مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراقرومینگ متفاوت از دوصفر است

[ad_1]

 

کد مطلب: 415759

واکنش رگولاتوری به عدم اجرای تعرفه مکالمات اربعین؛

محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است

بخش دانش و فناوری الف،30 آبان95

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: براساس بررسی های صورت گرفته کاهش ۵۰درصدی نرخ مکالمات با کشور عراق محاسبه شده و چنانچه ادعایی مبنی بر اعمال نشدن این نرخ، وجود دارد مستندات ارائه دهید.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷

حسین فلاح جوشقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم اعمال کاهش نرخ مکالمات برای زائران اربعین اظهار داشت: برمبنای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت متولی مکالمات بین الملل است و با مذاکراتی که با کشور عراق داشته است، تعرفه ۱۵۰۰ تومانی مکالمه از ایران به عراق را به ۹۲۰ تومان کاهش داده است. در ایام اربعین امسال نیز این شرکت با توافق صورت گرفته، نرخ مکالمات را به ازای هر دقیقه به ۵۵۰ تومان رساند.

وی با بیان اینکه این نرخ ها مربوط به برقراری مکالمه از تلفن ثابت و همراه در ایران (دوصفر) به سمت اپراتورهای کشور عراق است، اضافه کرد: نرخ های مدنظر هم اکنون اعمال می شود و بررسی های صورت گرفته از سوی رگولاتوری نشان می دهد که مشکلی از این بابت وجود ندارد. چنانچه ادعایی مبنی بر اعمال نشدن این نرخ، وجود دارد مستندات آن را به رگولاتوری ارائه دهند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: آنچه که طی روزهای اخیر رسانه ها به آن پرداخته اند مربوط به این است که چرا نرخ رومینگ با نرخ دوصفر متفاوت است و نرخ ۵۵۰ تومان برای رومینگ محاسبه نمی شود. در این زمینه باید توجه داشت که تعرفه رومینگ که مربوط به فعال بودن سیم کارت اپراتور ایرانی در کشور عراق است، از سوی اپراتورهای ایرانی و با مذاکره با اپراتورهای کشور عراق تعیین می شود و در اختیار وزارت ارتباطات نیست.

وی با اشاره به اینکه تعرفه رومینگ اپراتورهای موبایل تعرفه یکسانی ندارد، ادامه داد: با توافق انجام شده میان اپراتورهای ایرانی با اپراتورهای عراقی، نرخ رومینگ با کشور عراق حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش را نشان می دهد و نرخ دیتای همراه نیز حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه الزامی برای محاسبه دقیقه ۵۵۰ تومان برای نرخ رومینگ اپراتورهای موبایل وجود ندارد، افزود: هم اکنون اپراتورهای موبایل علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ، افزایش ۱۰ برابری ظرفیت ارتباطات و ارائه اینترنت رایگان در پایانه های مرزی و مسیر راهپیمایی را نیز اجرایی کرده اند.

معاون رگولاتوری گفت: در خصوص تماس از ایران با شبکه عراق، بررسی ها نشان می دهد که تعرفه های مدنظر اعمال شده است و در مورد رومینگ نیز چنانچه گزارشی مبنی بر عدم اعمال این نرخ ها، دریافت کنیم، با توجه به دسترسی به سامانه بیلینگ اپراتورها، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون یکی از اپراتورها ۵ مگابایت اینترنت رایگان به مشترکانش می دهد، یکی دیگر از اپراتورها در مسیر راهپیمایی وای فای رایگان می دهد و اپراتور دیگر، در پایانه مرزی ۲۰۰ مگابایت اینترنت رایگان در اختیار مشترکانش می گذارد. این تسهیلات باعث شده که نیاز اولیه و ضروری زائران به اینترنت فراهم شود و با توجه به قیمت بالای اینترنت رومینگ در عراق، نیازی به خرید اینترنت آزاد نباشد.

