مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاصیت خاکشیر برای پوست و مو

[ad_1]
بامداد-خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است. التیام دهنده زخم و جراحات است. جوشانده خاکشیر برای رفع اسهال‌های ساده و رفع ترشحات زنانگی مفید است. خاکشیر ادرار آور است. خاکشیر تب‌بُر است. برای دفع کرم مفید است. بسیاری از مردم با خاصیت خنک کنندگی، ضد عطش خاکشیر آشنا هستند و به همین دلیل آن را در فصل تابستان در برنامه های غذایی خود می گنجانند یا در روز های گرم تابستان از شربت خاکشیر و ترکیب آن با عرق های گیاهی نظیر شاه تره برای پذیرایی از مهمانانشان استفاده می کنند. اما خاکشیر علاوه بر این، خواص دیگری نیز دارد که از میان آنها به دفع سنگ کلیه، بهبود برخی از اختلال های پوستی و درمان اسهال می توان اشاره کرد.

hee815

برای از بین بردن لک‌های پوست یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است
خاکشیر برای روشن شدن پوست
برای از بین بردن لک‌های پوست به‌ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است. افرادی که از این ترکیب به‌ صورت روزانه و مستمر به مدت ۳ هفته استفاده کنند بعد از مدتی با روشنی پوست و از بین رفتن کک‌های صورت و پوست‌شان روبه‌رو می‌شوند. برای تهیه این ترکیب لازم است ترنجبین را ۵ ساعت در آب خیس کنید و  پس از این مدت آن را صاف کرده و به آن ۲ قاشق خاکشیر پاک کرده اضافه کنید و میل کنید. با نوشیدن این شربت گیاهی به مرور شاهد روشنی پوست و از بین رفتن لک‌ها خواهید بود.

 hee815-1

مخلوط خاکشیر،عرق شاه‌تره،عرق کاسنی و عرق بیدمشک برای درمان جوش‌ مفید است

 

موی بدون شوره با مصرف خاکشیر

نوشیدن خاکشیر ۲ تا ۳ لیوان در روز به افرادی که به شوره‌ و خارش سر مبتلا هستند توصیه شده است. نوشیدن خاکشی به این افراد کمک می‌کند تا با اصلاح مزاج برای همیشه با شوره و خارش پوست سرشان خداحافظی کنند.

خاکشیر برای درمان جوش صورت
مخلوط ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی و عرق بیدمشک ترکیب خوبی برای درمان جوش‌های صورت است. برای استفاده از این مخلوط کافی است یک استکان از هر یک از عرق‌های گیاهی شاه‌تره، بیدمشک وکاسنی را با هم مخلوط کرده و آن را با ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر ترکیب کنید. نوشیدن این ترکیب علاوه بر آن‌که جوش‌های صورت را درمان می‌کند برای افرادی که دچار گرفتگی صدا هستند نیز موثر است. مدت درمان با این نسخه دست کم ۳ هفته است و پس از این مدت نتایج بهبود به مرور در چهره بیمار نمایان می‌شود.

 

گرداوری:بخش سلامت بیتوته

 

منابع:

asriran.com

momtaznews.com

نوشته خاصیت خاکشیر برای پوست و مو اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست – …خاصیتخاکشیرچیستوخواصخاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر استکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش خواص خاکشیر و نحوه ی مصرف و نگهداری آن، خواص خاکشیر…خواص شگفت انگیز خاکشیر فواید خاکشیر برای پوست و مو آیا از معجزه خاکشیر برای لاغری پوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب کامل ترین مرجع گیاه ترنجبین و خواص ترنجبین برای نوزادان و مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید ترنجبین برای زردی نوزاد و بارداری ترنجبینترنجبین چیستترنجبین و خواص خاکشیر و نحوه‌ی مصرف آنخواص خاکشیر عبارتند از خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است التیام دهنده زخم و طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتمراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم گیاهانی که از ریزش مو جلوگیری می کندریزش مو جلوگیری از ریزش مو درمان ریزش موامروزه ریزش مو یک مشکل عمومی است و بعضی اوقات طب سنتی و روش های درمان جوش صورت و بدن حکیم …طب سنتیطب سنتی و روشهای درمان انگل در کودکان بی شک آگاهی از کدامین روش برای موزدایی بهتره؟ صفحه پرسش و پاسخ در سایت ها و تاپیک ای دیگه قدیما همه از واجبی برای مو زدایی استفاده میکردن خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست – جدیدترین اخبار خاصیتخاکشیرچیستو خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را خواص خاکشیر و نحوه ی مصرف و نگهداری آن، خواص خاکشیر، خواص خواص شگفت انگیز خاکشیر · فواید خاکشیر برای پوست و مو آیا از معجزه خاکشیر برای لاغری خبر دارید پوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب خیار کامل ترین مرجع گیاه ترنجبین و خواص ترنجبین برای نوزادان و بارداری مواد غذایی و تغذیه خواص و فواید ترنجبین برای زردی نوزاد و بارداری ترنجبینترنجبین چیستترنجبین و خاکشیر خواص خاکشیر و نحوه‌ی مصرف آن خواص خاکشیر عبارتند از خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر است التیام دهنده زخم و طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت مراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم های عمیق گیاهانی که از ریزش مو جلوگیری می کند ریزش مو جلوگیری از ریزش مو درمان ریزش موامروزه ریزش مو یک مشکل عمومی است و بعضی اوقات به یک کدامین روش برای موزدایی بهتره؟ صفحه پرسش و پاسخ در سایت ها و تاپیک ای دیگه قدیما همه از واجبی برای مو زدایی استفاده میکردن و طب سنتی و روش های درمان جوش صورت و بدن حکیم تهرانی طب سنتی طب سنتی و روشهای درمان انگل در کودکان بی شک آگاهی از وجود روغن زیتون برای پوست و مو پوست و مو ویتامین پوست و مو



