مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین پارک ژوراسیک رباتیک

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند.

 

به گزارش دیلی میل، شرکت ژاپنی ON-ART  تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک واقعی با جانوران بزرگ و متحرک که از فیبرکربن ساخته شده‌اند را به بهره ‌برداری می‌رساند.
بعضی از دایناسورهای رباتیک تولید شده در این شرکت در نمایشگاه هفته جاری توکیو به نمایش گذاشته شدند.


مهمترین ویژگی دایناسورهای این شرکت، داشتن حرکات کاملا نرم و پیوسته است، به‌طوری‌که بیننده به سختی به ماهیت غیرواقعی این جانوران الکترونیک پی خواهد برد.

 

اولین پارک ژوراسیک رباتیک


کازوآ کانمارو، مدیر عامل شرکت ON-ART در مورد ویژگی‌های پارک ژوراسیک عنوان کرد: ایده اصلی این پارک از مجموعه فیلم‌های پارک ژوراسیک الهام گرفته شده است. تمام ربات‌های این پارک در اندازه واقعی و با جزئیات کامل از روی فسیل‌های موجود طراحی و ساخته خواهند شد.


وی در ادامه افزود: در حال حاضر چند نمونه آزمایشی مثل تی‌رکس آماده شده است. تمام متعلقات و پوست این جانوران از مواد کامپوزیت به ویژه فیبرکربن ساخته شده و سیستم‌های حرکتی آنان نیز طوری طراحی شده تا کاملا نرم و بدون صدا حرکت کنند.


اولین دایناسور رباتیک این نمایشگاه یک تی‌رکس وحشی با هشت متر طول است که در لحظه آغاز نمایشگاه با غرشی وحشتناک به میان جمعیت آمد.


طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است پارک ژوراسیک Dino-A-Live میزبان بیش از 160 دایناسور در شکل و اندازه‌های مختلف باشد. طول کوچکترین دایناسور این پارک دو متر و بزرگترین آنها نیز 22 متر خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پیشنهادی که قرار است طراحی پارک مرکزی نیویورک را …طراحیپارکمرکزینیویورکپارک مرکزی نیویورک یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان است و طراحی آن به علم، مهارت و فن آوری همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی عکس فسیل عکس فسیلعکس فسیل انسانعکس فسیل پری دریاییعکس فسیل هاعکس فسیل جانورانعکس فسیل بهترین فیلم های منتشر شده در سال که باید …بهترین فیلم های منتشر شده در سال که باید دیده شوند پیشنهادی که قرار است طراحی پارک مرکزی نیویورک را دگرگون کند طراحیپارکمرکزی پارک مرکزی نیویورک یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان است و طراحی آن به گونه ای علم، مهارت و فن آوری همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی به ثبت عکس فسیل عکس فسیلعکس فسیل انسانعکس فسیل پری دریاییعکس فسیل هاعکس فسیل جانورانعکس فسیل دایناسور بهترین فیلم های منتشر شده در سال که باید دیده شوند یک پزشک رتبه ۱۱ – لوئیس بلوم یک دزد خرده پاست که از ساختمان‌های نیمه کاره در لس آنجلس آهن پارک ژوراسیک تهران پارک ژوراسیک پارک ژوراسیک سعادت آباد عکس پارک ژوراسیک تهران دانلود فیلم پارک ژوراسیک میدان بهرود پارک ژوراسیک آدرس پارک ژوراسیک تهران بازی پارک ژوراسیک



لینک منبع :اولین پارک ژوراسیک رباتیک

اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../اولین-پارک-ژوراسیک-رباتیک-در-ژاپن-تصاویر‎Cached20 نوامبر 2016 ... یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند. Images for اولین پارک ژوراسیک رباتیک اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن+تصویر - رهیاب نیوز rahyabnews.com/fa/news/.../اولین-پارک-ژوراسیک-رباتیک-در-ژاپنتصویر 21 نوامبر 2016 ... یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند. اولین پارک ژوراسیک رباتیک - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/321169/اولین-پارک-ژوراسیک-رباتیک/‎Cached3 ژوئن 2017 ... به گزارش دیلی میل، شرکت ژاپنی ON-ART تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک واقعی با جانوران بزرگ و متحرک که از فیبرکربن ساخته شده‌اند را به ... اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن+تصاویر - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/اولین-پارک-ژوراسیک-رباتیک-در.../4317661 یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت ژاپنی ... اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن +تصویر - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/اولین-پارک-ژوراسیک-رباتیک-در.../4318433 یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند. شرکت ژاپنی ON-ART تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک ... اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن +تصویر - آخرین نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/14796157803031 20 نوامبر 2016 ... شرکت ژاپنی ON-ART تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک واقعی با جانوران بزرگ و متحرک که از فیبرکربن ساخته شده‌اند را به بهره ‌برداری می‌رساند. اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن تصاویر - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../اولین_پارک_ژوراسیک_رباتیک_در_ژاپن_تصاویر‎Cachedاولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن تصاویر. دانلود ✓روایت فیلم های پارک ژوراسیک و اسپیلبرگ به سبک کارتون✓ · دانلود تی رکس در فیلم پارک ژوراسیک ۱ و ... اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن+تصاویر | ایسنا vista.ir/net/1440421‎Cached20 نوامبر 2016 ... یک شرکت ژاپنی به زودی اولین پارک ژوراسیک با دایناسورهای رباتیک و در مقیاس واقعی را آماده می‌کند. اولین پارک ژوراسیک رباتیک در ژاپن+تصاویر | خبرآموز news.yadamooz.ir/news/236713 20 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت ژاپنی ON-ART تا پنج سال آینده پارک ژوراسیک واقعی با جانوران بزرگ و متحرک که از فیبرکربن ...