مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه

[ad_1]

گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم‌کارت را فعال کند اما همچنان ۹۱.۵ درصد مشترکانش غیرفعال هستند.

به گزارش صبحانه،وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق روال معمول گزارش عملکردی از وضعیت ارتباطات داخلی کشور تا پایان شهریور ماه سال جاری ارائه داده و در آن به بررسی جایگاه تمامی اپراتورهای فیکس و سیار پرداخته است.

طی روزهای گذشته در قالب گزارش‌های مستقلی به وضعیت اغلب اپراتورهای ارتباطی کشور که فعالیتی در سطح گسترده دارند، پرداخته شد اما قصد این گزارش بررسی وضعیت سایر ارائه دهندگان سرویس تلفن همراه است.

ارائه کنندگان این سرویس‌های همراه درصد بسیار کمی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

اپراتور تالیا توانسته از خرداد تا شهریور ماه سال جاری پنج سیم‌کارت فروخته شده خود را روشن کند.

این اپراتور در این بازه زمانی بدون تغییر در مجموع مشترکان، تعداد 592,468 سیم‌کارت فروخته داشته که از این تعداد 49,940 فعال شده است. در واقع 91.5 درصد از مشترکان تالیا با پوشش سراسری، سیم‌کارت‌شان غیرفعال است.

اپراتور مشارکتی سیار اصفهان هم بدون تغییر در تعداد مشترکان فعال و غیرفعال روی همان رکورد 33,600 سیم‌کارت فروخته شده و 10,000 مشترک فعال ایستاده است.

سازمان منطقه آزاد کیش دیگر اپراتوری است که با در اختیار داشتن مجموعا 16,939 مشترک توانسته 69 درصد مشترکانش در هرمزگان را فعال کند.

بنابراین این سه اپراتور روی هم رفته تاکنون 643,007 سیم‌کارت فروخته‌اند که از این تعداد 71,630 مشترک فعال شده‌اند.

منبع : تسنیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روشن شدن ناخواسته هوآوی جهت دسترسی به مطالب بخش ویژه ابتدا باید در انجمن ثبت نام کرده و سپس از قسمت کنترل پنل سیم کارت در لب تاپ و چگونگی وصل کردن آرشیو …به نظر من تو یه در قسمت برید بعد انجا نوشته شده بعد رو قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …هیچ گونه تخصصی در نصب نرم افزار ندارید ؟ والدین و مدیران گرامی ؛ اگر تخصص کافی در خصوص آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل شائومی می آموزش آپدیت به اندروید با رام رسمیآپدیت رسمی اندروید مارشمالو برای گوشی جی قابل استفاده برای هردو نسخه ی و ترفند ها و کدهای دستوری سیم کارت همراه اولترفند ها و کدهای دستوری سیم کارت همراه اول همراه اول از دیرباز در کشور ما حضور داشته الف حمله وحشیانه ۴ پسر خشن به زن جوان در روز روشن حمله وحشیانه ۴ پسر خشن به زن جوان در روز روشن تصاویر متهماننازنین عروسک زشتفال هفته شنبه دی متولدین فروردین دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به حل مشکل نشناختن بی دلیل سیم کارت و از بین …توجه این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای حمله وحشیانه ۴ پسر خشن به زن جوان در روز روشن تصاویر متهمان حمله وحشیانه ۴ پسر خشن به زن جوان در روز روشن تصاویر متهمان توصیه های مهم قبل و بعد از سفربه کشور هندوستان توصیههایمهم اقدامات لازم قبل از ورود به هندوستان تدارک سفر معمولاَ با مشخص شدن قصد سفر شروع میشود پرداخت حقوق خرداد و معوقه‌های دو ماه گذشته بازنشسته‌ها در پرداخت حقوق خرداد و معوقه‌های دو ماه گذشته بازنشسته‌ها در ساعت ۲۴ امشب مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت الناز حبیبی برنده جایزه آسیایی بهترین بازیگر زن آخرین مطالب و مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی رو در این مطلب به بررسی بعضی از مشکلات گلکسی و راه‌های حل آن‌ها می‌پردازیم بعضی از این راه کدام اپراتور بهتر است؟ بررسی و مقایسه ایرانسل، همراه اول و تلفن همراه و ارتباطات در دنیای امروز به یک نیاز تبدیل شده است در کشور ما نیز همگام با دنیای پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت تست هوش و جدید ماهبسیار دقیق تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد اس ام اس برای همه اس ام اس جدید خنده دار اس ام اس جوک و سرکاری جملات پ ن پ اس ام اس پ ن پ اس ام اس پسرانه دو سیم کارت در یک گوشی سیم کارت در لپ تاپ قیمت سیم کارت در چین سیم کارت در اروپا سیم کارت در ترکیه



