مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت

[ad_1]

وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت.

وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت.

جوان؛سید حسن قاضی زاده هاشمی با انتشار عکسی از یک پرستا رکه دچار بیماری حاد کلیوی می باشد ضمن تشریح حال این پرستار از فداکاری های وی گفت و عنوان کرد در برابر این خدمت‌گذاران به ملت، می‌گویم، تا روزی که ما هستیم، محکم و استوار و درکنار هم به ملت شریف ایران خدمت خواهیم کرد و مزد خویش تنها از خدای بزرگ طلب می‌کنیم و بس.

قاضی زاده هاشمی نوشت:

"یک عکس، یک دنیا افتخار این عکس را یکی از همکاران برایم ارسال کرد و نوشت، ساعت شش و پنجاه دقیقه صبح است و خانم سبزی‌پور سوپروایزر شب بیمارستان شهید مدنی که به دلیل مشکل حاد کلیوی، آنژیوکت به دست دارد، بعد از دوازده ساعت کار، همچنان با خوشرویی پیگیر امور بیماران است.

چه می‌توان گفت در برابر این فداکاری‌ها، این ازخودگذشتگی‌ها و این عشق خدمت به هموطنان؟ آن‌هم از سوی افرادی که قریب به ده ماه است، کارانه‌های خود را به دلیل بدهی بیمه‌ها دریافت نکرده‌اند و باز هم مهربانانه بر آلام بیماران مرهم می‌گذارند.

و چه می‌توان گفت به آن اندک افرادی که طی سه سال گذشته ابزار دست قدرت طلبان و سیاست بازان شده‌اند و همت خود را صرف بدنام کردن جامعه پزشکی و پرستاری کشور کرده‌اند. همان‌ها که یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را هدف تیرهای بی‌خردی و بی اخلاقی قرار داده و می‌دهند و بر این خیانت، نام افتخار می‌نهند؟

اینجانب یک بار دیگر از صمیم قلب به تمام همکارانم در سراسر کشور، خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم و به آنها که در برابر این خدمت‌گذاران به ملت، صف‌آرایی کرده‌اند، می‌گویم، تا روزی که ما هستیم، محکم و استوار و درکنار هم به ملت شریف ایران خدمت خواهیم کرد و مزد خویش تنها از خدای بزرگ طلب می‌کنیم و بس."


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داروسازی پزشکان ایران داروهایی که با تلاش دانش پزشکی برای مقابله با بیماری‌ها تولید می‌شوند اگر بدون زنی کافه ‌دار ‌که فوتبال را شوکه کرد عکساو به جای این که از شرکت های پخش تلویزیونی بریتانیا حق نمایش بازی ها را بخرد، مستقیما نوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصیددانشگاه علوم پزشکی زنجان به آرزوهای خویش ایمان بیاورید و آنگونه نسبت به آنها باندیشید که گویی بزودی رخ می دهند عارف خواننده ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادعارفخوانندهعارف عارف‌کیا زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۱۹ در تهران از خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است که به مصاحبه با رتبه کنکور تجربی کنکوراخبار دبیرستانمصاحبه با محمد احمدی رتبه کنکور تجربی از برق شریف انصراف دادم تا پزشکی دانشگاه پله پله تا ملاقات خدا داستان های کوتاه آموزنده و جالبروزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو پند می دهم که کامروا شوی اول اینکه سعی کن در زندگی نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان …مریم رضایی عاملی، نویسنده کتاب سفر دانه به گل در سایت تاریخ ایرانی نوشت حضور زن در خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریرضاافتخاری در مورد محرومیت رحمتی به ما اعلام نشده است شب اول آخر بازی مسعود دلخواه کنکور خارج از کشور رشته تجربی کنکور…خارج از کشور رشته ریاضیتذکر مهم هرگونه استفاده مادی از مطالب سایت کنکور ، شرعاً حرام بوده و سایت کنکور داروسازی پزشکان ایران داروهایی که با تلاش دانش پزشکی برای مقابله با بیماری‌ها تولید می‌شوند اگر بدون مشورت پزشک زنی کافه ‌دار ‌که فوتبال را شوکه کرد عکس او به جای این که از شرکت های پخش تلویزیونی بریتانیا حق نمایش بازی ها را بخرد، مستقیماً با عارف خواننده ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد عارفخواننده عارف تا به حال حدود ۸۰۰ ترانه خوانده که در تلویزیون، رادیو و فیلم‌های سینمایی اجرا شده‌اند نوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصید دانشگاه علوم پزشکی زنجان به آرزوهای خویش ایمان بیاورید و آنگونه نسبت به آنها باندیشید که گویی بزودی رخ می دهند پله پله تا ملاقات خدا داستان های کوتاه آموزنده و جالب روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو پند می دهم که کامروا شوی اول اینکه سعی کن در زندگی مصاحبه با رتبه کنکور تجربی اخبار دبیرستان مصاحبه با محمد احمدی رتبه کنکور تجربی از برق شریف انصراف دادم تا پزشکی دانشگاه تهران نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان حرمسرا مریم رضایی عاملی، نویسنده کتاب «سفر دانه به گل» در سایت تاریخ ایرانی نوشت حضور زن در دربار خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری رضاافتخاری در مورد محرومیت رحمتی به ما اعلام نشده است شب اول «آخر بازی» مسعود دلخواه نه به کنکور خارج از کشور رشته تجربی کنکور … خارج از کشور رشته ریاضی تذکر مهم هرگونه استفاده مادی از مطالب سایت کنکور ، شرعاً حرام بوده و سایت کنکور هیچگونه é é é