فلاح جوشقانی توصیه کرد: زائران در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با نرخ های اعلام شده می توانند موضوع را از طریق سایت، اپلیکیشن و یا سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات، اطلاع دهند.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+رومینگ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

محاسبه نرخ تومان برای تماس با عراقرومینگ متفاوت از دوصفر است اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق روز پیش جلسه آشنایی با فرصت های تجاری بازار عراق با حضور رایزن بازرگانی ایران در بغداد



لینک منبع :محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراقرومینگ متفاوت از دوصفر است

محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است ... www.mehrnews.com/.../محاسبه-نرخ-۵۵۰تومان-برای-تماس-با-عراق-رومینگ-متفاوت-از-دوصفر‎Cached19 نوامبر 2016 ... معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: براساس بررسی های صورت گرفته کاهش ۵۰درصدی نرخ مکالمات با کشور عراق محاسبه شده و چنانچه ادعایی ... محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است dgchekhabar.com/.../محاسبه-نرخ-۵۵۰تومان-برای-تماس-با-عراق-رومینگ-متفاوت-از-دوصفر-است محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است. منبع: خبرگزاری مهر۱۳۹۵-۸-۲۹-۱۵:۵۵:۰۳. محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت ... محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق رومینگ متفاوت از دوصفر است onvansho.ir/.../محاسبه-نرخ-۵۵۰تومان-برای-تماس-با-عراق-رومینگ-متفاوت-از-دوصفر-است.html محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس چرا نرخ رومینگ با نرخ دوصفر عراق است از . نحوه استفاده از خدمات رومینگ همراه اولایرانسل رایان پی سی نحوه استفاده از خدمات رومینگ ... آرشیو - هدانا hodana.ir/fa/archive?service_id=-1&sec_id... محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است ... انتظار می‌رود در خصوص علل حادثه تصادف دو قطار و برخورد قاطع با مسببین احتمالی سریعتر ... برچسب ها - ایرانی ها - سایه www.sayenews.com/fa/tag/23/ایرانی%20ها 23 ژانویه 2017 ... بیان اینکه نیروی دریایی نیروی تجهیزات محور است اظهار داشت... بود و وقتی ... محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است. محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق رومینگ متفاوت از دوصفر است ... ns-shop.ir/محاسبه-نرخ-۵۵۰تومان-برای-تماس-با-عراق-رومینگ-متفاوت-از-دوصفر-است.html صدور کالا از گمرکات آبادان در سال 96 به ارزش 47 میلیون. -. تماس با ما 3 روز پیش محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق رومینگ متفاوت از دوصفر . جزئیات کاهش نرخ مکالمات در اربعین www.fardanews.com/fa/.../جزئیات-کاهش-نرخ-مکالمات-در-اربعین‎Cached14 نوامبر 2016 ... براین اساس مشترکانی که از ایران به مقصد عراق و از طریق دوصفر تماس می گیرند، به ... به گزارش مهر، نرخ رومینگ اپراتورهای تلفن همراه کشور با کشور عراق در پرتال ... اپراتور ۵۰۰ تومان و نرخ اینترنت به ازای هر کیلوبایت ۴.۸ تومان محاسبه می شود. این درحالی است که اپراتور رایتل نرخ تماس داخلی با اپراتور آسیاسل ... همراه اول - کمپین اربعین ۹۵ https://www.mci.ir/en/arbaeen95‎Cached10 نوامبر 2016 ... سرویس رومینگ :در کشور عراق فعال بوده و شما میتوانید براحتی از سیم ... روشن کردن گوشی و دریافت پیامک با همراه اول در کشور عراق رایگان است. محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق - اخبارروز tasna.ir/1395/08/29/محاسبه-نرخ-۵۵۰تومان-برای-تماس-با-عراق.html عراق پربازدیدها با پربحث‌ها تماس برای ۵۵۰تومان نرخ محاسبه. ... به این است که چرا نرخ رومینگ با نرخ دوصفر متفاوت است و نرخ ۵۵۰ تومان برای رومینگ محاسبه نمی شود . دانلود قسمت 11 ازفصل 11 استخوانها - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... rooshanfekr2.rozblog.com/.../دانلود-قسمت-11-ازفصل-11-استخوانها.html 15 ژانویه 2017 ... نماینده هلندی حاضر به مصافحه با نتانیاهو نشد+عکس و فیلم بازگشت فوق ... محاسبه نرخ ۵۵۰تومان برای تماس با عراق/رومینگ متفاوت از دوصفر است