مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این تلفن همراه هوشمند را برای اولین‌بار مشاهده کنیم. گوشی جدید هواوی که قرار است جایگزین P9 شود، احتمال دارد که بهار سال آینده معرفی و راهی بازار شود.

 

تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت 


امروز تصویر دیگری از پرچم‌دار جدید هواوی لو رفته که این گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد و مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت قرار گرفته است. البته ظاهر سنسور تشخیص اثر انگشت P10 با گوشی P9 تفاوت دارد و این موضوع می‌تواند نشانه‌هایی از ایجاد تغییرات در این قسمت باشد. در این عکس بار دیگر دوربین دوتایی این محصول را مشاهده خواهید کرد. در کنار دوربین‌های دوتایی پشت گوشی، فلش LED هم دیده می‌شود.

تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت
تصویر جدیدی که از هواوی P10 لو رفته

تصویر جدید اطلاعات بیشتری از گوشی هواوی P10 به ما نمی‌دهد؛ ما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و از تراشه‌ی Kirin 960 برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد که شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی روی این محصول دیده می‌شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیتبلت یا گوشی؟گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازدعکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویرآیفون ۷ امروز اولین اطلاعات سخت افزاری از آیفون ۷ لو رفته که ما را بیشتر با این محصول ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار عکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویر آیفون ۷ امروز اولین اطلاعات سخت افزاری از آیفون ۷ لو رفته که ما را بیشتر با این محصول آشنا ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را



لینک منبع :تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت

Images for تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصویر-دیگری-گوشی-p10-هواوی-لو-رفت/‎Cached19 نوامبر 2016 ... امروز تصویر دیگری از پرچم‌دار جدید هواوی لو رفته که این گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد و مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت ... باز هم تصاویر دیگری از هواوی P10 لو رفت | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../باز-هم-تصاویر-دیگری-از-هواوی-p10-لو-رفت/‎Cached19 فوریه 2017 ... هر چقدر که به زمان معرفی گوشی هواوی P10 در نمایشگاه MWC 2017 نزدیک‌تر می‌شویم با تصاویر بیشتری از این گوشی روبه‌رو می‌شویم. تصاویری که ... تصویر دیگری از گوشی p10 هواوی لو رفت - onvansho onvansho.ir/result/تصویر-دیگری-از-گوشی-p10-هواوی-لو-رفت.html تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی رفت همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 . مشخصات اقطعالی هواوی پی 10 لایت رفت هواوی گوشی p 10 lite ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/244778/ مجید نوردوست: همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 ... امروز تصویر دیگری از پرچم‌دار جدید هواوی لو رفته که این گوشی را در رنگ مشکی نشان ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28384542 19 نوامبر 2016 ... با اینکه سخت است که از تصاویر لو رفته در مورد طراحی صحبت کنیم، اما باید بگوییم که D1C از سایز معقولی پیروی خواهد کرد. من حدس میزنم که ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../تصویر-دیگری-از-گوشی-P10-هواوی-لو-رفت/4315151 مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این تلفن همراه هوشمند را برای اولین‌بار ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - مجله الکترونیکی ستاره stardigimag.rzb.ir/post/129 20 نوامبر 2016 ... همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این تلفن همراه هوشمند را برای اولین‌بار مشاهده کنیم. ,تصویر ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - خبر داغ روز us12.blogsky.com/1395/08/30/post-4392/ تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این ... باز هم تصاویر دیگری از هواوی p10 لو رفت khabarooz.com/post/277434 هر چقدر که به زمان معرفی گوشی هواوی P10 در نمایشگاه MWC 2017 نزدیک تر می شویم با تصاویر بیشتری از این گوشی روبه رو می شویم. تصاویری که از منابع مختلف ...