مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس

[ad_1]

عرضه Dog Parker یا پارکینگ مخصوص سگ ، نگهداری از این موجوادات شیرین را برای شهرنشینان آمریکایی یک پله آسان‌تر کرد.

به گزارش صبحانه،در شهرهایی مانند نیویورک بیشتر شهروندان خودروی شخصی ندارند و پیاده رفت و آمد می کنند ، و علاوه براین سگ‌ها اجازه ندارند همه جا وارد شوند که همین مسئله رفت و آمد با سگ‌ها را کمی مشکل می‌کند. به همبن دلیل صاحب یک سگ یا باید حیوان خانگی خود را بیرون از مکان مورد نطر با زنجیر ببندد و امیدوار باشد کسی آن را ندزدد و یا سگ خود را در خانه بگذارد.
پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس

Dog Parker وسیله امنی برای مستقر شدن سگ ‌های خانگی است و زمانی که با اپلیکیشن به خصوص خود مرتبط باشد به اینترنت متصل می‌شود که از این طریق صاحب سگ می‌تواند سگ خود را وب‌کم مشاهده کند و یا قفل حرکتی دستگاه را باز و بسته کند. این دستگاه همچنینن به سیستم تهویه مکانیزه و کنترل‌گر درجه هوای داخلی است..

شخص می تواند با  کمک از Dog Parker، جای حیوان را از قبل مقابل یک کافی شاپ ، رستوران  فروشگاه  تعیین کند و علاوه بر رسیدن به کارهای روزمره ، سگ خود را نیز تنها در خانه رها نکند. داخل کابین دستگاه، حیوان جای کافی برای استراحت دارد و علاوه بر این صاحب سگ هم دیگر نگران امنیت حیوان عزیز خود نیست.

البته این محصول فعلا در مرحله بتا قرار دارد و فقط در 9 نقطه از بروکلین به صورت آزمایشی نصب شده است که قرار است تا اخر این هفته به تعداد صد عدد برسد.

صاحبان سگ می‌توانند با  پرداخت 25 دلار سالیانه ، مشتری ثابت این دستگاه باشند و یا با پرداخت 0.20 دلار در ازای هر دقیقه از این وسیله برای کوتاه مدت بهره ببرند.

منبع :‌ آی تی ایران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار مقالات کاربردی فارسی این همه هیاهو در شهر و خیابانها و کوچه ها برای چیه؟ خوب حتما خبریه دیگه و چه خبری بهتر اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون مقالات کاربردی فارسی این همه هیاهو در شهر و خیابانها و کوچه ها برای چیه؟ خوب حتما خبریه دیگه و چه خبری بهتر از



لینک منبع :پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس

Images for پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../پارکینگ‌های-پیشرفته-مخصوص-سگ-ها-عکس‎Cached19 نوامبر 2016 ... عرضه Dog Parker یا پارکینگ مخصوص سگ ، نگهداری از این موجوادات شیرین را برای شهرنشینان آمریکایی یک پله آسان‌تر کرد. پارکینگ‌های پیشرفته مخصوص سگ ها +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../پارکینگ‌های-پیشرفته-مخصوص-سگ-ها-عکس/4312304 عرضه Dog Parker یا پارکینگ مخصوص سگ ، نگهداری از این موجوادات شیرین را برای شهرنشینان آمریکایی یک پله آسان‌تر کرد. به گزارش صبحانه،در شهرهایی مانند ... چگونه با سی هزارتومان همسایه خود را دیوانه کنیم؟! - فردا www.fardanews.com/.../چگونه-با-سی-هزارتومان-همسایه-خود-را-دیوانه-کنیم‎Cachedصدای واق واق سگ مزاحم استراحت سایر همسایگان شود و راهی جز جروبحث با صاحب آن سگ ... شاید یک نفر خودرویش را برای ساعت ها جلوی درب پارکینگ پارک کند و حتی ... جهان نیوز - سگ گردانی در داخل این شهر ممنوع شد jahannews.com/news/507124/سگ-گردانی-داخل-این-شهر-ممنوع‎Cached11 مارس 2017 ... خودرو‌هایی که اقدام به حمل سگ‌ها کنند نیز توقیف می‌شوند، در این صورت از ۲۱ روز تا سه ماه خودرو فرد در پارکینگ توقیف می‌شود. پارکینگ متفاوت و پیشرفته در 73 سال قبل (+عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_21593.html‎Cachedاز روزی که ماشین ها به خیابان آمدند مشکل ترافیک و جای پارک هم با آن‌ها به خیابان آمد و از همان ابتدا هم کمبود جا ایده‌های خلاقانه‌ پارکینگ متفاوت. ... پارکینگ متفاوت و پیشرفته در 73 سال قبل (+عکس) ... بازیگر زن مشهور ایرانی در نقش ماده سگ!! (عکس) ... مهران بزرگترین پارکینگ کشورشد +عکس - فارس عرب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28307519 17 نوامبر 2016 ... مهران بزرگترین پارکینگ کشورشد +عکس .... تیترامشب/ شرط عراقی ها برای بازکردن مرز مهران ... وقتی حیوانات شهر را غرق می کنند ... می کنند در حالی که دولت باید هواپیما و خودرو و صنایع پیشرفته را تولید کند نه فرش و مواد غذایی. پارکینگ یک بچه پولدار و میلیاردر تهران + عکس - نمناک namnak.com/پارکینگ-میلیاردی.p34198‎Cachedپارکینگ و پارکینگ میلیاردی و پارکینگ خودروهای لوکس و پارکینگ ماشین های لوکس را در نمناک ببینید. گرانترین خانه ها در شهر تهران +عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/the-most-expensive-homes-in-the-city-of-tehran-photo.html‎Cachedگرانترین خانه ها در شهر تهران,واحدی دیگر در محله فرشته، نوساز، با مساحت 600 متر، چهارخوابه، ساختمان ... برترین خودروهای پیشرفته کانسپت 2017 را بشناسید. عصر خودرو - وقوع حادثه برای یک پارکینگ طبقاتی در تهران + عکس www.asrekhodro.com/.../وقوع-حادثه-برای-یک-پارکینگ-طبقاتی-در-تهران-عکس‎Cachedعصر خودرو- بر اثر شکسته شدن میله‌های یک پارکینگ طبقاتی در باشگاه صدف تهران ، چند دستگاه خودرو در معرض سقوط قرار گرفت.