لینک منبع :پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت

پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../پرستاری-که-مورد-تحسین-وزیر-بهداشت-قرار-گرفت 19 نوامبر 2016 ... وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت. Images for پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت | خبر از ما www.khabarazma.com/413056 وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت. پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت - سرخط www.sarkhat.com/fa/group/ogbdmn/ سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ... پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت ... پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت - تی نیوز tnews.ir/news/e6ff74494960.html پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت. دریافت خبر : شنبه 29 آبان 1395 ساعت 11:57. پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت. به گزارش ... پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت | وزیر بهداشت - قطره www.ghatreh.com/news/.../پرستاری-مورد-تحسین-وزیر-بهداشت-قرار-گرفت 19 نوامبر 2016 ... وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت. - جوان؛سید حسن قاضی زاده هاشمی Ø. پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت - خبرگزاری جنبش ... jonbeshjavan.ir/پرستاری-که-مورد-تحسین-وزیر-بهداشت-قرار/ 19 نوامبر 2016 ... پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت. وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت. پرستاری مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../پرستاری_مورد_تحسین_وزیر_بهداشت_قرار_گرفت‎Cachedدانلود دستمزد روزانه وزیر بهداشت؛ فقط 100 میلیون تومان! دانلود خودروی حامل رهبر ترکیه مورد حمله قرار گرفت · دانلود سریال طنزی که شوخی شوخی جدی شد ! جهان نیوز - واکنش تند جامعه پرستاری به رفتار وزیر بهداشت www.jahannews.com/.../واکنش-تند-جامعه-پرستاری-رفتار-وزیر-بهداشت‎Cachedدبیرکل خانه پرستار با اشاره به رفتار توهین آمیز وزیر بهداشت با یکی از پرستاران بیمارستان ... در حالی که رسالت وزارت بهداشت، توجه به مشکلات و مسائل بهداشتی و درمانی مردم است. ..... داشته باعث انگیزه کاری پرستاران میشود کاش او هم بر بالین بیمار نبود تا مورد مواخذه قرار نمی گرفت. ..... پشتکار کره‌ای‌ها و تحسین مقام معظم رهبری. عملکرد بسیار مطلوب دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ... - وزارت بهداشت behdasht.gov.ir/?siteid=1&pageid=1244&newsview=164424‎Cached3 روز پیش ... معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت : اعضای ... در سال 1395 ارائه شد که مورد تحسین اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.