لینک منبع :خاصیت خاکشیر برای پوست و مو

فواید خاکشیر برای پوست و مو - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../sisymbrium4-benefits-skin.html‎Cachedشربت خاکشیر خواص خاکشیر لاغری خواص خاکشیر برای پوست,خاکشیر,خواص خاکشیر,طرز تهیه شربت خاکشیر,خاکشیر چیست,خواص خاکشیر,خواص درمانی خاکشیر ... خواص خاکشیر برای پوست و مو - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/127874/خواص-خاکشیر-skin-hair/‎Cachedخواص خاکشیر برای پوست و مو خاکشیر علاوه بر خنک کنندگی ، خواص دیگری نیز دارد که از میان آنها به دفع سنگ کلیه ، بهبود برخی از اختلال های پوستی و درمان اسهال م. فواید خاکشیر برای پوست و مو | خواص درمانی خاکشیر برای ... - آکاایران www.akairan.com/health/.../news201761718123546387.html‎Cached17 ژوئن 2017 ... شربت خاکشیر خواص خاکشیر لاغری خواص خاکشیر برای پوست,خاکشیر,خواص خاکشیر,طرز تهیه شربت خاکشیر,خاکشیر چیست,خواص خاکشیر ... فواید خاکشیر برای پوست و مو - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/فواید-خاکشیر-برای-پوست-و-مو/4446029‎Cached1 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-برای از بین بردن لک‌های پوست یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است. به گزارش خبرگزاری آریا،خاکشیر از نظر ... خاصیت خاکشیر برای پوست و مو | خاکشیر از نظر طب قدیم ایران - قطره www.ghatreh.com/news/nn34686392/خاصیت-خاکشیر-برای-پوست‎Cached19 نوامبر 2016 ... بسیاری از مردم با خاصیت خنک کنندگی، ضد عطش خاکشیر آشنا هستند و به همین دلیل آن را در فصل تابستان در برنامه های غذایی خود می گنجانند یا در ... خواص خاکشیر - ۱۰ خاصیت خاکشیر برای سلامتی • نوآورد www.noavard.co/خواص-خاکشیر-10-خاصیت-خاکشیر‎Cached5 جولای 2016 ... خواص خاکشیر ، خواص خاکشیر برای سلامتی ، خاکشیر خواص ، فواید خاکشیر ، خواص خاکشیر برای پوست - خواص خاکشیر برای یبوست ، خواص ... خواص شگفت انگیز خاکشیر در طب سنتی - نمناک namnak.com/خواص-شگفت-انگیز-خاکشیر.p34845‎Cachedخاکشیر و خواص شگفت انگیز خاکشیر در طب سنتی و 9 کاربرد خاکشیر در طب ... برای کمک به بهبود لک های پوست به ویژه صورت یکی از بهترین روش ها، نوشیدن ... آشنایی با خواص و مضرات خاکشیر - هفت گنج 7ganj.ir/آشنایی-با-خواص-و-مضرات-خاکشیر/‎Cached Similarآشنایی با خواص و مضرات خاکشیر. ... فواید خاکشیر برای پوست: خوردن آن سبب نیکویی ... برای از بین بردن لک‌های پوست به‌ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است. افرادی که از این .... دستورالعمل انواع رنگ مو با مواد طبیعی ... خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست – مجله تخصصی ... lifemag.ir/خاصیت-خاکشیر-چیست-و-خواص-خاکشیر-برای-پو/‎Cached7 دسامبر 2015 ... از خواص دیگر خاکشیر می توان به موارد زیر اشاره کرد: با جوش صورت وداع کنید مخلوط 2 قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی و عرق ... هر آنچه درمورد فواید خاکشیر باید بدانید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/18474_هر-آنچه-درمورد-فواید-خاکشیر-باید-بدانی.html/‎Cached Similar15 مارس 2014 ... از خواص اولیه ی خاکشیر می توان به خاصیت صفرا بر بودن درمان عطش اشاره کرد. ... اگر پوستی باز و موی بدون شوره می خواهید… برای از بین بردن.