مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد

[ad_1]

بعد از انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای هرگونه مشکل در گوشی پرچم‌دار خود را رد کرده است.

در روزهای گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر آتش‌گرفتن گوشی گلکسی اس ۷ بودیم؛ اما سامسونگ سریعا دست به کار شده و بیانیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

در حال حاضر هیچ موردی از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند سری اس ۷ که در آمریکا در دست مشتریان هستند، در اثر مشکل باتری دچار حادثه نشده است؛ با این حال می‌توانیم تائید کنیم که برخی حوادث به دلیل آسیب‌های شدید خارجی به وقوع پیوسته‌اند. البته تا زمانی که این گوشی‌ها را دریافت و آزمایش نکرده‌ایم، نمی‌توانیم در مورد علت آن‌ها چیزی بگوییم.

البته به احتمال زیاد می‌توان گفت که گلکسی اس ۷ محصولی ایمن است و برخی موارد گزارش‌شده، ایرادات نادری هستند که در تعداد بالای فروش به طور طبیعی گریبان‌گیر شرکت سازنده می‌شوند. این موضوع در مورد آیفون‌های اپل نیز صدق می‌کند و در هفته‌های گذشته شاهد انفجار گوشی‌های پرچم‌دار اپل نیز بوده‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در ماه‌های گذشته مجبور به فراخوانی گلکسی نوت ۷ و سپس توقف تولید آن شد؛ اما این موضوع هیچ ارتباطی با سایر گوشی‌های سامسونگ و سری اس ۷ این شرکت ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ …از طرفی گلکسی اس نسبت به نسل پیشین اضافه وزن نیز پیدا کرده است و هم اینک این گوشی گلکسی اس زومیت گلکسی اس گوشی پرچمدار سامسونگ با سیستم عامل اندروید و قابلیت های مختلف و بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیتبررسی گلکسی اس اج گلکسی اج گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت میلیون تومان و دلیل انفجار گلکسی نوت از زبان سامسونگدلیلانفجارگلکسینوتدلیل انفجار گلکسی نوت از زبان سامسونگ ۲۶ دیدگاه ارسال شده توسط سید حسن حسینی ۲۰ نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیریمقایسهمقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس نمایشگر هر دو گوشی با نمایشگرهای ۵۵ اینچی بررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ…بررسی ابزارهای همراهسال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ به همراه تصاویر اختصاصی، بنچمارک گوشی برندها تاکنون برای بسیاری از ما پیش آمده است که اسمارت فون اندرویدی خود را گم نموده ایم و یا مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی …سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ تکنولوژی نیوز از طرفی گلکسی اس نسبت به نسل پیشین اضافه وزن نیز پیدا کرده است و هم اینک این گوشی دارای گلکسی اس زومیت گلکسی اس گوشی پرچمدار سامسونگ با سیستم عامل اندروید و قابلیت های مختلف و قیمت حدود بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیت بررسی گلکسی اس اج گلکسی اج گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت میلیون تومان و صفحه دلیل انفجار گلکسی نوت از زبان سامسونگ دلیلانفجارگلکسی دلیل انفجار گلکسی نوت از زبان سامسونگ ۲۶ دیدگاه ارسال شده توسط سید حسن حسینی ۲۰ شهریور ۹۵ نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به محتویات درون جعبه گلکسی سامسونگ گوشی‌های گلکسی سری در بسته‌بندی فیروزه‌ای رنگ به مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیری مقایسه مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس حدواسط هر دو گوشی، از آخرین نسل سیستم عامل مشهورشان بررسی تخصصی گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ نقد و بررسی سال گذشته بود که گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ به صورت رمی معرفی شد و پس از مدتی پای خود را به مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ به همراه تصاویر اختصاصی، بنچمارک گوشی‌ها و برندها تاکنون برای بسیاری از ما پیش آمده است که اسمارت فون اندرویدی خود را گم نموده ایم و یا آن را مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی سه هرکول سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی اسند



لینک منبع :سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد

سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/19/148682/galaxy-s7-battery-failure/‎Cached19 نوامبر 2016 ... بعد از برخی گزارش‌ها مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیاینه‌ای هرگونه مشکل در گوشی پرچمدار خود را رد کرده است. سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد www.kanoon.ir/.../سامسونگ-گلکسی-اس-7-هیچ-گونه-مشکل-باتری-ندارد 21 نوامبر 2016 ... بعد از انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای هرگونه مشکل در گوشی پرچم‌دار خود را رد کرده ... سامسونگ گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد - تکنومون technomon.com/.../سامسونگ-گلکسی-اس-7-هیچ-گونه-مشکل-باتری-ندارد‎Cached20 نوامبر 2016 ... بعد از برخی گزارش‌ها مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیاینه‌ای هرگونه مشکل در گوشی پرچمدار خود را رد کرده است. - سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد - زومیت | خبر ... khabarfarsi.com/u/28393315 19 نوامبر 2016 ... البته این مشکل هیچ ارتباطی به خانواده اس 7 ندارد و کاربران زیادی بدون مشکل از این دو پرچم دار 2016 سامسونگ استفاده می کنند. درهرصورت سامسونگ ... سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سامسونگ-گلکسی-اس-7-هیچ-گونه-مشکل-باتری-ندارد/ 2 فوریه 2017 ... در روزهای گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر آتش‌گرفتن گوشی گلکسی اس ۷ بودیم ؛ اما سامسونگ سریعا دست به کار شده و بیانیه‌ای رسمی در این ... سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد - ایمان نیوز www.imannews.com/.../سامسونگ-/-گلکسی-اس-7-هیچ-گونه-مشکل-باتری-ندارد‎Cached19 نوامبر 2016 ... در حال حاضر هیچ موردی از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند سری اس ۷ که در آمریکا در دست مشتریان هستند، در اثر مشکل باتری دچار حادثه نشده است؛ با این حال ... سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد | بعد از انتشار www.ghatreh.com/news/.../سامسونگ-گلکسی-هیچ-گونه-مشکل-باتری-ندارد 19 نوامبر 2016 ... بعد از انتشار برخی گزارش ها مبنی بر انفجار و آتش سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیانیه ای هرگونه مشکل در گوش. مصرف بد باتری گلکسی اس 7 اج در اندروید 7 - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../مصرف-بد-باتری-گلکسی-اس-7-اج-در-اندروید-7/‎Cached6 فوریه 2017 ... در نمودارهای زیر نتایج تست باتری نسخه جهانی گلکسی اس 7 اج با ... می‌دهیم این مشکل به بهینه نبودن نرم‌افزار گوشی مرتبط باشد و سامسونگ آن را در ... مشکلات سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge و روش حل آن ها samsungyar.ir/galaxy-s7-galaxy-s7-edge-problems-fixes‎Cachedبه واقع Galaxy S7 با داشتنی دوربین قوی ،باتری قدرتمند و ضد آب بودن برچمداری قابل احترام ... اما راهی برای ریستارت کردن در زمانی که هیچ دکمه ای کار نمیکند می باشد . ... مشکل پنجم : حل مشکل همپوشانی در سامسونگ گلکسی اس 7 (کلیک کنید) ...... در مرور وب فرقی در باهم ندارد، هرچند که اپل در باز کردن برخی صفحات وب مشکل هم دارند. انفجار باتری سامسونگ گلکسی اس 7 ادج - آپارات ► 0:34www.aparat.com/v/n5xEV/انفجار_باتری_سامسونگ_گلکسی_اس_7_ادج Apr 11, 2017 - 34 sec ADVANTAGE انفجار باتری سامسونگ گلکسی اس 7 ادج انفجار باتری ... ویدیو در سایت شما · بارکد · گزارش مشکل ... او دوست ندارد ...