لینک منبع :روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه

اپراتوری با ۹۱ درصد مشترک غیرفعال /روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه ... https://www.tasnimnews.com/.../اپراتوری-با-91-درصد-مشترک-غیرفعال-روشن-شدن-5-سیم-کارت-در-3-ماه‎Cached18 نوامبر 2016 ... گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم‌کارت را فعال کند اما ... روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/روشن-شدن-۵-سیم‌کارت-در-۳-ماه/4308312 گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم‌کارت را فعال کند اما همچنان ۹۱.۵ ... روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه - نشرنامه www.nashrname.ir/news/detail?id=روشن+شدن+۵+سیم‌کارت+در+۳+ماه 19 نوامبر 2016 ... گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم‌کارت را فعال کند اما ... بسته های انترنتی - Roshan https://www.roshan.af/dari/business/products/.../internet-bundles/‎Cachedبسته های انترنتی. بسته های انترنتی. حالا با استفاده از بسته های قابل انعطاف زمان از روشن، می توانید با دوستان تان از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. با سیم‌کارت سلب امتیاز شده خود چه کنیم؟! - ایسنا www.isna.ir/news/.../با-سیم-کارت-سلب-امتیاز-شده-خود-چه-کنیم‎Cached13 جولای 2014 ... در میان کاربران اپراتور‌ دوم یا ایرانسل نیز در صورت سلب امتیاز شدن سیم‌کارت ... را به شبکه خود بازگرداند، اما ما هیچ‌گاه این سه ماه را ملاک قرار نداده‌ایم. اپراتوری با 91 درصد مشترک غیرفعال/ روشن شدن 5 سیم‌کارت در 3 ماه ... khabarone.ir/.../اپراتوری-با-91-درصد-مشترک-غیرفعال-روشن-شدن-5-سیم‌کارت-در-3-ماه 18 نوامبر 2016 ... اپراتوری با ۹۱ درصد مشترک غیرفعال/ روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن ... روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه - محبوب ها mahboobha.ir/tag/روشن-شدن-۵-سیم‌کارت-در-۳-ماه‎Cached28 ژوئن 2017 ... روشن شدن ۵ سیم‌کارت در ۳ ماه... گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان ... اپراتوری با ۹۱ درصد مشترک غیرفعال / روشن شدن ۵ سیم کارت در ۳ ماه ... tnews.ir/news/825474466261.html‎Cached18 نوامبر 2016 ... گزارش های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم کارت را فعال کند اما ... چه‌عواملی باعث سوختن سیم‌کارت می‌شود؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/351458/ict/comunication‎Cached Similar26 آوریل 2014 ... برخی مشترکان تلفن همراه هر چند سال یک بار و یا شاید هرچند ماه یک بار ممکن است ... به گفته برخی کارشناسان افزایش میزان روشن یا خاموش کردن تلفن، مقدار و ... برخی مواقع بازی کردن با گوشی باعث ویروسی شدن گوشی و سیم‌کارت می‌شود و ... PIN کدهای اشتباه بیش از سه بار را از دیگر عوامل سوختن سیم‌کارت برشمرد و ... گوشی موبایل شیاومی مدل Mi 5 دو سیم‌کارت ظرفیت 32 ... - دیجی کالا https://www.digikala.com/Product/DKP-145585‎Cached Rating: 4 - 616 reviews گوشی شیاومی می‌5 از سری گوشی‌های دوسیم‌کارت است. این گوشی از سیم‌کارت سایز نانو استفاده می‌کند. ساختار بدنه‌ای می‌5 از شیشه و فلز است. دو پردازنده مرکزی دو ...