه مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید دربارۀ لنفوم هوچکین بدانید آنچه باید دربارۀ لنفوم هوچکین بدانید دربارۀ این مقاله عکس سینه های دختر ١٤ ساله شماره دختر ١٤ ساله زایمان دختر ١٤ ساله دختر ١٤ ساله کردن دختر ١٤ ساله عکس دختر ١٤ ساله عکس کوس لخت دختر ١٤ ساله سینه دختر ١٤ ساله



لینک منبع :بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد

Images for بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/353068‎Cached19 نوامبر 2016 ... بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد. دانش > پزشکی - همشهری آنلاین: نوجوان ۱۴ ساله‌ای که در اثر ابتلا به نوعی نادر از سرطان جانش را از دست داد، پیش از مرگش به ... بدن دختر 14 ساله منجمد شد تا در آینده بیماری سرطانش درمان شود! + عکس www.topnaz.com/بدن-دختر-14-ساله-منجمد-شد-تا-در-آینده-بیما/‎Cachedدختر نوجوان بیمار برای درمان در آینده منجمد شد در آمریکا مراکزی وجود دارد که جسد افراد را منجمد می کنند تا در آینده ای نزدیک با پیشرفت علم بیماری های این ا. بدن دختر ۱۴ ساله منجمد شد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/20/1555988 20 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نوجوان ۱۴ ساله‌ای که در اثر ابتلا به نوعی نادر از سرطان جانش را از دست داد، پیش از مرگش به دادگاه درخواست داده بود تا اجازه دهند بدنش را با ... دختر 14 ساله انگلیسی برای شانس مجدد حیات، منجمد شد - آپارات ► 0:57www.aparat.com/v/LFcqH/دختر_14_ساله_انگلیسی_برای_شانس_مجدد_حیات،_منجمد_شد Nov 19, 2016 - 57 sec خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی یک دختر 14 ساله انگلیسی مبتلا به سرطان پوست، پس از موافقت قاضی دادگاه عالی با درخواست وی، منجمد شد. این ... منجمد کردن جسد دختر 14ساله‌ +تصویر - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../منجمد-کردن-جسد-دختر-14ساله‌-تصویر‎Cached18 نوامبر 2016 ... منابع خبری انگلیس روز جمعه گزارش دادندکه جسد یک دختر14 ساله ... این شیوه انجماد، نخست خون بدن فرد مورد نظر با ماده‌ای ضد یخ جایگزین شده و سپس ... جسد دختر انگلیسی منجمد شد+عکس - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/.../جسد-دختر-انگلیسی-منجمد-شدعکس‎Cached19 نوامبر 2016 ... پدر دختری که به امید درمان در آینده منجمد شد مدعی شده است که قاضی حتی ... ساله(JS) در تاریخ 17 اکتبر در بیمارستانی در شهر لندن درگذشت و بدن او ... تک شات | انجماد بدن دختر 14 ساله مبتلا به سرطان به امید کشف درمان و ... https://techshot.ir/medicine/102577‎Cached19 نوامبر 2016 ... یک دختر بریتانیایی 14 ساله مبتلا به یک نوع سرطان نادر تصمیم ... یا سرمازیستی آشنا شد و تصمیم گرفت بدنش را به این شیوه منجمد کنند. بدن دختر 14 ساله منجمد شد - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28360673 19 نوامبر 2016 ... بدن دختر 14 ساله منجمد شد. - همشهری آنلاین: نوجوان 14 ساله ای که در اثر ابتلا به نوعی نادر از سرطان جانش را از دست داد، پیش از مرگش به دادگاه درخواست ... حتی اجازه دیدن جسد و خداحافظی با دخترم را نداشتم - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../حتی-اجازه-دیدن-جسد-و-خداحافظی-با-دخترم-را-نداشتم‎Cached19 نوامبر 2016 ... پدر دختری که به امید درمان در آینده منجمد شد مدعی شده است که قاضی حتی ... ساله(JS) در تاریخ 17 اکتبر در بیمارستانی در شهر لندن درگذشت و بدن او ...