مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی

[ad_1]

 

کد مطلب: 415897

خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی

بخش دانش و فناوری الف،30 آبان95

اینتل با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود، خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵

خبرآنلاین، زمانی که اینتل کمپانی Basis را در سال 2014 خرید، همگان فکر کردند این کمپانی استراتژی جدیدی برای توسعه فناوری‌های پوشیدنی تعریف کرده که می‌تواند این صنعت را متحول کند اما ظاهراً همه‌چیز بر وفق مراد نبوده و پس از آتش گرفتن محصول جدیدِ دستبند هوشمند، در اوایل امسال حالا خبر از اخراج گسترده کارمندان واحد فناوری‌های پوشیدنی اینتل آمده است که پایان این صنعت برای اینتل معنی می‌دهد.

تک کرانچ با اعلام این خبر عکسی از دستبند هوشمند اینتل منتشر کرده که ظاهراً هرگز وارد بازار نخواهد شد. (روبی بیسیس ترکیبی از ساعت هوشمند و دستبند هوشمند سلامت است.)

به گفته مدیران، بقیه مهندسان به بخش New Devices منتقل می‌شوند.
بیسیس روبی / عکس زیر

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اینتل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمیل میشه



لینک منبع :خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی

خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/603862/ict/hardware‎Cached20 نوامبر 2016 ... اینتل با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود، خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد. خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../159446-خداحافظی-زودهنگام-اینتل-با-فناوری-های-پوشیدنی 20 نوامبر 2016 ... اینتل با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود، خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد. خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی www.kanoon.ir/Article/.../خداحافظی-زودهنگام-اینتل-با-فناوری-های-پوشیدنی 21 نوامبر 2016 ... اینتل پس از آتش گرفتن محصول جدیدِ دستبند هوشمند، با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد. الف - خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی alef.ir/vdcb9sbazrhb8wp.uiur.html?415897‎Cached20 نوامبر 2016 ... اینتل با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود، خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد. خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی | یار خراسانی yarekhorasani.ir/?p=31308 میلیون ها عاشق و دلباخته مسیر امام حسین(ع) با تأسی به حضرت زینب و داغدیدگان مصیبت کربلا در شرایط سخت آب و هوای جوی به پیاده روی پرداخته و نماز ظهر اربعین را ... خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری های پوشیدنی | خبر از ما www.khabarazma.com/427766 ایتنا - اینتل پس از آتش گرفتن محصول جدیدِ دستبند هوشمند، با بستن واحد فناوری‌های پوشیدنی خود خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد. خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../خداحافظی-زودهنگام-اینتل-با-فناوری‌های-پوشیدنی/4325467 خبرآنلاین، زمانی که اینتل کمپانی Basis را در سال 2014 خرید، همگان فکر کردند این کمپانی استراتژی جدیدی برای توسعه فناوری‌های پوشیدنی تعریف کرده ... میهن مگ - خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی https://mihanmag.com/.../خداحافظی_زودهنگام_اینتل_با_فناوری_های_پوشیدنی‎Cachedزمانی که اینتل کمپانی Basis را در سال 2014 خرید، همگان فکر کردند این کمپانی استراتژی جدیدی برای توسعه فناوری‌های پوشیدنی تعریف کرده که می‌تواند این صنعت ... تریبون - خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری‌های پوشیدنی 3bune.ir/post/.../خداحافظی_زودهنگام_اینتل_با_فناوری_های_پوشیدنی 20 نوامبر 2016 ... زمانی که اینتل کمپانی Basis را در سال 2014 خرید، همگان فکر کردند این کمپانی استراتژی جدیدی برای توسعه فناوری‌های پوشیدنی تعریف کرده که ... خداحافظی زودهنگام اینتل با فناوری های پوشیدنی - onvansho onvansho.ir/result/خداحافظی-زودهنگام-اینتل-با-فناوری-های-پوشیدنی.html اینتل با بستن واحد فناوری های پوشیدنی خود خداحافظی زودهنگامی را با این صنعت رقم زد . خداحافظی زودهنگام ایسوس با ساعت‌های هوشمند وی طب خداحافظی زودهنگام ایسوس ...