مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد +عکس

[ad_1]

واتس‌اپ، قابلیت تماس‌های ویدیویی را برای کاربران میلیاردی ماهانه‌اش عرضه کرد.

 به گزارش صبحانه،واتس‌اپ بالاخره راه تماس‌های ویدئویی را برای همه کاربران باز کرد.

به گزارش ورج، واتس‌اپ روز سه‌شنبه، قابلیت تماس‌های ویدیویی را برای کاربران میلیاردی ماهانه‌اش عرضه کرد.

اگر شما می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید باید این اپلیکیشن را دانلود کرده، گفت‌وگوی مورد نظر خود را باز کنید و روی علامت دوربین ویدئویی که در گوشه راست و بالای صفحه وجود دارد ضربه بزنید. بدین ترتیب تماس ویدئویی مانند تماس‌هایی که پیش از این در فیس‌تایم، اسکایپ، مسنجر فیس‌بوک، برای شما حاصل می‌شود.

تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد +عکس
واتس‌اپ در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد، اما چت‌های گروهی تا دو سال پیش آشکار نشده بودند و تماس‌های ویدئویی نیز چهار سال پس از قابلیت چت‌های گروهی به این پیام‌رسان اضافه شدند.

سال ۲۰۱۶ سال برای واتس‌آپ سال پربازی بوده است. فیس بوک، واتس‌اپ را در سال ۲۰۱۴ را به قیمت ۲۲ میلیارد دلار خرید و قابلیت‌هایی مانند نسخه دسکتاپی، رمزگذاری دو جهته و افزودن نوشته به تصاویر به این پیام‌رسان اضافه کرد.

دلیل این‌که هفت سال از زمان راه‌اندازی واتس‌اپ گذشته تا این پیام‌رسان قابلیت تماس ویدئویی را برای کاربران فراهم کند، می‌تواند این حقیقت باشد که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا دسترسی مناسبی به ارتباطات با پهنای باند بالا نداشتند که از این قابلیت پشتیبانی کند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها دانلود نرم افزار زیباسازی حرفه ای چهرهآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنتآیفون سریع‌ ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شدعکس آیفون با دقیقه و ثانیه سریعترین و سونی گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهاین عکس توسط یک عکاس انگلیسی در کمپ گرسنگان آفریقا گرفته شده است درحالیکه کودک آموزش ارسال عکس همراه با متن در تلگرامآموزش ارسال عکس همراه با متن در تلگرام درخواستی کاربران … شما میتونید در مسنجر دانلود برنامه تماس تصویری ایمو … از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید ؛ پرسش های غیرمرتبط را در این زن، مشهور ترین زن قمی است عکس و فیلماینزنمشهورترینزنامپراطور کوزکو نام یک شخصیت در دنیای مجازی است، زنی قمی که کلیپ های طنز ساخته و در اجرای برنامه و بازیهای آندروید بر آموزش نصب آموزش نصب برنامه آندروید در نرم افزار ۱ ابتدا نرم افزار را ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار در بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها و عکس دانلود نرم افزار زیباسازی حرفه ای چهره آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنت آیفون سریع‌ ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شدعکس تلگرام و راههای تشخیص بلاک شدن پسورد و رمزعبور گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیده این عکس توسط یک عکاس انگلیسی در کمپ گرسنگان آفریقا گرفته شده است درحالیکه کودک التماس می آموزش ارسال عکس همراه با متن در تلگرام آموزش ارسال عکس همراه با متن در تلگرام درخواستی کاربران … شما میتونید در مسنجر تلگرام دانلود برنامه تماس تصویری ایمو اندروید – جدیدترین ورژن مسنجر معروف ایمو برای تماس های تصویری و متنی اندروید این زن، مشهور ترین زن قمی است عکس و فیلم اینزنمشهور «امپراطور کوزکو» نام یک شخصیت در دنیای مجازی است، زنی قمی که کلیپ های طنز ساخته و در دنیای اجرای برنامه و بازیهای آندروید بر دانلود نسخه نسخه نرم افزار اجرای بازی و برنامه‌های ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام



