مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت

[ad_1]

خانواده میت ۹ امروز عضو جدیدی پیدا کرد. هواوی امروز از میت ۹ لایت عضور کوچک این خانواده رونمایی کرد. البته هواوی برای اینکار مراسمی نداشت و ترجیح داده که آرام و بی سر و صدا، فقط مشخصات میت ۹ لایت را بر روی وبسایت خود قرار دهد.

با توجه به اسم میت ۹ لایت، مشخص است که این گوشی باید میان‌رده باشد. میت ۹ لایت از نظر عملکرد به پای دیگر اعضای خانواده خود نمی‌رسد، ولی حداقل ارزانترین عضوی است که می‌توانید بخرید. از نظر مشخصات فنی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۲.۵ بعدی با رزولوشن ۱۰۸۰p، چیپست Kirin 655، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. اندروید ۶ مارشملو وظیفه هدایت گوشی را بر عهده دارد.

در اینجا نیز دوربین دوگانه را مشاهده خواهید کرد، که البته سنسورهای ضعیفتری نسبت به بقیه خانواده دارد. دوربین دوگانه اصلی دارای سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است. برند لیکا نیز در کنار دوربین دوگانه دیده نمی‌شود. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارای پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۲۵ نانومتر است و دوربین دوم، وظیفه ثبت اطلاعات مرتبط با عمق را بر عهده دارد.

میت ۹ لایت در دو نسخه عرضه می‌شود که مطابق معمول دنیای اسمارت‌فون، تفاوت در میزان رم و حافظه داخلی خواهد بود. نسخه اول به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. میت ۹ لایت دارای ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۶.۲ در ۸.۲ میلی‌متر بوده و ۱۶۲ گرم وزن دارد. بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای این گوشی میان‌رده نام برد. میت ۹ لایت را می‌توانید در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای بخرید. البته باید کمی منتظر بمانید، چون هواوی اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است.

۱۹۸۳۲۴۴۲۰

۱۹۸۳۲۴۴۲۶

gsmarena_003


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت لایت پرده برداشت هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت



لینک منبع :هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت

هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../هواوی-به-آرامی-و-بدون-سر-و-صدا-از-میت-۹-لا/.html‎Cachedهواوی امروز از میت ۹ لایت عضور کوچک این خانواده رونمایی کرد. البته هواوی برای اینکار مراسمی نداشت و ترجیح داده که آرام و بی سر و صدا، فقط مشخصات میت ۹ لایت را بر ... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت - آی‌تی‌رسان ... https://damadam.ir/.../هواوی-به-آرامی-و-بدون-سر-و-صدا-از-میت-۹-لایت-پرده-برداشت/4308094 خانواده میت ۹ امروز عضو جدیدی پیدا کرد. هواوی امروز از میت ۹ لایت عضور کوچک این خانواده رونمایی کرد. البته هواوی برای اینکار مراسمی نداشت و ترجیح ... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت 9 لایت پرده برداشت - آی تی رسان ... khabarfarsi.com/u/28355083 19 نوامبر 2016 ... برخلاف محصولات قبلی، خبری از رویداد رسانه ای برای معرفی هواوی میت 9 لایت نبوده و سازندگان، بدون سر و صدا این دستگاه جدید را در لیست گوشی ... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت | آموزش مجازی ... iranelearn.com/feed.../هواوی-به-آرامی-و-بدون-سر-و-صدا-از-میت-۹-لا‎Cachedهواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت، مدرک معتبر هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و ... آخرین اخبار هواوی میت ۹ لایت - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/هواوی-میت-۹-لایت هوآوی پی ۹ در بهار سال گذشته میلادی به عنوان یک گوشی قدرت مند ارائه شد که به دلیل استفاده از دوربین .... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت. آخرین اخبار مشخصات میت ۹ لایت - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/مشخصات-میت-۹-لایت فبلت پرچم دار هوآوی میت ۹ با سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط کاربری EMUI 5.0 که جدیدترین نسخه از ... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت. آخرین اخبار دوربین دوگانه هواوی میت ۹ - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/دوربین-دوگانه-هواوی-میت-۹ آخرین اخبار "دوربین دوگانه هواوی میت ۹" صفحه ۱ | ۱۳ نتیجه (۰٫۰۱۴ ثانیه). بررسی عملکرد ... از آن فاش شده بود . هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت. Posts tagged as #هواوی_میت9 | Piccular https://piccular.com/tag/هواوی_میت9‎Cachedهر عارضه‌ای که تسکین پیدا کند، عارضه‌ای دیگر به وخامت می‌گراید. ... هواوی میت ۹ 7. .... #خبر هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت این مطلب را در ... instagram images tagged with #هواوی_میت9 https://pinsta.co/tag/هواوی_میت9‎Cachedهواوی میت ۹ 7.ال جی وی ۲۰ . برای مطالعه متن کامل به وبسایت تکرا مراجعه کنید .... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت این مطلب را در سایت آی تی ... اخبار صدا - جدیدترین و آخرین اخبار صدا | شهرخبر shahrekhabar.com/tag/صدا?page=16 اخبار صدا, آخرین خبر های صدا. ... روز پلاس. صدا و سیما به عزای عمومی بی توجهی می کند ؟ ... هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت. 146 روز پیش.