مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7

[ad_1]

 

کد مطلب: 415899

انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7

بخش دانش و فناوری الف،30 آبان95

شرکت اچ تی سی نیز به جمع آن دسته از سازندگان گوشی های هوشمند پیوسته که در تلاش برای استفاده از آخرین نسخه از اندروید در تولیداتشان هستند.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳

 خبرگزاری فارس به نقل از فون آرنا، اولین گوشی اچ تی سی که به آندروید 7 Nougat مجهز می شود اچ تی سی 10 خواهد بود و تصاویری از این گوشی همراه با سیستم عامل جدید آندروید هم در فضای مجازی منتشر شده است.

با افزوده شدن این سیستم عامل به اچ تی سی 10 امکانات تازه ای هم به گوشی یاد شده اضافه گردیده است که از جمله آنها می توان به میان برهای جدید، تغییر قفل صفحه، طراحی جدید برای ساعت و وضعیت آب و هوا و غیره اشاره کرد.

گفته می شود این شرکت قصد دارد به روزرسانی آندروید 7 را به گوشی One M9 خود نیز اضافه کند. انتظار می رود این به روزرسانی در ماه دسامبر انجام شود. علیرغم اینکه مدت زمان زیادی از عرضه آندروید 7 نمی گذرد، تعداد زیادی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در تلاش برای به روزرسانی سیستم عامل های قدیمی آندروید به آن هستند تا نظر مثبت کاربران را به خود جلب کنند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اچ تی سی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یکشرکت تایوانی اچ‌تی‌سی، سال گذشته را با سختی نسبتا زیادی به پایان رساند و گزارش‌های آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و … نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رودآموزش برنامه نویسیسلام و عرض ادب توی این مطلب قصد معرفی پکیج آموزش جامع برنامه نویسی و به همراه دنیای فناوری زومیتسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ گلکسی اس دارای صفحه نمایش امولد با کیفیتی بهتر از اس خواهد بودقویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت دنیای فناوری صفحه زومیت یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۳ از رباتی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز تا حقایقی عجیب در دانلود نرم افزار موبایل قرآن کریم همراه با نرم افزار جدید به شما قرآن کامل با خط عثمان طه همراه با ترجمه و تلاوت آیات را ارائه فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالبنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یک بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به صورت کامل به همراه عکس‌های اختصاصی و مشخصات کامل گوشی آسان دانلود آسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت کارت پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی دنیای فناوری زومیت سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ گلکسی اس دارای صفحه نمایش امولد با کیفیتی بهتر از اس خواهد بود قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی موبایل قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت همسر و دنیای فناوری صفحه زومیت یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۳ از رباتی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز تا حقایقی عجیب در مورد کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ آموزش برنامه نویسی سلام و عرض ادب توی این مطلب قصد معرفی پکیج آموزش جامع برنامه نویسی و به همراه صفر تا صد دانلود نرم افزار موبایل قرآن کریم همراه با ترجمه نرم افزار جدید به شما قرآن کامل با خط عثمان طه همراه با ترجمه و تلاوت آیات را ارائه می دهد پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد



لینک منبع :انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7

Images for انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 www.farsnews.com/13950829000332‎Cached20 نوامبر 2016 ... شرکت اچ تی سی نیز به جمع آن دسته از سازندگان گوشی های هوشمند پیوسته که در تلاش برای استفاده از آخرین نسخه از اندروید در تولیداتشان هستند. انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 donya-e-eqtesad.com/news/1080153‎Cached21 نوامبر 2016 ... خبرگزاری فارس: شرکت اچ تی سی نیز به جمع آن دسته از سازندگان گوشی های هوشمند پیوسته که در تلاش برای استفاده از آخرین نسخه از اندروید در ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../انتشار-تصاویر-اچ-تی-سی-10-همراه-با-سیستم-عامل-اندروید-7 انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7. منبع: خبرگزاری فارس ۱۳۹۵-۸-۳۰-۱۰:۲۵:۰۲. انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7. انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28401388 20 نوامبر 2016 ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 ... یکی از چالش هایی که شما همواره با شهردار آبادان پیشین داشتید همین عدم سکونت در آبادان ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28419547 20 نوامبر 2016 ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7. شرکت اچ تی سی نیز به جمع آن دسته از سازندگان گوشی های هوشمند پیوسته که در تلاش ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم عامل اندروید 7 payeshonline.com/.../انتشار-تصاویر-اچ-تی-سی-همراه-سیستم-عامل-اندروید‎Cached20 نوامبر 2016 ... خبرگزاری فارس به نقل از فون آرنا، اولین گوشی اچ تی سی که به آندروید 7 Nougat مجهز می شود اچ تی سی 10 خواهد بود و تصاویری از این گوشی همراه با ... انتشار تصاویر اندروید 7 برای اچ تی سی 10 - گجت نیوز gadgetnews.ir/136230/تصاویر-اندروید-7-برای-اچ-تی-سی-10/‎Cached20 نوامبر 2016 ... اچ تی سی (HTC) اخیرا اولین گوشی مجهز به نسخه 7 سیستم عامل اندروید خود را با نام اچ تی سی بولت (HTC Bolt) عرضه کرده است و حالا در نظر دارد به ... انتشار تصاویر اچ تی سی 10 همراه با سیستم‌عامل اندروید 7 | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/21/1556179 21 نوامبر 2016 ... شرکت اچ تی سی نیز به جمع آن دسته از سازندگان گوشی‌های هوشمند پیوسته که در تلاش برای استفاده از آخرین نسخه از اندروید در تولیداتشان هستند. ... اچ تی سی 10 - تکرا techera.ir/tag/اچ-تی-سی-10/‎Cachedبرای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید. ... تصاویری از اندروید 7.0 نوقا در گوشی اچ تی سی 10 به بیرون درز کرده است. ... اندروید یعنی اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده و اکنون این شرکت بر روی انتشار ‌به روزرسانی برای دیگر تلفن‌ های هوشمند . ... بزودی سیستم عامل اندروید 7 نوفا برای گوشی HTC 10 عرضه خواهد شد.