مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی

[ad_1]

آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی

آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی 

دسری خوشمزه و عالی که امروز برای شما آموزش آن را قرار داده ایم،دسر قهوه و شکلات فنجانی نام دارد که مشهور نیز هست. اگر از طرفداران شکلات و قهوه هستید، این دسر خوشمزه را که با تعداد کمی ماده اولیه درست می شود، از دست ندهید.

 

مواد لازم:

شکلات تلخ ۱۰۰ گرم
پنیر ماسکارپونه ۱۲۵ گرم
پودر قند ۲ قاشق غذاخوری
قهوه دم کشیده ۴ قاشق غذاخوری
خامه ۱۵۰ میلی لیتر
بیسکوئیت برای تزیین
آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانیطرز تهیه:

1. شکلات را در کاسه ریخته و روی قابلمه ای از آب جوش در حال قل زدن قرار دهید. شکلات را هم بزنید تا آب شود، آن را از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید تا خنک شود.

 

2. پنیر ماسکارپونه و پودر قند را با همزن دستی بزنید تا یکدست شوند، سپس قهوه اسپرسو و شکلات آب شده را اضافه کنید و با هم ترکیب کنید.

 

3. در کاسه ای دیگر خامه را بزنید تا فرم بگیرد ،سپس با سایر مواد ترکیب کنید.

 

4. مواد را در ۴ فنجان کاپوچینو بریزید و برای یک شب در یخچال قرار دهید.

 

5. قبل از سرو، ۴ قاشق غذاخوری خامه را بزنید تا فرم بگیرد و از آن روی دسرها قرار دهید. کمی شکلات رنده شده و بیسکویت خرد شده روی دسرها بپاشید و آن ها را میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی دسر شکلات و قهوه فنجانی:

1. از شکلات ۶۰ درصد به بالا استفاده کنید. شکلات را خرد کنید. به شکلات اضافی برای تزیین دسر نیاز دارید.

 

2. از قهوه اسپرسو دم کشیده استفاده کنید. اگر قهوه غلیظ باشد، بهتر است. آن را کنار بگذارید تا خنک شود.

 

3. به خامه اضافی برای تزیین دسر نیاز دارید.

4. بیسکویت را خرد کنید.

5. دسر باید یک شب در یخچال استراحت کند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانیآموزشتهیهدسرقهوهشکلاتآموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی دسری خوشمزه و عالی که امروز برای شما آموزش آن را دسر شکلات و قهوه فنجانی آکادسر شکلات و قهوه فنجانی نکاتی در رابطه با تهیه ی دسر شکلات و قهوه آموزش آشپزی دسر شکلات و قهوه فنجانی آکابانوآکابانو دسر شکلات و قهوه فنجانی نکاتی در رابطه با تهیه ی دسر شکلات و قهوه فنجانیطرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی رژیم درمانی آموزش دسر شکلات و قهوه فنجانی با تهیه ی دسر شکلات و قهوه ‫طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی مجله خبری دابی‫اگر از طرفداران شکلات و قهوه هستید، این دسر شکلات تلخ ۱۰۰ به دنبال هماهنگی‌ها و طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی عکساگر از طرفداران شکلات و قهوه طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی طرز تهیه پای مرغ و آموزش طرز تهیه کیک قهوه و گردو اسفنجی فنجانی با شکلات…آموزش شیرینی پزیآموزش طرز تهیه کیک قهوه و گردو اسفنجی فنجانی با شکلات آموزش شیرینی پزی و دسر و پیش طرز تهیه دسر فنجانی ؛ آشپزی ایرانی آکا طرز تهیه دسر فنجانی فراهم آموزش طرز تهیه دسر تهیه شیر، شکر و آرد نحوه آماده کردن دسر شکلات و قهوه فنجانی سرزهآشپزینان ، کیک و شیرینیطرز تهیه دسر شکلات و قهوه دسر شکلات و قهوه فنجانی کیلیپ فیلم آموزش آماده کردن قهوه طرز تهیه مارکیز شکلاتی؛ دسر فرانسوی مجله …آشپزیآموزش تهیه دسر قهوه و شکلات آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی سفر به باهوش ترین انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با پنیر انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنید کیک مافین طرز تهیه مافین قهوه و شکلات ایران کوک مافین قهوه و شکلات طرز تهیه پودر قهوه را با لیوان آب سرد مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد کباب تابه ای ، یک شام ایده آل و خوشمزه برای مهمانی ها شیرینی توئیل فندقی شکلاتی یک دسر آموزش آشپزی سایت تفریحی و سرگرمی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب دانلود کتاب آموزش آشپزی شیرینی کیک دسر پایگاه دانلود دانلودکتاب کتاب رایگان آموزش آشپزی شیرینی ، کیک ، دسر و مربا در این کتاب می آموزید • آدمک روی دیوار شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینی دسر شکلات انار، یک دسر نیم ساعته و آسان مناسب شب یلدا شب یلدا شب چله یکی از مهم ترین شب ها دسر خرما و کارامل براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره کیک شکلاتی طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی ایران کوک کاپ کیک شکلاتی طرز تهیه فر را با دمای درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود ، کره و شکلات روش تهیه‌ دسر معروف تیرامیسو شکلاتی؛ دسر ایتالیایی تیرامیسو یک دسر محبوب ایتالیایی می‌باشد که به صورت‌های مختلف تهیه و سرو می‌شود



لینک منبع :آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی

Images for آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی دسر شکلات و قهوه فنجانی | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/دسر-شکلات-و-قهوه-فنجانی/‎Cached25 min 26 ا کتبر 2016 ... دسر شکلات و قهوه فنجانی از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است. سایت آشپزباشی طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی را برای شما آماده کرده است. طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی ، برای افرادی که عاشق شکلات و قهوه ... persianv.com/.../طرز-تهیه-دسر-شکلات-و-قهوه-فنجانی-،-برای.html‎Cached8 نوامبر 2016 ... دسر شکلاتی فنجانی. مواد لازم. شکلات تلخ ۱۰۰ گرم پنیر ماسکارپونه ۱۲۵ گرم پودر قند ۲ قاشق غذاخوری قهوه دم کشیده ۴ قاشق غذاخوری خامه ۱۵۰ میلی ... طرز تهیه کیک قهوه فنجانی - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-کیک-قهوه-فنجانی.p2842‎Cachedنمناک آشپزخانه نمناکدسر طرز تهیه کیک قهوه فنجانی ... برای تهیه رویه کیک، خامه و شکلات ذوب و خنک شده را با هم ترکیب کنید و خوب هم زنید تا نرم شوند. سپس مواد به ... آموزش تهیه دسر قهوه شکلات فنجانی - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-تهیه-دسر-قهوه-شکلات-فنجانی.html طرز تهیه دسر شکلاتقهوه فنجانی. رژیم درمانی آموزش تهیه دسر شکلاتقهوه تهیهدسر شکلاتقهوه فنجانی . طرز تهیه دسر شکلاتی بسیار آسانخوشمزه جدیدترین اخبار آموزش ... آموزش تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی - پورتال خبری تحلیلی نمای روز namayerooz.com/آموزش-تهیه-دسر-شکلات-و-قهوه-فنجانی/ 8 نوامبر 2016 ... طرز تهیه دسر شکلات و قهوه فنجانی را در ادامه ببینید، اگر از طرفداران شکلات و قهوه هستید، این دسر خوشمزه را که با تعداد کمی ماده اولیه درست می شود، ... طرز تهیه دسر شکلات قهوه فنجانی عکس - search zendegi.xyz/search/طرز+تهیه+دسر+شکلات+قهوه+فنجانی+عکس‎Cachedخانه/آخرین پست ها/دانلود سریال قهوه تلخگل رز 8 ساعت agoآخرین پست ها, جدیدترین ها9 بازدید دانلود سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که در ۱۰۲ قسمت ساخته شد ... آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی - کلوب www.cloob.com/u/sandooj/125554530‎Cached10 مارس 2017 ... آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی. مجله اینترنتی سندوج. دسری خوشمزه و عالی که امروز برای شما آموزش آن را قرار داده ایم،دسر قهوه و شکلات فنجانی نام ... تعلیم تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی (2 عکس) - سرزه www.serze.com/تعلیم-تهیه-قهوه-شکلات-فنجانی-عکس-2436855/‎Cached7 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی تصویر و عکس شماره 1 ⇩ تعلیم تهیه دسر قهوه و شکلات فنجانی دسری طعم دار و مناسب که امروز برای شما تعلیم آن ... کیک شکلاتی سنتی - گوشه www.gooshe.net/کیک-شکلاتی/‎Cached Similar40 min - 235 cal 19 ژانویه 2014 ... ... در یکشنبه‌ای زمستانی پیشنهاد می‌دهیم با فنجانی چای یا قهوه که یک غروب سرد را گرم و شیرین می‌کند. ... مواد لازم برای درست کردن کیک شکلاتی ساده: ... روش دیگر هم این است که از اول در دو قالب نازک ۲۰ سانتیمتری بریزیم و بعد برای«ساختمان‌سازی ... طرز تهیه: همه مواد بخش کیک را با هم در دستگاه می‌ریزیم و هم می‌زنیم.