مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد

[ad_1]

از زمان رونمایی از هواوی P9 تا بحال، هواوی تمرکز زیادی بر دوربین‌های دوگانه و برند لایکا داشته است. هواوی و لایکا اخیر نیز مرکز تحقیق و توسعه جدیدی در آلمان افتتاح کرده و به این ترتیب همکاری‌های خود را گسترش داده‌اند. بنابراین تعجبی ندارد اگر در هواوی P10 نیز شاهد برند لایکا باشیم.

حال تصویر جدیدی منتشر شده که این گمانه را تقویت می‌کند. در تصویر جدید که به آنر ۸ شباهت دارد، دو دوربین در کنار یکدیگر قرار دارند. در این تصویر، پشت گوشی شیشه‌ای بوده و قسمت بالا خاکستری است. در سمت راست دوربین دوگانه، فلاش و در زیر آن، حسگر اثر انگشت را می‌بینید. بنظر می‌رسد که هواوی در P10 چندان تغییرات ظاهری ایجاده نکرده است.

از نظر مشخصات فنی، هواوی P10 همان چیپستی را دارد که در میت ۹ شاهد هستیم و آن هواوی Kirin 960 است. نمایشگر ۵.۵ اینچی، ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و شیار کارت حافظه از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای پرچمدار بعدی هواوی نام برد. هواوی برای اولین بار در تاریخ خود، برای P10 از نمایشگر QHD استفاده خواهد کرد که کمی جالب بنظر می‌رسد، چون هواوی اساسا اعتقادی به استفاده از این نوع نمایشگر ندارد، چون معتقد است که برای کاربر تفاوتی ایجاد نمی‌کند. البته نمایشگر مدل طراحی پورش میت ۹ از QHD بهره می‌برد، اما این گوشی به دلیل قیمت بالا، چندان فراگیر نخواهد بود. در نهایت، سیستم عامل اندروید نوقا سکان هدایت پرچمدار جدید را در دست خواهد داشت.

huawei-p10


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اسمارت فون فوق باریک با ضخامت تنها …اسمارت فون فوق باریک با ضخامت تنها میلی متر معرفی شد ۰ ارسال شده توسط عرفان ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکسآیفون سریع‌ ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شدعکس آیفون با دقیقه و ثانیه سریعترین و سونی عکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویرآیفون ۷ امروز اولین اطلاعات سخت افزاری از آیفون ۷ لو رفته که ما را بیشتر با این محصول ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری نگاه نزدیک زومیت به سونی زومیتگوشی اکسپریا ایکس ای اولترا سونی ساعاتی پیش بصورت رسمی رونمایی شد ما در زومیت چند بررسی گوشی سونی اکسپریا اولترا زومیتطراحی اولترا برخلاف سری نامدار زد، خبری از شیشه نیست طراحی اکسپریا اولترا بسیار در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی قطار وبگردی لذت سفر در دنیای مجازی دانلود تمام ترفندها و نکته‌هایی که برای استفاده کامل از …تمام ترفندها و نکته‌هایی که برای استفاده کامل از قابلیت‌های گلکسی نوت سامسونگ باید اسمارت فون فوق باریک با ضخامت تنها میلی متر اسمارت فون فوق باریک با ضخامت تنها میلی متر معرفی شد ۰ ارسال شده توسط عرفان انبار ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکس آیفون سریع‌ ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شدعکس آیفون با دقیقه و ثانیه سریعترین و سونی اکسپریا عکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویر آیفون ۷ امروز اولین اطلاعات سخت افزاری از آیفون ۷ لو رفته که ما را بیشتر با این محصول آشنا ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل نگاه نزدیک زومیت به سونی زومیت گوشی اکسپریا ایکس ای اولترا سونی ساعاتی پیش بصورت رسمی رونمایی شد ما در زومیت چند هفته‌ی بررسی گوشی سونی اکسپریا اولترا زومیت طراحی اولترا برخلاف سری نامدار زد، خبری از شیشه نیست طراحی اکسپریا اولترا بسیار شبیه به در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تلویزیون تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی قطار وبگردی لذت سفر در دنیای مجازی دانلود تمام ترفندها و نکته‌هایی که برای استفاده کامل از قابلیت‌های تمام ترفندها و نکته‌هایی که برای استفاده کامل از قابلیت‌های گلکسی نوت سامسونگ باید بدانید هواوی



لینک منبع :تصویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد

Images for تصویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد تصویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../تصویر-جدیدی-از-هواوی-p10-منتشر-شد/.html‎Cachedبنابراین تعجبی ندارد اگر در هواوی P10 نیز شاهد برند لایکا باشیم. تبلیغات ... حال تصویر جدیدی منتشر شده که این گمانه را تقویت می‌کند. در تصویر جدید که به آنر ... تصویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/20/151355/huawei-p10-leaks-again/‎Cached20 ژانویه 2017 ... تصویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 منتشر شده که طبق آن وجود لبه‌های منحنی در پرچم‌دار آینده کمپانی چینی بار دیگر ... تگ ها Huawei Huawei P10. 39. تصویر جدیدی از هواوی پی 10 با نمایشگر خمیده منتشر شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/150361/تصویر-جدیدی-از-هواوی-پی-10-با-نمایشگر/‎Cached20 ژانویه 2017 ... دقایقی پیش تصویری جدید از هواوی پی 10 (Huawei P10) منتشر شده است که پرچمدار جدید این برند چینی را با بدنه‌ای بسیار زیبا نمایش می‌دهد. تصویر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 یا پی 10 پلاس منتشر شد gadgetnews.ir/136107/عکس-جدید-گوشی-هواوی-پی-10/‎Cached19 نوامبر 2016 ... تصویر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 یا پی 10 پلاس منتشر شد ... برچسب ها : Huawei huawei p10 عکس های هواوی پی 10 عکس هواوی پی 10 مشخصات ... تصاویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد | tech24 tech24.ir/تصاویر-جدیدی-هواوی-p10-منتشر-شد.html‎Cached26 فوریه 2017 ... همانطور که اطلاع دارید،شرکت هواوی از دهمین نسل پرچمداران خود از سری P در مراسم خود در رویداد کنگره جهانی موبایل بارسلونا با نام MWC 2017 (مخفف ... تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصویر-دیگری-گوشی-p10-هواوی-لو-رفت/‎Cached19 نوامبر 2016 ... همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این تلفن همراه هوشمند را برای اولین‌بار مشاهده کنیم. گوشی جدید ... نگاهی نزدیک به هوآوی P10 - دیجی کالا ► 2:42https://www.digikala.com/mag/video/نگاهی-نزدیک-هوآوی-p10/ May 7, 2017 - 3 min در سال جدید میلادی هوآوی با P10 می‌خواهد دوباره خودی نشان دهد. ... از سوی دیگر، P10 Plus صفحه‌اش ۵٫۵ اینچی است و وضوح تصویری ... هوآوی از قوی‌ترین ... آخرین تصاویر هوآوی P10 که به بیرون درز کرده را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آخرین-تصاویر-هوآوی-p10-که-درز-کرده-را-ببین/‎Cached16 نوامبر 2016 ... یک تصویر که ظاهرا به یک مدل از هوآوی P10 مربوط است منتشر شده و نشان می‌دهد ... براساس این تصویر مشخص است که باید برای مدل جدید هم انتظار یک ... تصویر جدیدی از هواوی P10 منتشر شد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/news/تصویر-جدیدی-از-هواوی-P10-منتشر-شد/4320488 از زمان رونمایی از هواوی P9 تا بحال، هواوی تمرکز زیادی بر دوربین‌های دوگانه و برند لایکا داشته است. هواوی و لایکا اخیر نیز مرکز تحقیق و توسعه جدیدی ...