لینک منبع :تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد +عکس

تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../تماس-ویدیویی-در-واتس‌اپ-ظاهر-شد-عکس‎Cached16 نوامبر 2016 ... واتس‌اپ، قابلیت تماس‌های ویدیویی را برای کاربران میلیاردی ماهانه‌اش عرضه کرد. تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/تماس-ویدیویی-در-واتس‌اپ-ظاهر-شد-عکس/4278971 واتس‌اپ، قابلیت تماس‌های ویدیویی را برای کاربران میلیاردی ماهانه‌اش عرضه کرد. به گزارش صبحانه،واتس‌اپ بالاخره راه تماس‌های ویدئویی را برای همه ... تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد - خبرلند khabarland.com/news/149011/تماس-ویدیویی-در-واتس‌اپ-ظاهر-شد-1‎Cached30 مه 2017 ... تماس ویدیویی در واتس‌اپ ظاهر شد واتس‌اپ بالاخره راه تماس‌های ویدئویی را برای همه کاربران باز کرد. ... نحوه ارسال پیام‌ ویدیویی آنلاین +عکس. تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد +عکس - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28222865 16 نوامبر 2016 ... سامسونگ اپلیکیشن چت نظیر iMessage با پشتیبانی از RCS می سازد .... چت آن در سال 2011 در اختیار کاربران قرار گرفت و پس از چهار سال، در ... تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد+عکس | واتس اپ بالاخره راه - قطره www.ghatreh.com/news/nn34647580/تماس-ویدیویی-واتس-ظاهر-عکس 16 نوامبر 2016 ... واتس اپ بالاخره راه تماس های ویدئویی را برای همه کاربران باز کرد. - واتس اپ روز سه شنبه، قابلیت تماس های ویدیویی. تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد (تصویر) | واتس اپ بالاخره - قطره www.ghatreh.com/news/nn34634218/تماس-ویدیویی-واتس-ظاهر-تصویر 16 نوامبر 2016 ... واتس اپ بالاخره راه تماس های ویدئویی را برای همه کاربران باز کرد. - سال 2016 سال برای واتس آپ سال پربازی بوده است. Ù. تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد | واتس اپ بالاخره راه تماس - قطره www.ghatreh.com/news/nn34633704/تماس-ویدیویی-واتس-ظاهر 16 نوامبر 2016 ... تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد · تماس تصویری واتس اپ برای همه فعال شد ... عکس / بازی موش های صحرایی با آدم برفی ها در سرمای منفی 15 درجه ... تماس ویدیویی در واتس اپ ظاهر شد +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/1d5574325180.html 16 نوامبر 2016 ... به گزارش صبحانه ،واتس اپ بالاخره راه تماس های ویدئویی را برای همه کاربران باز کرد. به گزارش ورج، واتس اپ روز سه شنبه، قابلیت تماس های ویدیویی ... تماس تصویری با واتس اپ برای همه پلتفرم ها میسر شد (دانلود کنید) gadgetnews.ir/135409/تماس-تصویری-با-واتس-اپ-میسر-شد/‎Cached15 نوامبر 2016 ... بالاخره پس از مدتها، تماس تصویری با واتس اپ میسر شد و کاربران پلتفرم های مختلف این اپلیکیشن اینک قادر به مکالمه تصویری توسط WhatsApp ... تماس تصویری واتس اپ برای همه فعال شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../تماس-تصویری-واتس-اپ-برای-همه-فعال-شد‎Cached16 نوامبر 2016 ... واتس‌اپ در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد، اما چت‌های گروهی تا دو سال پیش آشکار نشده بودند و تماس‌های ویدئویی نیز چهار سال پس از قابلیت چت‌های گروهی به این ...