مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه

[ad_1]

جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک اشتباه در سیستم خودکار علامت گذاری تبلیغات مذکور دانسته است.

به گزارش مشرق به نقل از ونچربیت، وی مدعی شده که اشکال مذکور شناسایی و برطرف شده تا دیگر چنین تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی نمایش داده نشود.

تبلیغات مذکور که با تاکید بر برتری نژاد سفید در توییتر منتشر شده بود، با انتقاد تند بسیاری از کاربران و رسانه ها مواجه شد و با توجه به آغاز قریب الوقوع ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده که گرایش های نژادپرستانه و ضدخارجی دارد، این امر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

تبلیغات یاد شده مربوط به یک حساب کاربری متعلق به سازمانی به نام New Order در توییتر است که گرایش های نئونازی دارد. حساب یاد شده و تبلیغات مربوط به آن فعلا تعلیق و از توییتر پاک شده اند.

کارشناسان می گویند آیا تضمینی وجود دارد که در آینده چنین تبلیغات نژادپرستانه ای در توییتر نمایش داده نشوند و چگونه می توان از این امر جلوگیری کرد. آنان می گویند در آینده و همزمان با آغاز ریاست جمهوری ترامپ احتمال گسترش تبلیغات گروه های مروج تنفر قومی و نژادی در آمریکا وجود دارد و فضای مجازی هم بستری مناسب برای توسعه فعالیت های این گونه افراد است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه مازندمجلس جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه …جک دورسی، مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه …جک دورسی مدیر توییتر ضمن عذر خواهی از کاربران مدعی شده که نمایش تبلیغات نژادپرستانه عذرخواهی توییتر به علت تبلیغات نژادپرستانه جک …جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه …عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات ایتنا عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانهایتنا جک دورسی مدیر توییتر مدعی شده که نمایش تبلیغات نژادپرستانه شناسایی و برطرف امروزنامه عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانهجک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانهعلمیارائه خدمات آموزشی و علمی به شهروندان مازندرانی تأکید برلزوم همکاری اساتید در عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه …عذرخواهیتوییتربهعلتنمایشجک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران بلاغ مازندران عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیا شناسه کالا تا یک ماه آینده می آید؛ قاچاق می رود؟ بهبود عملکرد مغز مبتلایان به آلزایمر با پرسمان دانشجویی اندیشه ی سیاسی شرایط زندگی انسان‌ها نسبت به سال پیش تغییر کرده است در دنیای متمدن و متجدد امروزی که از یکصدا ایستگاه خبری افغانستان برخی از فعالان مدنی در یک نشست اعتراضی زیرنام «گناه من چی‌بود؟» امروز یک‌شنبه در کابل، با



لینک منبع :عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه

عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950829000415‎Cached20 نوامبر 2016 ... جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه 20 نوامبر 2016 ... جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - خرداد نیوز khordadnews.ir/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه 21 نوامبر 2016 ... جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - onvansho onvansho.ir/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه.html کمپین نه به تبلیغات کاغذی عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه . حالهوای پس از انتخابات از زبان کدخدایی در این میان آنهایی که به عذرخواهی مدیر ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/21/1556191 21 نوامبر 2016 ... جک دورسی، مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه/4330103 جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک اشتباه در سیستم ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه/‎Cached18 مه 2017 ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه. به نقل از ونچربیت، وی مدعی شده که اشکال مذکور شناسایی و برطرف شده تا دیگر چنین ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - بازار خبر www.news-bazar.com/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرستانه 20 نوامبر 2016 ... جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه - خرداد نیوز ... khabarfarsi.com/u/28440633 21 نوامبر 2016 ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه. جک دورسی مدیر توییتر ضمن عذر خواهی از کاربران مدعی شده که نمایش تبلیغات نژادپرستانه ... عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرسانه! khabarezendeh.com/.../عذرخواهی-توییتر-به-علت-نمایش-تبلیغات-نژادپرسانه--2131027.html 12 آوریل 2017 ... جک دورسی مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک ...